• Переговорна процедура (скорочена)
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Розподіл електричної енергії (в тому числі реактив) за кодом ДК 021:2015 - 65310000-9 Розподіл електричної енергії

Завершена

1 577 820.00 UAH з ПДВ
Номер: 43af1bb6c3f946b598df43dc658ff963
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-02-02-000073
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.02.2022 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 02.02.2022 17:07 - 24.02.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 02.02.2022 Одеса № 75 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 02.02.2022 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 02.02.2022. Начальник Наталія СТОЯНОВА Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 02.02.2022 № 75 Витяг з Переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 11 UA-2021-12-29-005096-b 29.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 705-51-89, il_krasiy@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. За результатами аналізу питань наявності підстав для відміни переговорної процедури закупівлі та своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури (скорочена), своєчасності оприлюднення договору про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 15 лютого 2022 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури (скорочена), відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), наявності підстав для відміни переговорної процедури закупівлі (скорочена), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Сервісний центр» (далі – Замовник) на 2021 рік, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 29.12.2021 № 17, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 29.12.2021, договір про закупівлю послуг від 28.01.2022 № 5/22 (далі - Договір), пояснення та документи Замовника, отримані 07.02.2022 через електронну систему закупівель. Аналізом питання відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону встановлено наступне. Зазначена переговорна процедура закупівлі (скорочена) застосована Замовником відповідно до абзацу 4 пункту 2 частини другої статті 40 Закону з умови: відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником. Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Проте на порушення пункту 8 частини 6 статті 40 Закону в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір про закупівлю відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Так, 26.06.2021 набув чинності Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законів України щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупівель», яким внесено зміни в тому числі щодо виключення у пункті 8 частини шостої статті 40 Закону слова «з посиланням на». Таким чином, оприлюднене Замовником повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити саме документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Аналізом питань наявності підстав для відміни переговорної процедури закупівлі та своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено наступне. Відповідно до повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюдненого в електронній системі закупівель 29.12.2021 Замовником застосовано переговорну процедуру закупівлі (скорочену) за предметом закупівлі ДК 021:2015:65310000-9: Розподіл електричної енергії (Розподіл електричної енергії (в тому числі реактив) з умови відсутності конкуренції з технічних причин (абзац 4 пункту 2 частини другої статті 40 Закону) та відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 29.12.2021 № 17 за результатами проведених переговорів з учасником Акціонерне товариство «ДТЕК ОДЕСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» (далі – АТ «ДТЕК ОДЕСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ») прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з АТ «ДТЕК ОДЕСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ». Відповідно до частини сьомої статті 40 Закону Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Відповідно до пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Таким чином, за результатами застосування скороченої переговорної процедури закупівлі Замовник має право укласти договір про закупівлю не раніше п’яти та не пізніше двадцяти днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Проте, Замовником укладено Договір з АТ «ДТЕК ОДЕСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» 28.01.2022, тобто на 30 день з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, тобто з порушенням термінів, визначених пунктом 5 частини восьмої статті 40 Закону. В ході здійснення моніторингу процедури закупівлі Замовнику надано запит із зазначеного питання. Замовником 07.02.2022 в електронній системі закупівель оприлюднено пояснення, в якому зазначено, що уповноваженою особою Замовника прийнято рішення про розірвання договору про закупівлю від 28.01.2022 № 5/22. Замовником 10.02.2022 оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю у зв’язку з розірванням Договору з причини укладання Договору у термін, який перевищує 20 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а також оприлюднено додаткову угоду від 10.02.2022 № 1 до Договору про його розірвання. Отже, на порушення пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону Замовником не відмінено переговорну процедуру закупівлі (скорочену) у зв’язку з непідписанням договору про закупівлю у строк 20 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та за результатами застосування зазначеної скороченої переговорної процедури закупівлі укладено договір про закупівлю з порушенням термінів, визначених пунктом 5 частини восьмої статті 40 Закону.
Період усунення порушень: 15.02.2022 12:34 - 02.03.2022 00:00
Дата публікації висновку: 15.02.2022 12:34

Запити/Пояснення