• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

«Реконструкція будівлі (теплова санація) Любарського ліцею №1 за адресою: вул. Незалежності, буд. 49 смт. Любар, Любарського району, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 Реконструкція)

Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.

Завершена

79 010 683.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 395 053.42 UAH
Номер: bb8808d2fff84db0a6c87eae4433b55a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-08-17-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.08.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 17.08.2022 16:52 - 08.09.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 17.08.2022 № 174 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 17 UA-2021-12-28-014967-c 28.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, osypova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НВФ «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ», установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, роз`яснення до процедури закупівлі, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ОПАЛ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору будівельного підряду умовам тендерної пропозиції переможця, порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця спрощених торгів із застосуванням електронної системи закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), роз`яснення до процедури закупівлі, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету протоколом від 28.12.2021 № 484 зі змінами відповідно до протоколу уповноваженої особи від 10.01.2022 №7, роз`яснення до процедури закупівлі, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ОПАЛ» (далі – ТОВ «ОПАЛ»), товариства з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ» (далі – ТОВ «НВФ «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ»), протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 19.01.2022, договір будівельного підряду від 01.02.2022 № 5-22, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 29.08.2022. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник установив вимогу для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, зокрема, учасник визначає вартість робіт, які він пропонує виконати за Договором, з урахуванням усіх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені (витрати на страхування та інші витрати). Згідно підпунктом 3.6. пункту 3 проекту Договору, що є додатком 7 до тендерної документації «Вартість будівництва визначається з урахуванням КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, проектно-кошторисної документації, тендерної документації, тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та вимог чинного законодавства» (далі – Настанова № 281). Підпунктом 3.2. пункту 3 проекту Договору, що є додатком 7 до тендерної документації визначено, що «Договірна ціна має бути складена відповідно до діючих національних стандартів України з ціноутворення у будівництві у відповідності до обсягів проектно-кошторисної документації та узгоджується сторонами у протоколі погодження договірної ціни (Додаток № 3 до цього Договору)». Так, абзацом 5 пункту 5.1. розділу V «Визначення вартості об`єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови передбачено, що «Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів». У Додатку №1 до проекту Договору наведено зразок розрахунку договірної ціни, визначеної згідно з вимогами КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281, де до складу витрат відносяться, в тому числі кошти на покриття ризику та кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами. Проте, при розрахунку договірної ціни учасника ТОВ «НВФ «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ» кошти на покриття ризику та кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами не були враховані, чим не дотримано вимоги пункту 6 розділу ІІІ та підпункту 3.6. пункту 3 проекту Договору, що є додатком 7 до тендерної документації Замовника. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «НВФ «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ», як таку, що не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та уклав з ним договір будівельного підряду.
Період усунення порушень: 06.09.2022 17:21 - 21.09.2022 00:00
Дата публікації висновку: 06.09.2022 17:21

Оскарження висновку в суді

Опис: Керуючись ч. 10 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі", повідомляємо, що Замовник не погоджується з висновком про результати моніторингу даної закупівлі, розміщеного в електронній системі закупівель 06.09.2022 Держаудитслужбою. Як наслідок, 20.09.2022 Департаментом регіонального розвитку було оскаржено вказаний висновок до Житомирського окружного адміністративного суду.
Дата публікації: 21.09.2022 09:52

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення на висновок за результатами моніторингу
Дата публікації звіту: 13.09.2022 12:22

Запити/Пояснення