-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021-2015 79710000- 4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів та майна працівниками охоронних служб (фізична охорона) (Назва та код послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони)
Місцезнаходження замовника. 33013, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул. Кавказька, 9а. Категорія замовника. Передбачена п.2 ч.4 ст.2 Закону, а саме: органи соціального страхування. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Тендерні пропозиції, що готуються замовниками, викладаються українською мовою. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається.
Завершена
2 399 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 998.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 998.00 UAH
Номер:
2e456426d7134acfbf057c0b530c0877
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-05-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.10.2022 00:00
Період моніторингу:
06.10.2022 12:13 - 28.10.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.10.2022 № 35-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 05.09.2022 №003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 05.10.2022 №35-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2021-12-29-002855-a 29.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Рівненського обласного центру зайнятості (далі – Замовник) на 2022 рік, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 21.01.2022 (протокол № 2), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 21.01.2022, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВІДОК-ГІКС», товариства з обмеженою відповідальністю фірми «СЛУЖБА БЕЗПЕКИ «КОЛЬЧУГА», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 26.01.2022 № 12, від 02.02.2022 № 18, повідомлення про намір укласти договір від 02.02.2022, договір від 15.02.2022 № 42, додаткову угоду від 16.09.2022 № 1, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 14.10.2022 року.
Період усунення порушень:
21.10.2022 09:34 - 27.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
21.10.2022 09:34
Запити/Пояснення
Номер:
e0f147375ece4bc998281ba4f7fdd2e0
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
12.10.2022 13:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Код ДК 021-2015 79710000- 4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів та майна працівниками охоронних служб (фізична охорона) (Назва та код послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-29-002855-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або веб-сайту головного розпорядника коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
e967ee110967472281f168a13ff3e9e3
Назва:
ПОЯСНЕННЯ
Дата опублікування:
14.10.2022 14:14
Опис:
На ваш запит повідомляємо наступне.
1. 29 грудня 2021 року Державним центром зайнятості України було затверджено Тимчасовий кошторис на І-ий квартал 2022 року, що є підставою для проведення закупівель.
Орієнтовний розрахунок очікуваної вартості на 2022 рік (з 01.02.2022 до 31.12.2022) склав 2399600 грн 00 коп. (Два мільйони триста девяносто девять шістьсот грн 00 коп.).
Враховуючи, що сума витрат на оплату послуг фізичної охорони Орієнтовний розрахунок очікуваної вартості на 2022 рік, тендерним комітетом Рівненського обласного центру зайнятості було прийнято рішення щодо внесення даної закупівлі ( Код ДК 021-2015 79710000- 4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів та майна працівниками охоронних служб (фізична охорона) (Назва та код послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони) до річного плану Рівненського обласного центру зайнятості на 2022 рік та запланувати проведення відкритих торгів по даній закупівлі по очікуваній вартості.
2. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі по здійсненню послуг охорони приміщень здійснено на підставі:
- Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 року № 4616-VI (зі змінами) та інших нормативно-правових актів діючого законодавства;
- вимогам Замовника щодо якості послуг;
- кількості об’єктів для охорони, їх місцезнаходження, часу охорони та кількості постів охорони на об’єкті, що вказано у таблиці «Дислокація об’єктів Рівненського обласного центру зайнятості» Додатку № 5 до тендерної документації.
3. Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» кошти Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття не включаються до складу Державного бюджету України.
Підпунктом 3 частини 3 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) визначено, що оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель для правлінь фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування носить рекомендаційний характер.