• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Філе стегна курчат-бройлерів, заморожене; яловичина охолоджена 1 сорт; філе куряче охолоджене; філе індички охолоджене

Завершена

2 098 735.46 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 20 987.35 UAH
Номер: 034c1b582f8542b1b439fa24588196db
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-26-000062
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.09.2022 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 26.09.2022 13:39 - 18.10.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 26.09.2022 № 34-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 26.09.2022 №34-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 5. UA-2021-12-29-011486-c від 29.12.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 96) 824-74-97, 0909oksana@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідність оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення пункту 3 частини другої статті 21 Закону. За результатами моніторингу відповідності пропозиції ФОП Попова С.Е. умовам тендерної документації встановлено порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону. Аналізом наявності підстав щодо внесення змін у договір встановлено порушення пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону. За результатами аналізу, питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, оприлюднення інформації про публічну закупівлю, своєчасності укладання договору за результатами торгів, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 01.02.2022 за №9/ВТ з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 жовтня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, молоді та спорту Визирської сільської ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи №452 від 29.12.2021, тендерну пропозицію Фізичної особи підприємця Попова Сергія Едуардовича (далі – ФОП Попов С.Е.), протокол уповноваженої особи від 20.01.2022 за №29, щодо визначення переможця торгів, повідомлення про намір укласти договір від 20.01.2022, договір про закупівлю харчових продуктів №9/ВТ від 01.02.2022, додаткові угоди №1 від 14.02.2022 та №2 від 21.07.2022, пояснення замовника оприлюднене в електронній системі закупівель від 29.09.2022. За нормою пункту 3 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію щодо кількості та місця поставки товарів, обсягу і місця виконання робіт чи надання послуг. Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено: «Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна. Отже, Замовником в порушення пункту 3 частини другої статті 21 Закону не зазначено в оголошенні про проведення відкритих торгів місце надання послуг (їх адресу). Аналізом тендерної пропозиції переможця торгів ФОП Попов С.Е. встановлено, що його тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. Так, в пункті 3 розділу 1 додатку №1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо подачі учасниками довідка в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи (по спеціальностям) та будуть залучені до виконання договору, що є предметом закупівлі. Довідка повинна обов’язково містить інформацію про наявність працівників, їх чисельність, досвід роботи та кваліфікацію працівників, дату народження, необхідних для здійснення поставки предмета закупівлі, інформацію про трудові відносини з учасником. Для підтвердження учасниками також надаються: - копії особових медичних книжок осіб, встановленого зразку, яких учасник буде залучати до виконання договору; - наказ при призначення працівника або цивільноправові угоди з особами, що будуть залучені до виконання договору або інші документи які підтверджуються наявність трудових відносин з учасником. ФОП Попов С.Е. у складі пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 07.01.2022 за №18 (файл «довідка працівники») в якій зазначено інформацію про наявність 2-х працівників Попова С.Е. та Кушнір І.В. Окрім цього, завантажено скан-копію медичної книжки серії 1ААМ №590161 Попова Сергія Едуардовича та скан-копію медичної книжки серії 1ААМ №590150 Кушнір Ірини Валерієвни. При цьому скан-копію медичних книжок без фотографій, що не відповідає формі первинної облікової документації №1-ОМК затвердженої наказом МОЗ України від 21.02.2013 №150. Однак, Замовником на порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону тендерну пропозицію ФОП Попова С.Е. не відхилено як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. За результатами процедури закупівлі між Замовником та ФОП Попова С.Е. укладено договір від 01.02.2022 за №9/ВТ (далі –договір) на суму 2 098 735,46 гривень. В подальшому, 21.07.2022 до вказаного договору укладено додаткову угоду за №2 та збільшено ціну за одинцю товару. При цьому у додатковій угоді вказано, що керуючись пунктом 2 частини п’ятої статті 41 Закону та пунктом 12.2 Договору сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару не більше як на 10 відсотків, у зв’язку із коливанням ціни такого товару на ринку, та без збільшення загальної вартості договору. Відповідно до пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону встановлено імперативну умову, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків зокрема збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Під коливанням ціни необхідно розуміти зміну за певний період часу ціни товару на ринку чи то в сторону зменшення, чи в сторону збільшення. І таке коливання має відбуватись саме в період після укладання договорів на підставі поданої пропозиції і до внесення відповідних змін до нього. На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 26.09.2022, Замовником надано лист ФОП Попова С.Е. від 14.07.2022 в якому він просить розглянути питання щодо збільшення ціни продажу продуктів харчування на 10%. Окрім цього, ФОП Попов С.Е. до вказаного листа надав скріншот індексів споживчих цін та послуг у 2022 році з офіційного веб-сайту Головного управління статистики в Одеській області та середні споживчі ціни на товари (послуги) у 2022 році. Згідно поданих документів середня споживча ціна на яловичину охолоджену не може підтверджувати наявність коливання ціни в сторону збільшення між датами укладення договору (01.02.2022) і додатковою угодою (21.07.2022) до договору, оскільки зміна ціни відбувається в сторону зменшення. Щодо підняття ціни на філе куряче встановлено, що відповідно до наданої інформації «Середні споживчі ціни на товари (послуги) по Одеській області у 2022 році» ціна на філе куряче в період з дати укладення договору (01.02.2022) і до дати додаткової угоди (21.07.2022) зросла на 0,16%, однак, додатковою угодою №2 від 21.07.2022, Замовником збільшено ціну за одиницю на філе куряче на 9,9%. Окрім цього, слід зауважити, що на підняття ціни на філе стегна курчат-бройлерів та філе індички охолодженої, Замовникон не надано підтверджуючих документів. Враховуючи вищевикладене, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до Договору про закупівлю встановлено, що Замовником в порушення вимог пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону укладено додаткову угоду від 21.07.2022 за №2 до договору на збільшення ціни за одиницю товару без документального підтвердження коливання ціни товару на ринку в сторону збільшення його ціни на яловичину охолоджену, філе стегна курчат-бройлерів, філе індички охолодженої та не пропорційно піднято ціну на філе куряче.
Період усунення порушень: 12.10.2022 10:18 - 27.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 12.10.2022 10:18

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунено
Дата публікації звіту: 18.10.2022 14:36

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • documentsForm: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionChanges: Так
Опис: Порушення усунуто.
Дата публікації: 19.10.2022 15:22

Запити/Пояснення