-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з ручного прибирання вулиць)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції: українська мова (детальніше в тендерній документації). Дата та час розкриття тендерних пропозицій: відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 28 Закону - розкриття тендерних пропозицій відбудеться у день та час закінчення строку подання пропозицій, зазначеного в оголошенні.
Завершена
39 245 214.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 3 205.00 UAH
мін. крок: 0% або 3 205.00 UAH
Номер:
b9d82da39e58450bbd146e1ff84224ae
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-11-000099
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.02.2022 00:00
Період моніторингу:
11.02.2022 15:28 - 05.03.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
11.02.2022 № 88
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 09.02.2022 № 003100-18/1510-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 11.02.2022 № 88
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
8 UA-2021-12-28-006668-b 28.12.2021 Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради (ЄДРПОУ 04056115) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій (Лот 1, Лот 2, Лот 3, Лот 4, Лот 5, Лот 6, Лот 7, Лот 8, Лот 9, Лот 10), повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом- порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 лютого 2022 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік UA-P-2021-12-28-006747-b Шевченківської районної адміністрації Львівської міської ради (далі Замовник), оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію, яка затверджена протокольним рішенням тендерного комітету Замовника від 30.12.2021 № 2/4/22, реєстри отриманих тендерних пропозицій (Лот 1, Лот 2, Лот 3, Лот 4, Лот 5, Лот 6, Лот 7, Лот 8 Лот 9, Лот 10), протоколи розкриття тендерних пропозицій (Лот 1, Лот 2, Лот 3, Лот 4, Лот 5, Лот 6, Лот 7, Лот 8 Лот 9, Лот 10), тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі: Львівське комунальне підприємство "Шляхово-ремонтне підприємство Шевченківського району" та ПП ЛЕВ-6 (Лот 1), ПП ЛЕВ-3 та Дочірнє підприємство "Парк-Високий Замок" Львівського комунального підприємства "Зелений Львів" (Лот 2), ПП ЛЕВ-6 та Львівське комунальне транспортно-ремонтно-аварійне підприємство "ТРАП" (Лот 3), ПП ЛЕВ-6 та Дочірнє підприємство "Парк-Високий Замок" Львівського комунального підприємства "Зелений Львів"(Лот 4), ПП ЛЕВ-6 та ЛКП "Рясне - 402"(Лот 5), Львівське комунальне підприємство "Варшавське -407" та ПП ЛЕВ-6 "(Лот 6), Львівське комунальне підприємство "Балатон-409" та Львівське комунальне транспортно-ремонтно-аварійне підприємство "ТРАП" "(Лот 7), Львівське комунальне підприємство "Шляхово-ремонтне підприємство Шевченківського району" та ПП ЛЕВ-6 " (Лот 8), ПП ЛЕВ-6 та КП "ДУБЛЯНСЬКИЙ ВИРОБНИЧИЙ КОМБІНАТ" (Лот 9), ПП ЛЕВ-3 та Дочірнє підприємство "Парк-Високий Замок" Львівського комунального підприємства "Зелений Львів" (Лот 10), протоколи уповноваженої особи Замовника: від 10.02.2022 № 5/4/22 (Лот 1), від 10.02.2022 № 6/4/22 (Лот 2), від 10.02.2022 № 7/4/22 (Лот 3), від 10.02.2022 № 8/4/22 (Лот 4), від 10.02.2022 № 9/4/22 (Лот 5), від 10.02.2022 № 10/4/22 (Лот 6), від 10.02.2022 № 11/4/22 (Лот 7), від 10.02.2022 № 12/4/22 (Лот 8), від 10.02.2022 № 13/4/22 (Лот 9), від 10.02.2022 № 14/4/22 (Лот 10), повідомлення про наміри укласти договори від 10.02.2022 (Лот 1, Лот 2, Лот 3, Лот 4, Лот 5, Лот 6, Лот 7, Лот 8, Лот 9, Лот 10), пояснення Замовника оприлюднені в електронній системі закупівель 17.02.2022.
Період усунення порушень:
23.02.2022 15:51 - 01.03.2022 00:00
Дата публікації висновку:
23.02.2022 15:51
Запити/Пояснення
Номер:
66912fffeca544a4a724a698fcb08f2e
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
16.02.2022 10:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015: 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з ручного прибирання вулиць), ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-28-006668-b), яку проведено Шевченківською районною адміністрацією Львівської міської ради (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Просимо надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedi nij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnihkoshtiv), та Open Budget Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/04056115/profile) Замовник є головним розпорядником коштів місцевого бюджету.
Враховуючи зазначене, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
a5b623479d994dbcbbdc88d8b0416a91
Назва:
ПОЯСНЕННЯ
Дата опублікування:
17.02.2022 13:26
Опис:
з приводу визначення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі розміру, очікуваної вартості та/або на процедуру закупівлі ДК 021:2015: 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з ручного прибирання вулиць)
(оголошення № UA-2021-12-28-006668-b)
Відповідно до ухвали Львівської міської ради від 04.02.2021 №32 «Про затвердження структури виконавчих органів Львівської міської ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів» Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради є виконавчим органом Львівської міської ради.
Відповідно до Державного класифікатора України ДК 002:2004, організаційно-правова форма господарювання Шевченківської районної адміністрації «орган місцевого самоврядування».
Відповідно до ухвали Львівської міської ради від 08.07.2021 № 1081 «Про розмежування повноважень між виконавчими органами Львівської міської ради» та Положення про Шевченківську районну адміністрацію Львівської міської ради, затвердженого рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради від 08.10.2021 № 914, до компетенції Шевченківської районної адміністрації належить розпорядження коштами бюджету Львівської міської територіальної громади у межах, визначених міською радою, виконавчим комітетом і Львівським міським головою, раціональний розподіл та контроль за їхнім цільовим використанням.
Відповідно до підпункту 1 пункту 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) рекомендовано, з урахуванням затверджених цією постановою заходів, органам місцевого самоврядування затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Під час розроблення тендерної документації, та визначення необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, з метою належного прибирання території об’єктів благоустрою населених пунктів на яких здійснює свої повноваження Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради Замовником враховувались, зокрема: Закон України «Про благоустрій населених пунктів»; «Правила благоустрою м. Львова», затверджені ухвалою Львівської міської ради від 21.04.2011 №376 (зі змінами та доповненнями); Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»; «Технічні правила ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів», затверджені наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 № 54; «Методичні рекомендацій з прибирання території об'єктів благоустрою населених пунктів», затверджені наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 07.07.2008 №213; «Норми часу на роботи з прибирання об'єктів благоустрою населених пунктів», затверджені наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 16.03.2010 №72; інші діючі нормативні документи.
Очікувана вартість закупівлі розраховувалась Замовником з урахуванням орієнтовних потреб для забезпечення прибирання території об’єктів благоустрою населених пунктів на яких свої повноваження здійснює Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради, як Замовник, з урахуванням потреб минулих років. Слід зазначити, що даний метод визначено п. 2 Розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275.
Розмір бюджетного призначення визначено у відповідності до бюджетних запитів та враховуючи ухвалу Львівської міської ради «Про бюджет Львівської міської територіальної громади на 2022 рік» від 20 грудня 2021 року №1794.
Додатково повідомляємо, у Шевченківської районної адміністрації, як виконавчого органу Львівської міської ради, відсутній власний веб-сайт, відтак з метою виконання підпункту 1 пункту 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), районною адміністрацією оприлюднюється обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на веб-сайті Львівської міської ради.
Надаємо посилання на сторінку веб-сайту Львівської міської ради, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення до даної процедури закупівлі - https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/shevchenkivska-raiadministratsiia/obhruntuvannia-zakupivli/2021/20775/download?cf_id=36.