-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Руслоочисні, руслорегулюючі та берегозакріплюючі роботи правого берега річки Тисмениця в районі вулиці Дністровської мікрорайону Млинки в м. Дрогобич (капітальний ремонт)
Мова, якою учасники готують пропозиції - українська мова.
Торги не відбулися
2 051 691.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 463.63 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 463.63 UAH
Номер:
9431f03d4fef46a6bfb0da81c931372c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-04-12-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.04.2022 00:00
Період моніторингу:
12.04.2022 16:53 - 06.05.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.04.2022 № 148
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 12.04.2022 № 148.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-12-29-000791-c, 29.12.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини першої статті 25 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «Фірма «Західводбуд», визначення вказаного учасника переможцем тендеру встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень, зокрема здійснити заходи щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «Фірма «Західводбуд», яка не відповідає вимогам пункту 1 частини першої статті 31 Закону, та вчинення дій, передбачених статтею 32 Закону.
Крім того, вжити заходи щодо недопущення в подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) порушень вимог частини першої статті 25 Закону при складанні тендерної документації.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 травня 2022 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту міського господарства Дрогобицької міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-12-29-000606-c), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом уповноваженої особи від 29.12.2021 № 29/12/01 та внесені до неї зміни; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ПП «Фірма «Західводбуд»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 19.01.2022 №19/01/03; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані після аукціону переможцем документи; опубліковане Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Проведеним моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу.
Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції та його посада (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі підпункту 2 пункту 1 частини1 статті 31 Закону.
Водночас, проведеною під час моніторингу перевіркою на сайті центрального засвідчувального органу https://www.czo.gov.ua накладеного на тендерну пропозицію учасника ПП «Фірма «Західводбуд» кваліфікованого електронного підпису учасника встановлено відсутність відображення інформації щодо посади особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції ПП «Фірма «Західводбуд», чим недотримано вимоги пункту 1 Розділу 3 тендерної документації Замовника.
Таким чином, на порушення пункту 1 частини першої статті 31 Замовником не відхилено тендерну пропозицію ПП «Фірма «Західводбуд», а визначено його переможцем тендеру.
Відповідно до частини першої статті 25 Закону розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру на закупівлю робіт та 3 відсотків у разі проведення тендеру на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією.
Моніторингом встановлено, що відповідно до річного плану закупівель на 2021 рік (UA-P-2021-12-29-000606-c) Замовником заплановано здійснити закупівлю робіт за предметом «Руслоочисні, руслорегулюючі та берегозакріплюючі роботи правого берега річки Тисмениця в районі вулиці Дністровської мікрорайону Млинки в м. Дрогобич (капітальний ремонт)», ДК 021-2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, КЕКВ: 3132 — Капітальний ремонт інших об’єктів, очікуваною вартістю 2 051 691,60 гривень.
Водночас, згідно з пунктом 2 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації розмір забезпечення тендерної пропозиції Замовником визначено у розмірі 61 550,75 гривень (шістдесят одна тисяча п'ятсот п'ятдесят гривень 75 копійок), що перевищує максимально встановлений Законом розмір (0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі), чим порушено частину першу статті 25 Закону.
Відповідно до норми частини шостої статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Під час моніторингу встановлено, що повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ПП Фірма «Західводбуд» Замовником опубліковано 14.02.2022, водночас станом на момент проведення моніторингу інформація про укладання договору за результатами закупівлі UA-2021-12-29-000791-c в електронній системі закупівлі відсутня.
На запит Західного офісу Держаудитслужби 25.04.2022 Замовником надано пояснення, у якому зокрема зазначено, що у зв'язку із відсутністю затверджених бюджетних призначень в повному обсязі строк для укладання договору було продовжено до 60 днів, відповідно до частини 6 розділу 6 тендерної документації Замовником вимагалося від учасника-переможця надання ним забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії) в розмірі 5% вартості договору, проте ПП «Фірма «Західводбуд» дана умова не була виконана, договір за результатами закупівлі не укладався у строк, визначений частиною шостою статті 33 Закону.
Також у поясненні Замовником зазначено, що враховуючи, що відповідно до пункту 4 розділу 3 тендерної документації строк дії тендерних пропозицій (тендерні пропозиції, подані згідно з Додатком 4 до тендерної документації) ПП «Фірма «Західводбуд» та ФОП Франчук Р.І. складає 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, тендер на закупівлю робіт підлягає відміні.
Таким чином, моніторингом встановлено, що тендерні пропозиції ПП «Фірма «Західводбуд» та ФОП Франчук Р.І. дійсні протягом 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, тобто до 14.04.2022.
Отже, станом на час завершення моніторингу (02.05.2022) строк дії тендерних пропозицій учасників закінчився.
Згідно з пунктом 2 частини першої статті 32 Закону замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Період усунення порушень:
02.05.2022 16:35 - 18.05.2022 00:00
Дата публікації висновку:
02.05.2022 16:35
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заходи направлені на недопущення встановленого порушення до Висновку
про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-29-000791-c
Відповідно до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 12 квітня 2022 року № 148 "Про початок моніторингу процедур закупівель" був здійснений моніторинг відкритих торгів на закупівлю робіт згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація Руслоочисні, руслорегулюючі та берегозакріплюючі роботи правого берега річки Тисмениця в районі вулиці Дністровської мікрорайону Млинки в м. Дрогобич (капітальний ремонт) (інформація про процедуру закупівлі опублікована в електронній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-29-000791-c) (далі - Замовник).
За результатами моніторингу закупівлі Західним офісом Держаудитслужби 02 травня 2022 року опубліковано висновок про результати моніторингу процедури закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу, офіційному сайті системи публічних закупівель Prozorro, складений головним державним аудитором Бойком Тарасом Миколайовичем та затверджений заступником начальника Воїнським Володимиром Івановичем, (надалі – Висновок), відповідно до якого за результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини першої статті 25 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «Фірма «Західводбуд», визначення вказаного учасника переможцем тендеру встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону – порушень не встановлено.
Поряд з цим, з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень, зокрема здійснити заходи щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «Фірма «Західводбуд», яка не відповідає вимогам пункту 1 частини першої статті 31 Закону, та вчинення дій, передбачених статтею 32 Закону. Крім того, вжити заходи щодо недопущення в подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) порушень вимог частини першої статті 25 Закону при складанні тендерної документації. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
На виконання Висновку, повідомляємо, що уповноваженою особою Замовника 06 травня 2022 року прийнято рішення Про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури відкритих торгів на підставі пункту 1 та пункту 3 частини 1 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі", затверджене протоколом № 06/05/01, Про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури відкритих торгів на підставі пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі", затверджене протоколом № 06/05/02, чим вчинено дії, передбачені статтею 32 Закону, а саме відміна тендеру (додаються).
Крім того, повідомляємо про вжиття заходів щодо недопущення в подальшому порушень вимог частини першої статті 25 Закону при складанні тендерної документації шляхом прийняття рішення уповноваженою особою від 06 травня 2022 року Про розгляд висновку про результати моніторингу та зобовязання щодо усунення порушень (порушення) законодавста у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку, затверджене протоколом № 06/05/03 та онлайн зустрічі у вигляді семінару через платформу Zoom.
Додаток: на 6 арк.
Дата публікації звіту:
06.05.2022 14:49
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Торги відмінено.
Дата публікації:
24.05.2022 16:18
Запити/Пояснення
Номер:
184c220ec53c44b18687bf64ad5f8de3
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
13.04.2022 10:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.04.2022 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-12-29-000791-c, яка проводилась Департаментом міського господарства Дрогобицької міської ради (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
d065bbaa5ce4450ca21dfeebf52f601d
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
18.04.2022 09:22
Опис:
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID:UA-2021-12-29-000791-c, яка проводилась Департаментом міського господарства Дрогобицької міської ради (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, надаємо наступні пояснення:
Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі «45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація, «Руслоочисні, руслорегулюючі та берегозакріплюючі роботи правого берега річки Тисмениця в районі вулиці Дністровської мікрорайону Млинки в м. Дрогобич (капітальний ремонт)» - закупівля оголошена на очікувану вартість відповідно до розробленої і затвердженої у встановленому порядку проєктно-кошторисної документації.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені відповідно до наявної потреби, у зв’язку із руйнуваннями паводковими водами правового берега ріки, що загрожує руйнуванням під'їзної дороги.
На підставі вивчення місцевих умов, проведених інженерних розрахунків, а також умов будівництва і експлуатації гідротехнічних споруд передбачено проведення культуптехнічних робіт розширення русла для збільшення пропускної здатності та кріплення правого берега підпірною стінкою з габіонів на довжині 84 м.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідному додатку до тендерної документації.
Розрахунок очікуваної вартості закупівлі робіт було складено з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275, зокрема з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації до моменту затвердження кошторисних норм України відповідно до наказу Мінрегіону від 01.11.2021 №281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві" (наказ №58 від 06.11.2020 року) та становить 2 051 691,60 грн. з ПДВ.
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://drohobych-rada.gov.ua/%d1%81%d0%bd%d1%96%d0%b3%d0%be%d0%be%d1%87%d0%b8%d1%81%d0%bd%d0%b0-%d1%82%d0%b5%d1%85%d0%bd%d1%96%d0%ba%d0%b0-%d0%bd%d0%b0-%d0%b2%d1%83%d0%bb%d0%b8%d1%86%d1%8f%d1%85-%d0%b4%d1%80%d0%be%d0%b3%d0%be/ .
Номер:
62cbeb9a7515489289af869fa3449f70
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
22.04.2022 13:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.04.2022 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-12-29-000791-c, яка проводилась Департаментом міського господарства Дрогобицької міської ради (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, відповідно до норми частини шостої статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Під час моніторингу встановлено, що повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ПП Фірма «Західводбуд» Замовником опубліковано 14.02.2022, водночас станом на 22.04.2022 інформація про укладання договору за результатами закупівлі UA-2021-12-29-000791-c в електронній системі закупівлі відсутня.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Чи укладався Замовником договір з ПП Фірма «Західводбуд» за результатами закупівлі UA-2021-12-29-000791-c ? У разі його укладання – надати до моніторингу такий договір (шляхом опублікування в електронній системі закупівель разом з поясненням) та пояснити причини його не опублікування в електронній системі закупівель.
2. Надати інформацію з обґрунтуванням необхідності продовження строку для укладання договору понад 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір.
3. У разі не укладення договору за результатами закупівлі UA-2021-12-29-000791-c – пояснити причини його не укладення у строк, визначений частиною шостою статті 33 Закону.
Крім цього, за нормами частини шостої статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції.
Згідно з інформацією в електронній системі закупівель, строк дії тендерних пропозицій (тендерні пропозиції, подані згідно з Додатком 4 до тендерної документації) ПП Фірма «Західводбуд» та ФОП Франчук Руслан Іванович складає 90 календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій.
Враховуючи зазначене, прошу надати відповідь з наступного питання:
4. З яких причин не відмінено торги, зокрема у зв’язку з закінченням строку дії тендерних пропозицій учасників?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
e6d6a5f3e94342d4b6628cf19932ad7c
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
25.04.2022 10:52
Опис:
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-12-29-000791-c, яка проводилась Департаментом міського господарства Дрогобицької міської ради (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, надаємо наступні пояснення:
Відповідно до протоколу від 19.01.2022 року № 19/01/03 за результатами оцінки та розгляду пропозиції учасника торгів ПП "ФІРМА "ЗАХІДВОДБУД", код за ЄДРПОУ 34454276 за предметом ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація Руслоочисні, руслорегулюючі та берегозакріплюючі роботи правого берега річки Тисмениця в районі вулиці Дністровської мікрорайону Млинки в м. Дрогобич (капітальний ремонт) ціною 1793051,00 грн. (один мільйон сімсот дев'яносто три тисячі п'ятдесят одна гривня 00 копійок), визначено її як таку, що відповідає умовам тендерної документації, в тому числі кваліфікаційним критеріям, встановленим у відповідності до ст. 16 та ст. 17 Закону, ухвалено рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Замовником, відповідно до протоколу від 08.02.2022 року № 08/02/03 та норм частини шостої статті 33 Закону, у зв'язку із відсутністю затверджених бюджетних призначень в повному обсязі, строк для укладання договору було продовжено до 60 днів.
Відповідно до частини 6 розділу 6 тендерної документації Замовником вимагалося від учасника-переможця надання ним забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії) в розмірі 5% вартості договору, проте ПП "ФІРМА "ЗАХІДВОДБУД", код за ЄДРПОУ 34454276 дана умова не була виконана, договір за результатами закупівлі UA-2021-12-29-000791-c не укладався у строк, визначений частиною шостою статті 33 Закону.
Враховуючи, що відповідно до пункту 4 розділу 3 тендерної документації строк дії тендерних пропозицій (тендерні пропозиції, подані згідно з Додатком 4 до тендерної документації) ПП "ФІРМА "ЗАХІДВОДБУД" та ФОП Франчук Руслан Іванович складає 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, тендер на закупівлю робіт за предметом ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація Руслоочисні, руслорегулюючі та берегозакріплюючі роботи правого берега річки Тисмениця в районі вулиці Дністровської мікрорайону Млинки в м. Дрогобич (капітальний ремонт) підлягає відміні.