-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
"Реконструкція їдальні КП «Обласний дитячо-молодіжний санаторно-оздоровчий комплекс "Перлина Донеччини" по вул. Кільцева, 95 в м. Святогірськ Донецької області" (продовження робіт)
Клас наслідків - СС2
Завершена
88 159 172.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 2 644 775.17 UAH
мін. крок: 3% або 2 644 775.17 UAH
Номер:
b99ab1b00b524440885582d276e50773
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-14-000087
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.02.2022 00:00
Період моніторингу:
14.02.2022 17:14 - 10.03.2022 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.02.2022 № 24
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
32 UA-2021-12-29-011722-c 29.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 березня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДЕПАРТАМЕНТУ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію.
Період усунення порушень:
08.03.2022 12:54 - 12.03.2022 00:00
Дата публікації висновку:
08.03.2022 12:54
Запити/Пояснення
Номер:
2266531bdf1c430c917047e1cb7a0a07
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
17.02.2022 13:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з реконструкції їдальні КП «Обласний дитячо-молодіжний санаторно-оздоровчий комплекс «Перлина Донеччини» департаменту капітального будівництва Донецької обласної державної адміністрації по вул. Ярослава Мудрого, буд.9 м. Слов’янськ Донецької області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-29-011722-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
Крім того просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чи надав переможець торгів ТОВ «ІНТЕХ-БУД СОЮЗ» копію ліцензії або документу дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
2a22446878a747249da8c590e74b9b7b
Назва:
Щодо надання відповідей на запит
Дата опублікування:
22.02.2022 14:02
Опис:
На запит, що надійшов до департаменту через електронну систему закупівель в рамках моніторингу ID: UA-M-2022-02-14-000087, департамент надає наступні пояснення.
Щодо того, яким чином яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість повідомляю.
Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована у відповідності до положень національного стандарту України ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Більше того, технічні та якісні характеристики предмету закупівлі встановлені проєктно-кошторисною документацією за відповідним робочим проєктом, який 02.11.2021 за результатами перевірки Філії ТОВ "Експертиза ЗО" у Донецькій області отримав позитивний експертний звіт № 337/21Д. Бюджетне призначення встановлено розпорядженням голови облдержадміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 18.12.2020
№ 1400/5-20 «Про обласний бюджет на 2021 рік» (із змінами).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та розміру бюджетного призначення оприлюднено протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення вказаної процедури закупівель на веб-сторінці департаменту капітального будівництва Донецької обласної державної адміністрації https://bud.dn.gov.ua/ за посиланням: https://bud.dn.gov.ua/prozora-vlada/finansovij-rozdil/obgruntuvannya/2021-r.
Скрін-шот з офіційної веб-сторінки департаменту на 2 арк. додається.
Щодо надання ТОВ «ІНТЕХ-БУД СОЮЗ» копії ліцензії або документу дозвільного характеру (у разі їх наявності) повідомляю, що переможцем надано ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів від 15.02.2017.