• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з ручного прибирання вулиць)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції: українська мова (детальніше в тендерній документації). Дата та час розкриття тендерних пропозицій: відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 28 Закону - розкриття тендерних пропозицій відбудеться у день та час закінчення строку подання пропозицій, зазначеного в оголошенні.

Завершена

39 245 214.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 3 205.00 UAH
Номер: b9d82da39e58450bbd146e1ff84224ae
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-02-11-000099
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.02.2022 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 11.02.2022 15:28 - 05.03.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 11.02.2022 № 88 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 09.02.2022 № 003100-18/1510-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 11.02.2022 № 88 Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 8 UA-2021-12-28-006668-b 28.12.2021 Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради (ЄДРПОУ 04056115) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-69, yukov0912@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій (Лот 1, Лот 2, Лот 3, Лот 4, Лот 5, Лот 6, Лот 7, Лот 8, Лот 9, Лот 10), повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом- порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 лютого 2022 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік UA-P-2021-12-28-006747-b Шевченківської районної адміністрації Львівської міської ради (далі Замовник), оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію, яка затверджена протокольним рішенням тендерного комітету Замовника від 30.12.2021 № 2/4/22, реєстри отриманих тендерних пропозицій (Лот 1, Лот 2, Лот 3, Лот 4, Лот 5, Лот 6, Лот 7, Лот 8 Лот 9, Лот 10), протоколи розкриття тендерних пропозицій (Лот 1, Лот 2, Лот 3, Лот 4, Лот 5, Лот 6, Лот 7, Лот 8 Лот 9, Лот 10), тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі: Львівське комунальне підприємство "Шляхово-ремонтне підприємство Шевченківського району" та ПП ЛЕВ-6 (Лот 1), ПП ЛЕВ-3 та Дочірнє підприємство "Парк-Високий Замок" Львівського комунального підприємства "Зелений Львів" (Лот 2), ПП ЛЕВ-6 та Львівське комунальне транспортно-ремонтно-аварійне підприємство "ТРАП" (Лот 3), ПП ЛЕВ-6 та Дочірнє підприємство "Парк-Високий Замок" Львівського комунального підприємства "Зелений Львів"(Лот 4), ПП ЛЕВ-6 та ЛКП "Рясне - 402"(Лот 5), Львівське комунальне підприємство "Варшавське -407" та ПП ЛЕВ-6 "(Лот 6), Львівське комунальне підприємство "Балатон-409" та Львівське комунальне транспортно-ремонтно-аварійне підприємство "ТРАП" "(Лот 7), Львівське комунальне підприємство "Шляхово-ремонтне підприємство Шевченківського району" та ПП ЛЕВ-6 " (Лот 8), ПП ЛЕВ-6 та КП "ДУБЛЯНСЬКИЙ ВИРОБНИЧИЙ КОМБІНАТ" (Лот 9), ПП ЛЕВ-3 та Дочірнє підприємство "Парк-Високий Замок" Львівського комунального підприємства "Зелений Львів" (Лот 10), протоколи уповноваженої особи Замовника: від 10.02.2022 № 5/4/22 (Лот 1), від 10.02.2022 № 6/4/22 (Лот 2), від 10.02.2022 № 7/4/22 (Лот 3), від 10.02.2022 № 8/4/22 (Лот 4), від 10.02.2022 № 9/4/22 (Лот 5), від 10.02.2022 № 10/4/22 (Лот 6), від 10.02.2022 № 11/4/22 (Лот 7), від 10.02.2022 № 12/4/22 (Лот 8), від 10.02.2022 № 13/4/22 (Лот 9), від 10.02.2022 № 14/4/22 (Лот 10), повідомлення про наміри укласти договори від 10.02.2022 (Лот 1, Лот 2, Лот 3, Лот 4, Лот 5, Лот 6, Лот 7, Лот 8, Лот 9, Лот 10), пояснення Замовника оприлюднені в електронній системі закупівель 17.02.2022.
Період усунення порушень: 23.02.2022 15:51 - 01.03.2022 00:00
Дата публікації висновку: 23.02.2022 15:51

Запити/Пояснення