-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Медичні матеріали (НК 024:2019: 17471 - хірургічни нитка з поліглактіну; 17471 - хірургічни нитка з поліглактіну;17471 - хірургічни нитка з поліглактіну;17471 - хірургічни нитка з поліглактіну;17471 - хірургічни нитка з поліглактіну; 17471 - хірургічни нитка з поліглактіну;17471 - хірургічни нитка з поліглактіну; 17471 - хірургічни нитка з поліглактіну; 17471 - хірургічни нитка з поліглактіну; 17471 - хірургічни нитка з поліглактіну; 17471 - хірургічни нитка з поліглактіну; 17471 - хірургічни нитка з поліглактіну) (ДК 021:2015: 33141121-4 - Хірургічні шовні матеріали (ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали)
Завершена
585 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 925.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 925.00 UAH
Номер:
1e835a3c0efe42df9f743bd2053ff0f4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-29-000065
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.09.2022 00:00
Період моніторингу:
29.09.2022 22:51 - 21.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.09.2022 № 226
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 29.09.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 29.09.2022 № 226
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
55 UA-2021-12-29-002687-c 29.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВІОЛА-МЕДФАРМ», установлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Віола-Медфарм» та ТОВ «УКРЕРА», правомірності відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Віола-Медфарм», відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявність підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), розгляду тендерних пропозицій, правомірності відхилення тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявність підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік комунального підприємства «Волинський обласний медичний центр онкології» Волинської обласної ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету протокол від 29.12.2021 без номера, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 16.02.2022, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Віола-Медфарм» (далі - ТОВ «Віола-Медфарм»), товариства з обмеженою відповідальністю «УКРЕРА» (далі – ТОВ «УКРЕРА»), протокол розкриття від 17.02.2022, повідомлення про намір укласти договір від 17.02.2022, договір про закупівлю від 09.03.2022 № 0903/2220, пояснення Замовника, отримане через електрону систему закупівель 07 жовтня 2022 року.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до Додатку 6 (форма №2) тендерної документації Замовника після оприлюднення про намір укласти договір переможець повинен подати «Підтвердження ціни тендерної пропозиції за результатами аукціону».
При цьому ТОВ «ВІОЛА-МЕДФАРМ» в електронній системі закупівель Додаток 6 (форму №2) не висвітлила, чим не дотрималась вимог Додатку 6 тендерної документації.
Однак, на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасника ТОВ «ВІОЛА-МЕДФАРМ».
Відповідно до інформації, оприлюдненої Замовником нам вебпорталі Уповноваженого органу, на підставі інформаційного листа постачальника №22/09-1 від 03.10.2022р. та згідно п.9.1. Договору №0903//2220 від 09.03.2022р. Договір розірвано.
Період усунення порушень:
14.10.2022 23:43 - 29.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
14.10.2022 23:43
Запити/Пояснення
Номер:
9345d4d3f7894cb6b0e589e264a25c87
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
04.10.2022 09:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Медичні матеріали (НК 024:2019: 17471 - хірургічни нитка з поліглактіну; 17471 - хірургічни нитка з поліглактіну;17471 - хірургічни нитка з поліглактіну;17471 - хірургічни нитка з поліглактіну;17471 - хірургічни нитка з поліглактіну; 17471 - хірургічни нитка з поліглактіну;17471 - хірургічни нитка з поліглактіну; 17471 - хірургічни нитка з поліглактіну; 17471 - хірургічни нитка з поліглактіну; 17471 - хірургічни нитка з поліглактіну; 17471 - хірургічни нитка з поліглактіну; 17471 - хірургічни нитка з поліглактіну) (ДК 021:2015: 33141121-4 - Хірургічні шовні матеріали (ДК 021:2015:33140000-3 - Медичні матеріали) Medical materials (NK 024: 2019: 17471 - surgical thread of polyglactin; 17471 - surgical thread of polyglactin; 17471 - surgical thread of polyglactin; 17471 - surgical thread of polyglactin; 17471 - surgical thread of polyglactin; 17471 - surgical; 17471 - surgical thread of polyglactin; 17471 - surgical thread of polyglactin; 17471 - surgical thread of polyglactin; 17471 - surgical thread of polyglactin; 17471 - surgical thread of polyglactin; 17471 - surgical thread of polyglactin (2015: 4 - Surgical suture materials (DK 021: 2015: 33140000-3 - Medical materials)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-12-29-002687-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Додатком 6 до ТД Замовника передбачено, що після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір переможець повинен надати «Підтвердження ціни тендерної пропозиції за результатами аукціону» (форма №2), при цьому дана заповнена форма №2 в електронній системі закупівель відсутня.
Враховуючи вищевикладена, чому тендерна пропозиція учасника відкритих торгів на англійській мові товариства з обмеженою відповідальністю «ВІОЛА-МЕДФАРМ» не відхилена.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
9194f0f94b8d404b8ffeb72e3d83f9df
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
07.10.2022 14:55
Опис:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВОЛИНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ОНКОЛОГІЇ» ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ висловлює Вам свою повагу та уважно вивчивши запит до процедури закупівлі UA-2021-12-29-002687-c (33141121-4 Хірургічні шовні матеріали) Медичні матеріали (НК 024:2019: 17471 - хірургічни нитка з поліглактіну; 17471 - хірургічни нитка з поліглактіну;17471 - хірургічни нитка з поліглактіну;17471 - хірургічни нитка з поліглактіну;17471 - хірургічни нитка з поліглактіну; 17471 - хірургічни нитка з поліглактіну;17471 - хірургічни нитка з поліглактіну; 17471 - хірургічни нитка з поліглактіну; 17471 - хірургічни нитка з поліглактіну; 17471 - хірургічни нитка з поліглактіну; 17471 - хірургічни нитка з поліглактіну; 17471 - хірургічни нитка з поліглактіну) (ДК 021:2015: 33141121-4 - Хірургічні шовні матеріали (ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали надає пояснення та інформує про наступне.
Рішення про вибір і проведення процедури закупівлі та затвердження змісту інформації за предметом закупівлі «Медичні матеріали (НК 024:2019: 17471 - хірургічни нитка з поліглактіну; 17471 - хірургічни нитка з поліглактіну;17471 - хірургічни нитка з поліглактіну;17471 - хірургічни нитка з поліглактіну;17471 - хірургічни нитка з поліглактіну; 17471 - хірургічни нитка з поліглактіну;17471 - хірургічни нитка з поліглактіну; 17471 - хірургічни нитка з поліглактіну; 17471 - хірургічни нитка з поліглактіну; 17471 - хірургічни нитка з поліглактіну; 17471 - хірургічни нитка з поліглактіну; 17471 - хірургічни нитка з поліглактіну)(ДК 021:2015: 33141121-4 - Хірургічні шовні матеріали (ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали) затверджено протоколом засідання тендерного комітету №177 від 29.12.2021 року.
Планування закупівлі здійснювалося на підставі задоволення нагальної потреби в забезпеченні необхідним хірургічним шовним матеріалом та фінансового плану підприємства на 2022 рік.
Згідно оприлюдненого плану закупівлі UA-P-2021-12-29-002091-c ● c325a94cfe8e44c29a173ada593541b6, п.8 «Джерело фінансування» зазначено – «Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)».
Очікувану вартість закупівлі розраховано шляхом проведення інформаційного моніторингу, аналізу аналогічних закупівель, згідно з інформацією розміщеною в мережі Інтернет та в електронній системі закупівель «ProZorro» та наданих комерційних пропозицій від ТОВ «АВЕНТУСФАРМ» № 8983 від 21.12.2021року, ТОВ «ВОРВАРТС ФАРМА» вих. №12/18 від 20 грудня 2021 року, ТОВ «ВІОЛА-МЕДФАРМ», вих. №32 від 20 грудня 2021 року.
Оскільки, закупівля проводилась відповідно до річного плану закупівель за рахунок власних коштів, отриманих від надання медичних послуг, згідно ліцензії про медичну практику №1031 від 08.05.2021року, інформація про розмір бюджетного призначення та очікувана вартість закупівлі не оприлюднювалася на веб-сайті, відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Стосовно заповненої форми №2 (Додаток №6) «Підтвердження ціни тендерної пропозиції за результатами аукціону» надаємо таку інформацію. Ціна в ході аукціону була незмінною. Додаток №6, заповнений переможцем ТОВ «Віола-Медфарм», в належній формі разом з документами про право підписання договору про закупівлю отримали особисто в оригінальному вигляді у визначені строки згідно законодавства.
Одночасно повідомляємо, що на підставі інформаційного листа постачальника №22/09-1 від 03.10.2022р. та згідно п.9.1. Договору №0903//2220 від 09.03.2022р. Договір розірвано, сума фактичної оплати 0,00 грн.
Додатки до запиту:
1. Копія протоколу засідання тендерного комітету №177 від 29.12.2021 року.
2. Копія комерційної пропозиції ТОВ «АВЕНТУСФАРМ» № 8983 від 21.12.2021року.
3. Копія комерційної пропозиції ТОВ «ВОРВАРТС ФАРМА» вих. №12/18 від 20 грудня 2021 року.
4. Копія комерційної пропозиції ТОВ «ВІОЛА-МЕДФАРМ», вих. №32 від 20 грудня 2021 року.
5. Копія форми №2 (Додаток №6) «Підтвердження ціни тендерної пропозиції за результатами аукціону» ТОВ «ВІОЛА-МЕДФАРМ» вих. №11/1 від 18.02.2022 року.
6. Копія листа постачальника №22/09-1 від 03.10.2022р. щодо неможливості виконання договору.
7. Копія додаткової угоди №1 від 05.10.2022 року.