-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
М’ясні блоки з яловичини (маса шматків – не менше 200 г); М’ясні блоки зі свинини (маса шматків – не менше 200 г)
відповідно до пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 – код ДК 021:2015: - 15111100-0 «Яловичина»; - 15113000-3 «Свинина»
Завершена
2 950 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 29 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 29 500.00 UAH
Номер:
ce02a5f710bc4ddd9de53ef4c5784dd3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-29-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.11.2022 00:00
Період моніторингу:
29.11.2022 13:24 - 21.12.2022 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.11.2022 № 44-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 05 вересня 2022 року № 003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
28.11.2022 № 44-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-29-002788-a, 29.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону; надання відповіді на звернення про вимогу усунення порушення; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); надання відповіді на звернення про вимогу усунення порушення; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; укладення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Національної академії Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 29.12.2021; роз’яснення щодо тендерної документації; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол розгляду тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «МК-ПОДІЛЛЯ» (далі – ТОВ «МК-ПОДІЛЛЯ»), товариства з обмеженою відповідальністю «Торгівельна компанія «Океан»; протокол від 07.02.2022 №108; пояснення та документи Замовника, отримані 02.12.2022 в електронній системі закупівель; документи, надані переможцем відкритих торгів ТОВ «МК-ПОДІЛЛЯ» відповідно до частини шостої статті 17 Закону та вимог тендерної документації; повідомлення про намір укласти договір; договір від 21.02.2022 №54-22; звіт про результати проведення закупівлі.
Період усунення порушень:
12.12.2022 12:52 - 16.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
12.12.2022 12:52
Запити/Пояснення
Номер:
e7e25c10c1554acd8f526248b798a346
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
30.11.2022 10:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-29-002788-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2021-12-29-002788-а відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
- чому допущено до аукціону учасника відкритих торгів товариство з обмеженою відповідальністю «МК-ПОДІЛЛЯ», якщо ним не підтверджено відповідність вимогам Замовника поліетиленової плівки, що використовується виробником для пакування м’ясних блоків, та не надано протокол випробування та/ або експертний висновок, що акредитований лабораторією НААУ.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
f7e8e7f7a83243999d693772b1465c3d
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
02.12.2022 17:00
Опис:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
У Національної академії Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького (далі – Національна академія) виникла потреба у закупівлі за предметом «М’ясні блоки з яловичини (маса шматків – не менше 200 г); М’ясні блоки зі свинини (маса шматків – не менше 200 г)» для забезпечення харчування персоналу та особового складу Національної академії та забезпечення діяльності військової частини. Розрахунки здійснювались з урахуванням норм харчування визначених Постановою КМУ від 29.03.2002 року №426 (норма №1-загальновійськова). На підставі рапорту, начальника відділення продовольчого забезпечення відділу тилового забезпечення (відповідального за предмет закупівлі) № 701/13832-21-ВН від 28.12.2021 року, уповноваженою особою було оголошено відкриті торги з публікацією англійською мовою за предметом закупівлі. До рапорту додано: Додаток 4. Технічний опис предмета закупівлі (додається у форматі pdf); Довідку про стан цін станом на 18.11.2021 року (додається у форматі pdf), погодження ціни від керівного органу Держприкордонслужби України № 701-35597/0/6-21-Вих від 26.11.2021 року. Обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювалось на підставі внутрішніх нормативно-правових актів з організації харчування органами Держприкордонслужби України та річного графіку проведення процедур закупівель Національної академії, а також довідки про стан цін станом на 18.11.2021 року. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось виходячи з вимог законодавства України щодо якості товарів, а також відповідно ГСТУ 46.019-2002 «Блоки із м’яса та субпродуктів заморожені. Загальні технічні умови», що зазначено в
Додатку 4. Технічний опис.
2. Чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2021-12-29-002788-а відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – обґрунтування) здійснено у терміни передбачені постановою Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів». Посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування https://nadpsu.edu.ua/wp-content/uploads/2022/01/bloky-22.pdf (додається у форматі pdf), розміщено начальником відділення продовольчого забезпечення відділу тилового забезпечення (відповідального за предмет закупівлі).
3. Чому допущено до аукціону учасника відкритих торгів товариство з обмеженою відповідальністю «МК-ПОДІЛЛЯ», якщо ним не підтверджено відповідність вимогам Замовника поліетиленової плівки, що використовується виробником для пакування м’ясних блоків, та не надано протокол випробування та/або експертний висновок, що акредитований лабораторією НААУ.
Відповідно до додатку 4 «Технічна специфікація - Блоки заморожені із знежилованого м’яса яловичини/свинини 1 сорту/категорії (маса шматків - не менше 200 г), повинні відповідати вимогам ГСТУ 46.019- 2002 «Блоки із м’яса та субпродуктів заморожені. Загальні технічні умови». М’ясні блоки повинні бути вагою нетто не більше 25 кг запаковані в поліетиленову плівку, що за показниками хімічної безпеки (загальна міграція в водний розчин етилового спирту з об’ємною часткою 10% складає не більше 10 мг/дм2; загальна міграція в рослинну олію складає не більше 10 мг/дм2) відповідає Регламенту Комісії (ЕС) №10/2011 від 14.01.2011 «Про пластмасові матеріали та вироби, призначені для контакту з харчовими продуктами», а за органолептичними показниками відповідає Інструкції №880-71. Для підтвердження відповідності вимогам Замовника поліетиленової плівки, що використовується виробником для пакування м’ясних блоків, учасником в складі тендерної пропозиції надається протокол випробування та/ або експертний висновок, що акредитованою лабораторією НААУ.
ГСТУ 46.019- 2002 «Блоки із м’яса та субпродуктів заморожені. Загальні технічні умови» включає в себе відповідність показників тари та пакування згідно ТУ 17 У 234-17-96 «Плівка полівінілхлоридна пакувальна. Технічні умови».
Учасником ТОВ «МК-ПОДІЛЛЯ» в складі тендерної пропозиції надано документи, щодо підтвердження відповідності ГСТУ 46.019- 2002 «Блоки із м’яса та субпродуктів заморожені. Загальні технічні умови», а саме Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів від 15.10.2022, відповідно ДСТУ ISO 22000:2019, виданий ТОВ «НПП Міжнародні стандарти і системи», атестат НААУ від 03.08.2020 року № 80108 (додається у форматі pdf). ДСТУ ISO 22000:2019 застосовуються також в сфері пакувальних матеріалів та інших матеріалів. Детальна інформація щодо відповідності товару ДСТУ ISO 22000:2019 надана учасником в складі тендерної пропозиції у Звіті другого етапу з перевірки системи управління безпечністю харчових продуктів від 14.10.2020 року (додається у форматі pdf). На підставі вищезазначених документів, та інформації в них, було встановлено відповідність тари та пакування щодо поліетиленової плівки.
Також, відповідно до п.п. 1 «Формальні помилки» Розділу Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до формальних (несуттєвих) помилок належать технічні, механічні та інші помилки, допущені учасником в документах, а саме:
- невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації;
- помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Оскільки зміст та інформація щодо відповідність вимогам замовника поліетиленової плівки містяться не в документі під назвою протокол випробування та/або експертний висновок, а містяться в Сертифікаті на систему управління безпечністю харчових продуктів та у Звіті другого етапу з перевірки системи управління безпечністю харчових продуктів, що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі – надання вищезазначених документів не розглядались замовником, як підстава для відхилення.