-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 15540000-5 "Сирні продукти" (2 лоти) Лот №1 - Сир кисломолочний не менше 5% жирності; Лот №2 - Сир сичужний твердий 50% жирності
Завершена
19 994 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 19 255.50 UAH
мін. крок: 0.1% або 19 255.50 UAH
Номер:
5e85ef1547b34ab9a708b0eb65f8108a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-02-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.08.2022 00:00
Період моніторингу:
02.08.2022 16:08 - 24.08.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.08.2022 № 201
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 02.08.2022 № 201
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Очікувана вартість, грн Предмет закупівлі Опис підстав для здійснення моніторингу
15. UA-2021-12-29-004426-b Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації 19 994 800,00 ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти Пункт 2 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі».
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 24.12.2021 № 2526, протокол розгляду тендерних пропозицій від 09.12.2021, тендерні пропозиції ТОВ «Фірма «Фавор» та ТОВ «Переяслав-Молпродукт»,
повідомлення про намір укласти договір від 15.02.2022, договори від 04.03.2022 №150/2 та від 11.03.2022 №260, пояснення Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 08.08.2022 та від 19.08.2022.
Період усунення порушень:
22.08.2022 16:41 - 26.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
22.08.2022 16:41
Запити/Пояснення
Номер:
3c081890e3c443cd94d7cf2fb13613b4
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
03.08.2022 13:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі предметом якої є «Сирні продукти» (2 лоти) Лот №1 - Сир кисломолочний не менше 5% жирності; Лот №2 - Сир сичужний твердий 50% жирності, замовником якої є Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-29-004426-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
cd508400cc624d57aa0b393de991544c
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
08.08.2022 15:54
Опис:
Начальнику Державної аудиторської служби України
Олександру КАРАБАНОВУ
Шановний пане Олександре!
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш запит «Про надання пояснень» щодо моніторингу UA-M-2022-08-02-000018 від 02.08.2022 на закупівлю ДК 021:2015 код 15540000-5 "Сирні продукти" (2 лоти) Лот №1 - Сир кисломолочний не менше 5% жирності; Лот №2 - Сир сичужний твердий 50% жирності, у відповідності до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення:
1.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021р. №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»(із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ) та Постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001р. №1752 «Про норми харчування у протитуберкульозних закладах для осіб, хворих на туберкульоз, та малолітніх і неповнолітніх осіб, інфікованих мікобактеріями туберкульозу» щодо організації харчування вихованців шкіл-інтернатів, виконання денних натуральних продуктових норм на одну дитину (по віковим групам), з метою упорядкування контролю за постачанням продукції в навчальні та оздоровчі заклади товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів (ГОСТ, ДСТУ та ТУ), які діють на момент проведення процедури закупівлі.
2. Розмір бюджетного призначення предмета закупівлі.
Згідно Річного плану закупівель на 2022 р. по КЕКВ 2230, на закупівлю товару заплановано кошти в сумі 19 994 800,00 грн. (дев’ятнадцять мільйонів дев’ятсот дев’яносто чотири тисячі вісімсот грн. 00 коп.) з ПДВ.
Лот №1 – 16 143 700,00 грн.(шістнадцять мільйонів сто сорок три тисячі сімсот грн. 00 коп.);
Лот №2 – 3 851 100,00 грн.(три мільйони вісімсот п’ятдесят одна тисяча сто грн. 00 коп.)
3. Очікувана вартість предмета закупівлі
При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до кількості дітей, які перебувають в закладах освіти Дарницького району, Замовник керувався даними Головного управління статистики у місті Києві Державної служби статистики України за жовтень 2021 р. та на підставі моніторингу ринкових цін обраного виду у мережі Інтернет з урахуванням очікуваного рівня інфляції, транспортних витрат та навантажувально-розвантажувальних робіт з постачання товару відповідно до замовлення, як зазначалося у тендерній документації.
4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі знаходиться за посиланням http://druo.inet.ua/index.php/3744-obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoji-vartosti-predmeta-zakupivli
Номер:
c69597f86f1846ceb2704591f635a7c4
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.08.2022 16:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі предметом якої є «Сирні продукти» (2 лоти) Лот №1 - Сир кисломолочний не менше 5% жирності; Лот №2 - Сир сичужний твердий 50% жирності, замовником якої є Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-29-004426-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
Просимо надати обґрунтування необхідності продовження строку для укладання договору від 11.03.2022 №260.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
fbe93a05ba7245b0980585ffd304f977
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
19.08.2022 13:57
Опис:
Начальнику Державної аудиторської служби України
Олександру КАРАБАНОВУ
Шановний пане Олександре!
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш запит «Про надання пояснень» щодо моніторингу UA-M-2022-08-02-000018 від 02.08.2022 на закупівлю ДК 021:2015 код 15540000-5 "Сирні продукти" (2 лоти) Лот №1 - Сир кисломолочний не менше 5% жирності; Лот №2 - Сир сичужний твердий 50% жирності, у відповідності до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення:
Управління освіти в своїй роботі керується Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), чинними законодавчими та нормативно-правовими документами.
Згідно з частиною 15 статті 29 Закону України «Про Публічні закупівлі» (далі — Закон) за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з Законом.
Відповідно до частини 6 статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
У зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» зі змінами, що в свою чергу є надзвичайними невідворотними та об’єктивними обставинами для замовника, що підтверджені листом Торгівельно-промислової палати України від 28.02.2022 на № 2024/02.0-7.1, щодо неможливості виконання норм Закону у встановлені терміни, виникає необхідність продовжити строк для укладання договору про закупівлю.
Таким чином, строк для укладання, зокрема, договорів про закупівлю сирних продуктів по Лот №1 та Лот №2 з учасником-переможцем, було продовжено до 60 днів з дня прийняття рішення про намір укласти такі договора на підставі Протоколу № 221/7 від 04.03.2022 по Лот №1 та Протоколу №221/8 від 04.03.2022 по Лот №2 щодо прийняття рішення уповноваженою особою.
Додаток: копія Протоколу № 221/8 від 04.03.2022 та Протоколу № 221/9 від 09.03.2022 – на 2 арк. в 1 прим.