-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДБН А.2.2-3:2014. «Поточний ремонт технічного поверху 1 черга 1 пусковий комплекс - приймальне відділення екстреної медичної допомоги КНП «Коростенська ЦМЛ КМР» за адресою: Житомирська обл., місто Коростень, вул. Миколи Амосова, буд. 8» (за кодом CPV за ДК 021:2015 –45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
Під час проведення процедури закупівлі всі документи, що готуються Учасниками, викладаються українською мовою. У разі надання учасником сканкопій будь-яких документів іноземною мовою, виданих сторонніми установами та підприємствами, то такі документи повинні бути перекладені українською мовою та обов’язково завірені підписом та печаткою (у разі її використання) бюро перекладів, або нотаріусом. Тексти повинні бути автентичними. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Математична формула, яка буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки: математична формула не застосовується - критерій ціна – 100 %.
Завершена
1 703 706.58
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 037.07 UAH
мін. крок: 1% або 17 037.07 UAH
Номер:
d6100cd0e21940dbbc5272b8f36e42a8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-27-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.06.2022 00:00
Період моніторингу:
27.06.2022 16:36 - 20.07.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.06.2022 № 16
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 03.06.2022 № 003100-18/3932-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 27.06.2022 № 16
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2021-12-29-012552-c 29.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій , своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства "Коростенська центральна міська лікарня Коростенської міської ради" (далі – Замовник) на 2022 рік за номером ID: UA-P-2021-12-29-011861-c; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Будсистем 2021», протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол уповноваженої особи № 28 від 21.01.2022, повідомлення про намір укласти договір, Договір № 03/02/01/11 від 03.02.2022.
За результатами розгляду тендерної пропозиції по предмету закупівлі «ДБН А.2.2-3:2014. «Поточний ремонт технічного поверху 1 черга 1 пусковий комплекс - приймальне відділення екстреної медичної допомоги КНП «Коростенська ЦМЛ КМР» за адресою: Житомирська обл., місто Коростень, вул. Миколи Амосова, буд. 8» (за кодом CPV за ДК 021:2015 –45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) , Поточний ремонт технічного поверху 1 черга 1 пусковий комплекс - приймальне відділення екстреної медичної допомоги КНП «Коростенська ЦМЛ КМР» за адресою: Житомирська обл., місто Коростень, вул. Миколи Амосова, буд. 8» Замовником прийнято рішення про намір укласти договір з учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «Будсистем 2021».
Між Замовником та переможцем торгів Товариством з обмеженою відповідальністю «Будсистем 2021» укладено Договір № 03/02/01/11 від 03.02.2022 на загальну суму 1379000,00 з ПДВ.
Період усунення порушень:
06.07.2022 16:29 - 12.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
06.07.2022 16:29