-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги місцевого наземного електротранспорту
Завершена
60 000 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
27e69d9d8ab345389f7cdca24e6643f9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-21-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.09.2022 00:00
Період моніторингу:
21.09.2022 16:59 - 13.10.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.09.2022 № 236
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
21.09.2022 № 236
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу
27 UA-2021-12-29-002421-a
Виконавчий комітет Луцької міської ради Послуги місцевого наземного електротранспорту 60 000 000,00 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, перевірки підстав для проведення переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, перевірки підстав для проведення переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення переговорної процедури, протокольне рішення
від 29.12.2022, повідомлення про намір укласти договір від 29.12.2021, договір від 19.01.2022 № 15, укладений з КП «Луцьке підприємство електротранспорту», додаткові угоди від 04.02.2022 №1 та від 15.03.2022 № 2, відповідь Замовника на запит Північного офісу Держаудитслужби від 26.09.2022.
Період усунення порушень:
29.09.2022 17:26 - 05.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
29.09.2022 17:26
Запити/Пояснення
Номер:
2627fc7130574d5b914338fdee9e9593
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.09.2022 13:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу переговорної процедури закупівлі предметом якої є послуги місцевого наземного електротранспорту, замовником якої є Виконавчий комітет Луцької міської ради (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-29-002421-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати документальне підтвердження відсутності альтернативи у наданні послуг місцевого наземного електротранспорту та необхідності укладання договору саме з КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ЛУЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОТРАНСПОРТУ».
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
a9ae8a5799cd4a0784d60f8ddf6c8dc2
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
26.09.2022 17:59
Опис:
У межах проведення ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ від 21.09.2022 моніторингу процедури закупівлі (№ моніторингу UA-M-2022-09-21-000058) “Послуги місцевого наземного електротранспорту” за ДК 021:2015: 60130000-8 — Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів (№ закупівлі UA-2021-12-29-002421-a), повідомляємо наступне.
Щодо питання першого
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері стандартизації. Відповідно до частини 1 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» - переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлі після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Відповідно до абзацу 4 пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» - переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконанні, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного із випадків, в даному випадку - відсутність конкуренції з технічних причин. Відповідно до статуту КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ЛУЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОТРАНСПОРТУ (03327931), що затверджений рішенням Луцької міської ради від 27.03.2019 №55/44, основною метою діяльності підприємства є задоволення потреб населення у пасажирських перевезеннях електричним та автомобільним транспортом, реалізація інтересів територіальної громади міста Луцька, а також задоволення соціально-економічних потреб трудового колективу Підприємства. Крім того, Учасник має на балансі контактні мережі тролейбусних ліній, прийняті в експлуатацію. На даний час підприємство є єдиним постачальником послуг міського електротранспорту (перевезення тролейбусами) загального користування у м. Луцьку.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку, відповідно до п. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», шляхом моніторингу ринкових цін на аналогічні послуги. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі частини другої розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. Розрахунковий тариф на транспортні послуги, що надаються КП “Луцьке підприємство електротранспорту” з перевезення пасажирів тролейбусами розрахований виходячи з повної планової виробничої собівартості послуг, наданих міським електричним транспортом, визначеної Порядком формування тарифів на послуги міського електричного транспорту (трамвай, тролейбус), затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України від 25.11.2013 № 940 та враховуючи плановий обсяг транспортної роботи на маршрутах.
Загальна сума фінансування передбачених договором обсягів транспортних послуг визначена в сумі 60 млн. грн за вирахуванням обсягу планових надходжень від надання транспортних послуг та додаткових послуг за іншими напрямами господарської діяльності.
Розмір бюджетного призначення визначений на підставі попередніх розрахунків до проекту бюджету на 2022 рік та річного плану закупівель на 2022 рік.
Щодо питання другого
Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://www.lutskrada.gov.ua/static/content/files/i/a7/gvomqmkdigruss7nr7trnqlp46kuka7i.pdf
Щодо питання третього
Відповідно до статуту КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ЛУЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОТРАНСПОРТУ (03327931), що затверджений рішенням Луцької міської ради від 27.03.2019 №55/44, основною метою діяльності підприємства є задоволення потреб населення у пасажирських перевезеннях електричним та автомобільним транспортом, реалізація інтересів територіальної громади міста Луцька, а також задоволення соціально-економічних потреб трудового колективу підприємства. Крім того, на балансі підприємства обліковується тролейбусна контактна мережа, та кабельні лінії, що підтверджується відповідними актами (додано). Дані активи обліковуються на рах. 1091 «Інші основні засоби» (додано).
З огляду на зазначене, наразі підприємство є єдиним постачальником послуг міського електротранспорту (перевезення тролейбусами) загального користування у м. Луцьку.
Додатки: Файл - Додатки. Документальне підтвердженн.pdf