-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
м’ясо(філе куряче охолоджене, м’ясо свинини охолоджене)
Завершена
322 085.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 610.43 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 610.43 UAH
Номер:
72b9f0b9676a41139d31ac89dc2bd514
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-22-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.08.2022 00:00
Період моніторингу:
22.08.2022 14:06 - 13.09.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.08.2022 №26-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 22.08.2022 №26-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2021-12-29-000946-a від 29.12.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини другої статті 24 Закону.
За результатами аналізу оприлюднення додаткової угоди до договору встановлено порушення пункту 11 частини 1 статті 10 Закону.
За результатами аналізу, питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, оприлюднення інформації про публічну закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує дотримуватися вимог законодавства у сфері закупівель зокрема при складанні тендерної документації (частини другої статті 24 Закону), оприлюднення змін до договору (пункту 11 частини 1 статті 10 Закону) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію, що свідчить про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 1 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділ освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Скала - Подільської селищної ради (далі - Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету від 28.12.2022, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Прусік Оксани Юріївни (далі – ФОП Прусік О.Ю.), протокол уповноваженої особи від 18.01.2022 за №16, щодо визначення переможця торгів, повідомлення про намір укласти договір від 18.01.2022, договір про закупівлю від 31.01.2022 за № 15, додаткова угода до договору від 03.06.2022 за №1, відповідь Замовника на запит, оприлюднена в електронній системі закупівель 24.08.2022.
За результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної документації вимогам Закону, а саме в пункті 2 «Унесення змін до тендерної документації» розділу ІІ «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» тендерної документації зазначено «Положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації», що не відповідає вимогам частини другої статті 24 Закону.
Моніторингом встановлено, що Замовник недотримався термінів та в електронній системі закупівель не оприлюднив у визначені терміни додаткову угоду від 03.06.2022 за №1 в цілому, а саме: додаток «Специфікація» передбаченої пунктом 2 цієї додаткової угоди, чим порушив вимоги пункту 11 частини 1 статті 10 Закону.
Під час проведення моніторингу Замовником оприлюднено в електронній системі додаток до додаткової угоди.
Період усунення порушень:
01.09.2022 14:12 - 16.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
01.09.2022 14:12
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На висновок від 01 вересня 2022року зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Зобов’язумося дотримуватися вимог законодавства у сфері Публічних закупівель зокрема при складанні тендерної документації (частини другої статті 24 Закону)
Дата публікації звіту:
05.09.2022 10:38
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
07.09.2022 14:38
Запити/Пояснення
Номер:
6c50630b48ec46e08571f833d02d9f7e
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
22.08.2022 14:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «М’ясо(філе куряче охолоджене, м’ясо свинини охолоджене)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-29-000946-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1.Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. За результатами процедури закупівлі між Замовником та ФОП Прусік О.Ю. укладено договір від 31.01.2022 за №15 на суму 260 699,00 гривень.
В подальшому, до вказаного договору укладено додаткову угоду від 03.06.2022 за №1 та збільшено ціну за одиницю товару.
Враховуючи вищевикладене, надайте скан-копії документів, на підставі яких укладено вищевказані додаткові угоди та збільшено ціну за одиницю товару?
Окрім цього, надайте інформацію чому не завантажено до вищевказаної додаткової угоди додаток «Специфікація» на яку є посилання у ній.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
7fa618aeeb7f4900836eae8f8e4a2ccf
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
24.08.2022 13:20
Опис:
1 Промоніторивши та проаналізувавши технічні, якісні та цінові пропозиції на веб-сайтах, які є у вільному доступі –і були сформовані технічні і якісні характеристики та вимоги до предмету закупівлі. Для формування опису предмета закупівлі залучались фахівці Замовника, які відповідають за подальше використання товару, також використовувались характеристики з попередніх закупівель, які найбільш оптимально характеризують даний предмет закупівлі та відповідають всім рекомендаціям та вимогам. Обгрунтування технічних та якісних характеристик Відповідно до потреб замовника обумовлених затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591 нормами харчування у навчальних закладах та з урахуванням вимог Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров'я України від 17.04.2006 №298/227, нормативних документів у сфері стандартизації. Очікувана вартість предмету закупівлі визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. № 275. А саме, було визначено потребу в товарах (номенклатура та кількісні показники) для забезпечення діяльності замовника, які були здійснені у минулому році, враховуючи норми споживання даних видів продуктів на поточний навчальний рік. Розмір бюджетного призначення визначений з урахуванням запланованих поточних видатків замовника в межах прогнозованих асигнувань,а також із застосуванням методу порівняння ринкових цін способом проведення моніторингу цін, пошуку, збору та аналізу інформації про ціну на аналогічний товар , що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі. Посилання на сторінку власного вебсайту https://osvitaskala.e-schools.info
2.До договору №15 від 31.01.2022р. на суму 260699,00 було укладено додаткову угоду №1 від 03.06.2022р про збільшення ціни за одиницю товару, помилково було не завантажено специфікацію на яку було посилання. Враховуючи вищевикладене, надаємо скан копії документів,на підставі яких укладено вищевказану додаткову угоду та збільшено ціну за одиницю товару, та «Специфікацію»