• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Медичні матеріали (НК 024:2019: 17471 - хірургічни нитка з поліглактіну; 17471 - хірургічни нитка з поліглактіну;17471 - хірургічни нитка з поліглактіну;17471 - хірургічни нитка з поліглактіну;17471 - хірургічни нитка з поліглактіну; 17471 - хірургічни нитка з поліглактіну;17471 - хірургічни нитка з поліглактіну; 17471 - хірургічни нитка з поліглактіну; 17471 - хірургічни нитка з поліглактіну; 17471 - хірургічни нитка з поліглактіну; 17471 - хірургічни нитка з поліглактіну; 17471 - хірургічни нитка з поліглактіну) (ДК 021:2015: 33141121-4 - Хірургічні шовні матеріали (ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали)

Завершена

585 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 925.00 UAH
Номер: 1e835a3c0efe42df9f743bd2053ff0f4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-29-000065
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.09.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 29.09.2022 22:51 - 21.10.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 29.09.2022 № 226 (дата) м.Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 29.09.2022 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 29.09.2022 № 226 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 55 UA-2021-12-29-002687-c 29.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 134-01-90, a-l-e-n-aserg@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВІОЛА-МЕДФАРМ», установлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Віола-Медфарм» та ТОВ «УКРЕРА», правомірності відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Віола-Медфарм», відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявність підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 жовтня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), розгляду тендерних пропозицій, правомірності відхилення тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявність підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік комунального підприємства «Волинський обласний медичний центр онкології» Волинської обласної ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету протокол від 29.12.2021 без номера, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 16.02.2022, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Віола-Медфарм» (далі - ТОВ «Віола-Медфарм»), товариства з обмеженою відповідальністю «УКРЕРА» (далі – ТОВ «УКРЕРА»), протокол розкриття від 17.02.2022, повідомлення про намір укласти договір від 17.02.2022, договір про закупівлю від 09.03.2022 № 0903/2220, пояснення Замовника, отримане через електрону систему закупівель 07 жовтня 2022 року. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до Додатку 6 (форма №2) тендерної документації Замовника після оприлюднення про намір укласти договір переможець повинен подати «Підтвердження ціни тендерної пропозиції за результатами аукціону». При цьому ТОВ «ВІОЛА-МЕДФАРМ» в електронній системі закупівель Додаток 6 (форму №2) не висвітлила, чим не дотрималась вимог Додатку 6 тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасника ТОВ «ВІОЛА-МЕДФАРМ». Відповідно до інформації, оприлюдненої Замовником нам вебпорталі Уповноваженого органу, на підставі інформаційного листа постачальника №22/09-1 від 03.10.2022р. та згідно п.9.1. Договору №0903//2220 від 09.03.2022р. Договір розірвано.
Період усунення порушень: 14.10.2022 23:43 - 29.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 14.10.2022 23:43

Запити/Пояснення