• Укладання рамкової угоди
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015 – 55321000-6 «Послуги з готування їжі» (послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у закладах освіти, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Вараського району Рівненської області)

ДК 021:2015 – 55321000-6 «Послуги з готування їжі» (послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у закладах освіти, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Вараського району Рівненської області)

Завершена

426 076 337.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 130 381.69 UAH
Номер: 526068d16f06495db6e71e5fe59d1ef9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-04-26-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.04.2022 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 26.04.2022 15:53 - 20.05.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.04.2022 №1-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, доручення Держаудитслужби від 11.04.2022 № 003100-18/2714-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно- східного офісу Держаудитслужби в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.04.2022 №1-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 13 UA-2021-12-29-003006-a 29.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Сумська, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби (Сумська обл.), +38 (0 54) 268-70-26, zakupivli_sumy_1@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання рамкової угоди та її оприлюднення, відповідності умов рамкової угоди умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішення Антимонопольного комітету України – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 травня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання рамкової угоди та її оприлюднення, відповідності умов рамкової угоди умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішень Антимонопольного комітету України. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління соціального захисту населення Вараської районної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення закупівлі для укладення рамкової угоди, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 15.02.2022 № 18 (зі змінами), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.02.2022 № 2556-р/пк-пз, тендерні пропозиції приватного підприємства «Школярик» (далі – ПП «Школярик»), товариства з обмеженою відповідальністю «Рамедас Україна», кооперативного підприємства «Володимирецький комбінат громадського харчування» (далі – КП «Володимирецький комбінат громадського харчування»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 11.03.2022, реєстр отриманих тендерних пропозицій, повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей до 11.03.2022, протокол розкриття тендерних пропозицій від 17.03.2022, протокол прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 18.03.2022 № 29, повідомлення про намір укласти договір від 18.03.2022, рамкову угоду від 25.04.2022 № 24. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що Замовником в електронній системі закупівель для учасника КП «Володимирецький комбінат громадського харчування» розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, що виявлені у тексті банківської гарантії від 21.02.2022 № 1206/22-ТГ, наданої у складі тендерної пропозиції цього учасника, чим порушено вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону, оскільки текст банківської гарантії не є інформацією та/або документом, що підтверджує відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, та не є інформацією та/або документом на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Період усунення порушень: 09.05.2022 17:54 - 24.05.2022 00:00
Дата публікації висновку: 09.05.2022 17:54

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі закупівлі за рамковою угодою ДК 021:2015 – 55321000-6 «Послуги з готування їжі» (послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у закладах освіти, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Вараського району Рівненської області), ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-29-003006-a. 09.05.2022р. в електронній системі було оприлюднено висновок про результати, яким встановлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання рамкової угоди та її оприлюднення, відповідності умов рамкової угоди умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішення Антимонопольного комітету України – порушень не встановлено. Щодо зобов’язань: у Висновку зазначено, що з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, 12 травня 2022 року наказом управління соціального захисту населення Вараської райдержадміністрації № 10 затверджені заходи направлені на недопущення встановлених за результатами моніторингу порушень у подальшому. Також 12 травня 2022 року. було проведено засідання уповноваженою особою, щодо розгляду результатів моніторингу. З усіма членами робочої групи було проведено роз`яснювальну роботу щодо посилення уваги та вжиття максимальних заходів щодо недопущення у подальшому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель у своїй подальшій роботі.
Дата публікації звіту: 13.05.2022 12:01