• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт кабінету жіночої консультації КНП "МКЛ №9" ДМР під встановлення комп'ютерного томографу Optima CT 520 за адресою: м.Дніпро, пр. Мануйлівський, 29

Завершена

3 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 500.00 UAH
Номер: 1935dc2eb822466fb9f9162c7ceb6f76
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-07-11-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.07.2022 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 11.07.2022 14:36 - 02.08.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 11.07.2022 №34-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання Доручення Держаудитслужби від 03.06.2022 №003100-18/3932-2022 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 11.07.2022 №34-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2021-12-29-008625-c 29.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, baranvov@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 17 та 19 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРСТРОЙДНІПРО» встановлено порушення вимог пунктів 1 та 3 частини першої статті 31 Закону та частини сьомої статті 33 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов договору вимогам законодавства встановлено порушення вимог частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції учасника, правомірності внесення змін до договору (укладання додаткових угод) – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень, а саме: вимог пунктів 1 та 3 частини першої статті 31 Закону в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором від 31.01.2022 №42 (розірвання договору, спосіб розірвання мають обрати сторони) відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України та недопущення у подальшому встановленого порушення вимог пунктів 17 та 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 20 липня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції учасника, правомірності внесення змін до договору (укладання додаткових угод). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КНП «Міська клінічна лікарня №9» Дніпровської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника із змінами (далі – ТД), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.01.2022 №13, тендерна пропозиція ТОВ «УКРСТРОЙДНІПРО», повідомлення про намір укласти договір, договір від 31.01.2022 №42 (далі – Договір), додаткові угоди від 20.06.2022 №1, від 08.07.2022 №2 до Договору. За результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації не зазначена електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. На порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації не зазначено опис формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. У пункті 3 Додатку 2 до ТД «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» Замовником зазначено «Аналогічні договори (не менше 3) з додатками та документи, що підтверджують виконання цього договору: Договір - укладений між сторонами, та всі додатки до нього; - дефектний акт; - акт виконаних робіт; - відгук (рекомендаційний лист, тощо) від замовника, відповідно до наданих аналогічних договорів, які мають бути складені на офіційному бланку замовника (за наявності), завірені підписом керівника замовника, датовані, містити інформацію щодо дати укладення договору.» В тендерній пропозиції учасника ТОВ «УКРСТРОЙДНІПРО» в якості аналогічних договорів надано копії договорів про надання послуг з поточного ремонту, а саме: - договір про надання послуг з поточного ремонту від 16.11.2020 №54, укладений з КНП «Міська клінічна лікарня №12» Дніпровської міської ради, предметом якого є надання послуг з поточного ремонту терапевтичного відділення КНП «Міська клінічна лікарня №12» ДМР за адресою м. Дніпро, вул. Електрична, 15; - договір про надання послуг з поточного ремонту від 08.12.2020 №58, укладений з КНП «Міська клінічна лікарня №12» Дніпровської міської ради, предметом якого є надання послуг по заміні вікон у приміщеннях КНП «Міська клінічна лікарня №12» ДМР за адресою м. Дніпро, вул. Електрична, 15; - договір від 25.08.2020 №23, укладений з Комунальним закладом «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ФАХОВИЙ МИСТЕЦЬКО-ХУДОЖНІЙ КОЛЕДЖ КУЛЬТУРИ» ДОР, предметом якого є надання послуг «Поточний ремонт приміщень учбового корпусу «ДНІПРОПЕТРОВСЬКОГО ФАХОВОГО МИСТЕЦЬКО-ХУДОЖНЬОГО КОЛЕДЖУ КУЛЬТУРИ» ДОР за адресою м. Дніпро, вул. Д. Яворницького, 47. Надані учасником копії договорів не можуть бути аналогічними за предметом закупівлі, оскільки предметом закупівлі по даних договорах є послуги, тоді як предметом процедури закупівлі «Капітальний ремонт кабінету жіночої консультації КНП "МКЛ №9" ДМР під встановлення комп'ютерного томографу Optima CT 520 за адресою: м.Дніпро, пр. Мануйлівський, 29» є роботи. Зокрема, відповідно до пункту 21 частини першої статті 1 Закону послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації. Відповідно до пункту 27 частини першої статті 1 Закону роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Таким чином, учасником ТОВ «УКРСТРОЙДНІПРО» не підтверджено кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору». На порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «УКРСТРОЙДНІПРО», у зв’язку з тим, що учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. У пункті 2 Додатку 2 до ТД «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Замовником зазначено «Довідка про основний інженерно-технічний персонал з організації робочого місця (згідно з таблицею). Наявність працівників з електро-безпеки, пожежної безпеки та охорони праці. Надати кольорові скановані копії оригіналів посвідчень та документальне підтвердження факту з перевірки знань (протоколи або витяг протоколу). Документальне підтвердження факту перебування зазначених працівників у трудових відносинах з учасником (копії наказів про прийняття на роботу, та/або копії трудових книжок з відповідними записами про прийняття на роботу та/або копії трудових договорів або цивільно-правових угод) Також додати листи-згоди на обробку персональних даних кожну з яких робочий та ІТП співробітник завіряє своє особистою ЕЦП; 2).На підтвердження наявності робітників (робітників не менше трьох осіб робочої спеціальності) у складі тендерної пропозиції надаються документальне підтвердження факту перебування зазначених працівників у трудових відносинах з учасником (копії наказів про прийняття на роботу, та/або копії трудових книжок з відповідними записами про прийняття на роботу та/або копії трудових договорів або цивільно-правових угод). Для забезпечення участі у процедурі, цивільно-правових та господарських відносинах додати листи-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, кожний з яких робітник та ІТП завіряє своє особистою ЕЦП.» В тендерній пропозиції учасника ТОВ «УКРСТРОЙДНІПРО» надано інформацію щодо наявності робітників робочої спеціальності в кількості двох осіб (Архипов О.С. – монтажник, маляр-штукатур, плиточник-лицювальник, Гудзюк О.В. – монтажник гіпсокартонних конструкцій, монтажник ПВХ конструкцій, електрик), що не відповідає вимогам пункту 2 Додатку 2 до ТД. На порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «УКРСТРОЙДНІПРО», у зв’язку з тим, що учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. У пункті 4 Додатку 5 до ТД «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО МАЄ НАДАТИ ПЕРЕМОЖЕЦЬ ТОРГІВ ШЛЯХОМ ОПРИЛЮДНЕННЯ ЇХ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ» Замовник вимагає від переможця надати довідку (в електронному або паперовому вигляді) про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідною Державною податковою інспекцією, що діє станом на дату подання документа, або лист про наявність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів) виданого відповідною Державною податковою інспекцією, що діє станом на дату подання документа. В тендерній пропозиції переможця торгів ТОВ «УКРСТРОЙДНІПРО» вищезазначеного документа не надано. На порушення пункту 3 частини першої статті 31 Закону та частини сьомої статті 33 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «УКРСТРОЙДНІПРО», у зв’язку з тим, що переможець не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. У пункті 16.5 договору від 31.01.2022 №42 зазначено «Невід'ємною частиною цього Договору є: Дефектний акт, договірна ціна, локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат, графік виконання робіт.». На порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовником в електронній системі закупівель не оприлюднено Додаток «Графік виконання робіт » до договору від 31.01.2022 №42. Також, встановлено, що за результатами процедури закупівлі укладено договір від 31.01.2022 №42, який не відповідає нормам Цивільного кодексу України, що є порушенням вимог частини першої статті 41 Закону. Зокрема, пунктом 1.9 договору передбачено, що відповідно до статті 884 Цивільного Кодексу України Підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку. Гарантійний строк становить п’ять років від дня прийняття об'єкта Замовником.. Також, відповідно до пункту 2.2.1 договору встановлено, що Підрядник гарантує експлуатацію Об’єкту протягом гарантійного строку, який складає п’ять років з моменту прийняття виконаних робіт Замовником, за умови проведення Замовником планових технічних оглядів змонтованого обладнання. Слід зазначити, що відповідно до пункту 1.2 договору предметом договору є виконання робіт по об’єкту: Капітальний ремонт кабінету жіночої консультації КНП "МКЛ №9" ДМР під встановлення комп'ютерного томографу Optima CT 520 за адресою: м. Дніпро, пр. Мануйлівський, 29. (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація). Статтею 875 Цивільного кодексу України визначено, що договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов'язаних з місцезнаходженням об'єкта. Виходячи з вищенаведеного, якість робіт регламентується статтею 884 Цивільного кодексу України, якою встановлено, що Підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Період усунення порушень: 20.07.2022 14:24 - 04.08.2022 00:00
Дата публікації висновку: 20.07.2022 14:24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Надаємо інформацію стосовно усунення порушень, виявлених при моніторингу закупівлі на проведення "Капітального ремонту кабінету жіночої консультації КНП "МКЛ №9" ДМР під встановлення комп'ютерного томографу Optima CT 520 за адресою: м.Дніпро, пр. Мануйлівський, 29": - відсутність в тендерній документації електронної адреси особи замовника, уповноваженої на здійснення звязку з учасниками компенсується наявністю інформації в кабінеті замовника електронної адреси уповноваженої особи з проведення закупівель замовника. - опис формальних, несуттєвих помилок зазначено у Тендерній документації, а саме частина 2 розділу V " Оцінка тендерної пропозиції". - не надання учасником довідки про відсутність заборгованості з податків та зборів не є порушенням, оскільки вона є публічною та формується автоматично на майданчику https://zakupki.prom.ua після визначення учасника переможцем процедури закупівлі. Замовником здісненно заходи щодо усунення порушень, а саме додатковою угодою № 4 від 25.07.2022року припинено зобов'язання за договором №42 від 31.01.2022року.
Дата публікації звіту: 27.07.2022 15:58