• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт системи протипожежного захисту: системи пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуацією людей на об’єкті Комунального некомерційного підприємства «Чорноморська лікарня» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м. Чорноморськ, вул. В. Шума, 4. Коригування»

Завершена

11 283 357.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 56 416.79 UAH
Номер: 235bdbec5ec64a10ab2634136bb65f0d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-06-14-000060
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.06.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 14.06.2022 17:05 - 08.07.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 14.06.2022 № 97 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 17 UA-2021-12-29-012008-c 29.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, dasabulanmonitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання повноти виконання рішень колегії АМКУ установлено порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону. За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації установлено порушення вимог абзацу другого частини другої статті 24 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення змін до умов договору установлено порушення пунктів 8 та 9 частини восьмої статті 41 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «РАДАР-ПІВДЕНЬ», ТОВ «СЛУЖБА БЕЗПЕКИ ДЕЛЬТА» та ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 липня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, стану виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ), як органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи від 29.12.2021 № 318 (зі змінами від 05.01.2022, від 13.01.22, від 03.02.2022, від 04.02.2022 та від 23.02.2022), рішення колегії АМКУ від 20.01.2022 № 1191-р/пк-пз, від 27.01.2022 № 1706-р/пк-пз, від 16.02.2022 № 3291-р/пк-пз та від 17.02.2022 № 3377-р/пк-пз, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «СЛУЖБА БЕЗПЕКИ ДЕЛЬТА» (далі – ТОВ «СЛУЖБА БЕЗПЕКИ ДЕЛЬТА»), «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ» (далі – ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ»), «РАДАР-ПІВДЕНЬ» (далі – ТОВ «РАДАР-ПІВДЕНЬ»), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 11.03.2022 № 27, від 15.03.2022 № 28 та від 22.03.2022 № 29, повідомлення про намір укласти договір від 22.03.2022, договір від 11.04.2022 № 11/4 (далі – Договір), додаткова угода до Договору від 15.04.2022 № 1, повідомлення про внесення змін до договору від 18.04.2022, пояснення та документи Замовника, надані 28.06.2022 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що проект договору про закупівлю (додаток № 3), який є складовою тендерної документація Замовника, не містить положень, що передбачають порядок змін його умов, визначених статтею 41 Закону, чим порушено вимоги пункту 8 частини другої статті 22 Закону. Вимогами частини двадцять другої статті 18 Закону визначено, що рішення органу оскарження є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Моніторингом установлено, що за результатами розгляду скарги ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ» від 04.02.2022 № UA-2021-12-29-012008-c.b3 колегія АМКУ в рішенні від 16.02.2022 № 3291-р/пк-пз (далі – Рішення № 3291) зокрема, визначила дискримінаційною вимогу встановлену Замовником у підпункті 1.1.7 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації щодо надання учасниками належним чином завіреної копії дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, виданого на ім’я Учасника та/або належним чином завіреної копії декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, видану на ім’я Учасника, в частині наявності відмітки про реєстрацію в територіальному органі Держпраці, що видана не раніше 2022 року, на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра та земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій та зобов’язала Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації. Замовник 23.02.2022 оприлюднив в електронній системі закупівель інформацію про виконання Рішення № 3291 та нову редакцію тендерної документації, затверджену рішенням уповноваженої особи від 23.02.2022 № 23, в підпункт 1.1.7 пункту 1 розділу ІІІ якої не внесено зміни на виконання Рішення №3291 щодо усунення невідповідності в частині наявності відмітки про реєстрацію в територіальному органі Держпраці, що видана не раніше 2022 року, чим порушено вимоги частини двадцять другої статті 18 Закону. Водночас, Замовник в окремому документі оприлюднив перелік змін, що вносяться до тендерної документації, в якому вимога про дату відмітки про реєстрацію в територіальному органі Держпраці закреслена. Отже, інформація наведена в переліку змін не відповідає положенням, наведеним у новій редакції тендерної документації, чим не дотримано вимоги абзацу другого частини другої статті 24 Закону. Крім цього, моніторингом установлено, що Замовник 15.04.2022 уклав з ТОВ «РАДАР-ПІВДЕНЬ» додаткову угоду № 1 до Договору, якою продовжив терміну дії Договору (пункт 16.3) з 31.12.2022 до 31.12.2023. Відповідно до пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону передбачено можливість продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Відповідно до частини сьомої статті 41 Закону у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою цієї статті, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю. Пунктами 8 та 9 частини восьмої статті 41 Закону визначено, що повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю повинно містити таку інформацію: випадки для внесення змін до істотних умов договору відповідно до цієї статті та опис змін, що внесені до істотних умов договору. Водночас, Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору від 18.04.2022 в якому в підставі та описі змін значиться покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, що не відповідає вимогам пунктів 8 та 9 частини восьмої статті 41 Закону та змісту змін до договору про закупівлю.
Період усунення порушень: 06.07.2022 19:13 - 21.07.2022 00:00
Дата публікації висновку: 06.07.2022 19:13

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: «З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45310000-3 — Електромонтажні роботи «Капітальний ремонт системи протипожежного захисту: системи пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуацією людей на об’єкті Комунального некомерційного підприємства «Чорноморська лікарня» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м. Чорноморськ, вул. В. Шума, 4. Коригування», а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені. Так, розпорядженням начальника управління від 11 липня 2022 року № _ доведено до відома висновок Держаудитслужби України посадовим особам відповідальним за проведення закупівель та наголошено про недопущення подібних порушень в подальшому. Зобов’язано уповноважену особу Управління капітального будівництва Чорноморської міської ради пройти підвищення кваліфікації з питань проведення публічних закупівель. Крім того, до уповноваженої особи, враховуючи подані нею пояснення та обставини справи, застосовано дисциплінарне стягнення у вигляді попередження та вказано про не допущення подібних порушень у подальшій роботі».
Дата публікації звіту: 11.07.2022 15:27

Запити/Пояснення