• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

М’ясо

Завершена

1 816 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 080.00 UAH
Номер: 9c78bf6784194e75bbb4269be2d8b243
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-10-10-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.10.2022 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 10.10.2022 15:32 - 31.10.2022 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 10.10.2022 №6-з Херсон Про початок моніторингу процедури закупівлі Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка головного державного аудитора відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Олега Коротєєва від 10.10.2022. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 10.10.2022 №6-з Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-12-28-013470-c Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі"
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 55) 222-60-07, olegkoroteev@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції переможця ДП «М’ЯСО БУКОВИНИ»ВАТ«НОВОСЕЛИЦЬКИЙ ПТАХОКОМБІНАТ», своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: У зв’язку з виявленими порушеннями Закону та з огляду на відсутність механізму їх усунення, Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані закупівель; оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідності поданих учасниками пропозицій вимогам тендерної документації; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Чудейської сільської ради (далі – Замовник) на 2022 рік, тендерна документація, що затверджена рішенням тендерного комітету, тендерну пропозицію переможця ДП «М’ЯСО БУКОВИНИ» ВАТ «НОВОСЕЛИЦЬКИЙ ПТАХОКОМБІНАТ», повідомлення про намір укласти договір від 17.01.2022, договір про закупівлю від 28.01.2022 № 12, додаткова угода № 1 від 06.06.2022 та додаткова угода №2 від 05.09.2022. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що тендерна документація складена не у відповідності до вимог Закону. Зокрема, Замовником, у пункті 1 Розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації, не вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій, згідно вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону. Таким чином тендерна документація складена з порушенням вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону. Моніторингом встановлено, що зміст підстав, визначених у Додатку 1 та у пункті 5 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації не узгоджується з підставами, встановленими пунктами 5, 6 частини першої статті 17 Закону зі змінами, внесеними Законом України «Про внесення змін до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з прийняттям Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення досудового розслідування окремих категорій кримінальних правопорушень» від 03.11.2020 № 954-IX, а саме: замість словосполучення «кримінальне правопорушення», Замовник в тендерній документації застосував термін «злочин».
Період усунення порушень: 27.10.2022 14:00 - 10.11.2022 23:00
Дата публікації висновку: 27.10.2022 14:00

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У зв’язку з відсутністю механізму усунення помилок, які не вливають на оцінку ефективного, результативного використання та збереження фінансових ресурсів, досягнення економії бюджетних коштів, в завантаженій тендерній документації на закупівлю, „М`яса” код національного класифікатора України ДК 021: 15110000-2 М`ясо за номером ID: UA-2021-12-28-013470-c, щоб запобігти в подальшому невідповідності між оголошенням що подане шляхом заповнення полів в електронній системі та тендерною документацією, електронної тендерної документації та завантаженої тендерної документації, уповноважена особа здійснить заходи направлені на виправлення механічних помилок а також для запобігання дублювання інформації в системі. Протокол №109 додається.
Дата публікації звіту: 01.11.2022 09:28