• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

М'ясо свійських тварин охолоджене (потреба 2022 року) (ДК 021:2015 - 15110000-2 М'ясо)

свинина (м'якоть, охолоджене), м'ясо яловиче (м'якоть, охолоджене), філе куряче (охолоджене), потрухи (печінка свинна, охолоджена)

Завершена

842 365.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 211.83 UAH
Номер: db417bf602af4a7b8da905a337db10da
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-02-08-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.02.2022 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 08.02.2022 14:50 - 02.03.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.02.2022 № 43 Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північно – східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 08.02.2022 № 43 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2021-12-29-006221-c 29.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. В.о. начальника Управління Північно – східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 95) 515-79-91, mmorskaa3@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення абзацу 2 пункту третього та абзацу 3 пункту чотирнадцятого Порядку № 1082. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону та порушення абзацу 2 пункту третьої Порядку № 1082. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання вимог Постанови № 710; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору; дотримання законодавства при укладанні договору; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 лютого 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору; дотримання законодавства при укладанні договору; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу Відділу освіти Шишацької селищної ради (далі – замовник) на 2021 рік; тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою замовника від 29.12.2021 № 77, зі змінами; тендерну пропозицію ТОВ ФУДМІКСПОСТАЧ; звіт про результати проведення процедури закупівлі; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; повідомлення про намір укласти договір від 17.01.2022; договір від 28.01.2022 № 34 на суму 840840,00 грн. (з ПДВ) із ТОВ ФУДМІКСПОСТАЧ; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю. Моніторингом питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону установлено, що замовник в порушення абзацу 3 пункту чотирнадцятого Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок № 1082), в оголошенні про проведення процедури закупівлі, а саме в окремому електронному полі «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» не вказав код товару, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Так, відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі – це товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Порядок визначення предмета закупівлі затверджений наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок № 708). Разом з тим, пунктом 14 Порядку № 1082 передбачено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим - четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Отже, на виконання пункту 14 Порядку № 1082 в електронній системі закупівель зазначається кожна номенклатурна позиція предмета закупівлі, а саме перелік конкретних найменувань товарів або послуг, який замовник закуповує в межах предмета закупівлі. Так, згідно з відомостями веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2021-12-29-006221-c в графі «Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі» в окремих рядках зазначено такі номенклатурні позиції: «Свинина (м'якоть охолоджена)», «М'ясо яловиче (м'якоть охолоджена)», «Філе куряче (охолоджене)» та «Потрухи (печінка свинна охолоджена)». Навпроти кожного відповідного рядка в графі таблиці «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» визначено «ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо». В той же час, відповідно до Національного класифікатора України Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження національного класифікатора України ДК 021:2015 та скасування національного класифікатора України ДК 021:2007» від 23.12.2015 № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «Свинина (м'якоть охолоджена)» становить код «ДК 021:2015: 15113000-3 – Свинина», номенклатурній позиції предмета закупівлі «М'ясо яловиче (м'якоть охолоджена)» становить код «ДК 021:2015: 15111100-0 – Яловичина», номенклатурній позиції предмета закупівлі «Філе куряче (охолоджене)» становить код «ДК 021:2015: 15112000-6 – М’ясо свійської птиці» («ДК 021:2015: 15112130-6 – Курятина»). Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що замовник в тендерній документації (пункт 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації) вказав «1.2. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону…», тоді як вказана інформація викладена в частині першій статті 29 Закону. Таким чином, в тендерній документації замовника міститься інформація, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством, чим порушено абзац 1 частини третьої статті 22 Закону. Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону також встановлено, що замовник в тендерній документації (Розділ І. «Загальні положення», пункт 2 «Забезпечення тендерної пропозиції») вказав: «1. … Цією документацією вимагається тендерне забезпечення, яке має бути подане в розмірі: 25 270,95 грн. (двадцять п’ять тисяч двісті сімдесят гривень 95 копійок) (3% від очікуваної вартості закупівлі)...» В той же час, замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів (в окремому електронному полі «Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю») зазначено, що забезпечення виконання договору відсутнє. Згідно абзацу 2 пункту третьої Порядку № 1082, у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Таким чином, при зазначенні в тендерній документації інформації, яка не передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів (в окремому електронному полі «Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю») замовником порушено абзац 2 частини третьої Порядку № 1082. Замовником укладено договір від 28.01.2022 № 34 на суму 840840,00 грн. (з ПДВ) із ТОВ ФУДМІКСПОСТАЧ.
Період усунення порушень: 15.02.2022 16:33 - 02.03.2022 00:00
Дата публікації висновку: 15.02.2022 16:33

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відділ освіти Шишацької селищної ради за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-29-006221-c надає наступну інформацію. Висновком Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-29-006221-c було встановлено, що Уповноваженою особою відділу освіти було допущено порушення законодавства у сфері закупівель. З огляду на відсутність механізму їх усунення було прийнято рішення здійснити заходи на недопущення встановлених порушень у подальшому. Зокрема, було прийнято рішення про направлення Уповноваженої особи на навчання у сфері публічних закупівель з метою підвищення кваліфікації. Всі встановлені порушення будуть враховані в подальших закупівлях і не будуть допускатися.
Дата публікації звіту: 16.02.2022 16:57

Запити/Пояснення