• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (теплова енергія)

Завершена

6 419 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 32 095.00 UAH
Номер: 1c0777a369a54ae2ac86b171d87c946c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-20-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.09.2022 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 20.09.2022 20:38 - 12.10.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 19.09.2022 № 277 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 19.09.2022 № 277 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 22 UA-2021-12-29-005921-b 29.12.2021 3 Спеціальний центр швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій Код ЄДРПОУ: 33113264 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, zakupivli.dnipro@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 11 частини другої статті 22 Закону № 922, частини шостої статті 33 Закону № 922 та Наказу №710. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року №710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та зміни до нього – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 вересня 2022 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року №710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII зі змінами (далі – Закон №922), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та зміни до нього. Під час моніторингу проаналізовано: річний план 3 Спеціального центру швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі, тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи від 29.12.2021р. №117, протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 09.02.2022р. №16, повідомлення про намір укласти договір, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕПЛОДЖЕРЕЛО» та Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРТЕПЛО ОДЕСА», договір про закупівлю пари, гарячої води та пов’язаної продукції (теплова енергія) від 21.02.2022р. № 49, додаткові угоди від 25.02.2022р. №52, від 01.07.2022р. №2/365, від 01.08.2022р. №3/469, пояснення Замовника надане через електронну систему закупівель. Моніторингом установлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності до вимог Закону, а саме, пунктом 2 Розділу 6 тендерної документації визначено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця, що суперечить вимогам частини шостої статті 33 Закону №922, якою встановлено, що у випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. За результатами моніторингу установлено, що Замовник у пункті 4 розділу 3 тендерної документації зазначив, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим порушив вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону №922, яким встановлено, що строк дії тендерної пропозиції не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Також, моніторингом установлено невідповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, а саме, перелік формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, зазначених Замовником у пункті 2 розділу 5 тендерної документації, не відповідає переліку формальних (несуттєвих помилок), затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 (далі – Наказ №710).
Період усунення порушень: 28.09.2022 12:47 - 13.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 28.09.2022 12:47

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Моніторингом Східного офісу Держаудитслужби від 28.09.2022 зобов'язано 3 Спеціальний центр швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій усунути виявлені порушення та в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. На виконання вказаної вимоги надаю наступну інформацію: Щодо питання 1 та 2 «1. Тендерна документація Замовника складена не у відповідності до вимог Закону, а саме, пунктом 2 Розділу 6 тендерної документації визначено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця, що суперечить вимогам частини шостої статті 33 Закону №922, якою встановлено, що у випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. 2. За результатами моніторингу установлено, що Замовник у пункті 4 розділу 3 тендерної документації зазначив, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим порушив вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону №922, яким встановлено, що строк дії тендерної пропозиції не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій”. Інформуємо: Вказана вимога до термінів дії строку пропозиції та розгляду встановлена з метою можливості оскарження учасниками процедури закупівлі. Вказану процедуру закупівлі не оскаржували, вимог до зміни термінів, які вказані в тендерній документації, від учасників не надходило. Допущення вказаної помилки в тендерній документації жодним чином не вплинуло на проведення закупівлі та своєчасного заключення договору для забезпечення нагальних потреб 3 Спеціального центру швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій. В подальшому зобов’язуємось здійснювати заходи щодо усунення та недопущення виявлених порушень в установленому законодавством порядку. Щодо питання 3. “Також, моніторингом установлено невідповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, а саме, перелік формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, зазначених Замовником у пункті 2 розділу 5 тендерної документації, не відповідає переліку формальних (несуттєвих помилок), затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 (далі – Наказ №710)”. Інформуємо: Вказана помилка виникла автоматично, та також не впливає на проведення процедури закупівлі та заключення договору. При здійсненні закупівель, ми завжди керуємось наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710. Уповноваженій особі 3 Спеціального центру швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій суворо вказано на недопущення в подальшому в електроннії системі Прозорро порушень які виявлено за результатами проведеного моніторингу. Чинним законодавством України не передбачена вимога та публікація документів щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущені формальні помилки. В подальшому зобов’язуємось здійснювати заходи щодо усунення та недопущення виявлених порушень в установленому законодавством порядку.
Дата публікації звіту: 30.09.2022 16:29

Запити/Пояснення