-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
бензин А-92; дизельне паливо
Завершена
1 687 189.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 435.95 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 435.95 UAH
Номер:
b35c928643504350bb5c556c4d84d4ac
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-12-08-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.12.2022 00:00
Період моніторингу:
08.12.2022 13:21 - 30.12.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.12.2022 № 47-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 05 вересня 2022 року № 003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
08.12.2022 № 47-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-28-012203-c, 28.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 12 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; укладення договору про закупівлю та внесення змін до нього – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом недопущення таких порушень в майбутньому, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; визначення переможця процедури закупівлі; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; укладення договору про закупівлю та внесення змін до нього.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Чемеровецького навчально-виховного комплексу №1 «Загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, ліцея та міжшкільного навчально-виробничого комбінату» Чемеровецької селищної ради Хмельницької області (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 28.12.2021 (далі – тендерна документація) (зі змінами); тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю (далі - ТОВ) ТОВ «ОБЛПОСТАЧ-К», ТОВ «ТД МТК», ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ»; протокол від 19.01.2022 №17 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОБЛПОСТАЧ-К»; протокол від 19.01.2022 №18 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТД МТК»; протокол від 19.01.2022 №19 про визначення переможцем відкритих торгів ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ»; повідомлення про намір укласти договір; документи, надані переможцем відкритих торгів ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» відповідно до частини шостої статті 17 Закону та вимог тендерної документації; пояснення, отримане 14 грудня 2022 року від Замовника в електронній системі закупівель; договір від 31.01.2022 №28; додаткову угоду від 10.08.2022 №1 до договору; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; додаткову угоду від 10.08.2022 №2 до договору; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.
Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що відповідно до пп.5.2.8 п.2 Розділу V Оцінка тендерної пропозиції Учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції довідку, складену у довільній формі за підписами директора (уповноваженої особи) та головного бухгалтера/бухгалтера (якщо посада головного бухгалтера/бухгалтера не передбачена, надати окремо відповідну довідку у довільній формі про відсутність у штатному розкладі посади головного бухгалтера/бухгалтера), щодо наявності/відсутності ознак, за якими, у випадку визнання учасника переможцем та укладення з ним договору, ця угода може бути віднесена до контрольованих операцій у розумінні Податкового кодексу України.
Проте, ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» надано довідку щодо наявності/відсутності ознак, за якими, у випадку визнання учасника переможцем та укладення з ним договору, ця угода може бути віднесена до контрольованих операцій у розумінні Податкового кодексу України, без підпису бухгалтера.
Варто зазначити, що відповідно до наданої в складі тендерної пропозиції довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід, передбачено 3 посади бухгалтера, які згідно з даними довідки працюють на постійній основі.
Отже, Замовником на порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЛІВАЙН-ТОРГ» як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Аналізом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовником не оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю протягом 20 робочих днів з дня його розірвання.
Так, між Замовником та ТОВ «ЛІВАЙН-ТОРГ укладено додаткову угоду від 10.08.2022 №2, відповідно до якої сторони дійшли згоди розірвати договір від 31.01.2022 №28.
Відповідно до вимог частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про виконання договору - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
Таким чином, Замовником внаслідок неоприлюднення звіту про виконання договору протягом 20 робочих днів з дня його розірвання, порушено п.12 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
15.12.2022 11:25 - 30.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
15.12.2022 11:25
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником вжито заходи щодо недопущення порушень в сфері публічних шляхом недопущення порушень в сфері публічних закупівель в майбутньому.
Дата публікації звіту:
15.12.2022 16:27
Запити/Пояснення
Номер:
b1477d444035473ba11673661717f796
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
08.12.2022 14:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-28-012203-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2021-12-28-012203-с відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
- чому не оприлюднено звіт про виконання договору від 31.01.2022 №28 в електронній системі закупівель протягом 20 робочих днів з дня його розірвання, внаслідок укладення додаткової угоди від 10.08.2022 №2?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
c27f85e0833441c381b0829515b4dd60
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
09.12.2022 11:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-28-012203-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- чому не відхилена тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ЛІВАЙН ТОРГ» якщо ним надано в складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі щодо наявності/відсутності ознак, за якими, у випадку визнання учасника переможцем та укладення з ним договору, ця угода може бути віднесена до контрольованих операцій у розумінні Податкового кодексу України, без підпису бухгалтера, чим недотримано вимоги пп.5.2.8 п.2 Розділу V Оцінка тендерної пропозиції?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
fe11e02db5764cce98aa100efd25c67d
Назва:
Відповідь Замовника
Дата опублікування:
14.12.2022 21:18
Опис:
Відповідно до п.п. 5.2.8 п.2 Розділу V ТД передбачено: “Учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції довідку складену у довільній формі за підписами директора (уповноваженої особи) та головного бухгалтера/бухгалтера (якщо посада головного бухгалтера/бухгалтера не передбачена, надати окремо відповідну довідку у довільній формі про відсутність у штатному розкладі посади головного бухгалтера/бухгалтера), щодо наявності/відсутності ознак, за якими, у випадку визнання учасника переможцем та укладення з ним договору, ця угода може бути віднесена до контрольованих операцій у розумінні Податкового кодексу України.”
Відповідно до 5.3.3 п.3 Розділу V ТД передбачено: “Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, надається у складі пропозиції письмове погодження, а саме - технічні помилки та описки.
Метою вимоги передбаченою в п.п. 5.2.8 п.2 Розділу V ТД було саме усвідомлення учасника, що дана угода може бути віднесена до контрольованих операцій у розумінні Податкового кодексу України. ТОВ “Лівайн торг” надав у складі тендерної пропозиції довідку “Довідка про контрольовані операції” чим повідомив, що в даній угоді відсутні ознаки за якими ця угода може бути віднесена до контрольованих операцій у розумінні Податкового кодексу України.
Також ТОВ “Лівайн торг”у складі своєї тендерної пропозиції надано файл “Цінова пропозиція” відповідно до п5. Якої зазначено, що - “ Зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації.”
Враховуючи вищезазначено Замовником прийнято рішення, що тендерна пропозиція ТОВ “Лівайн торг” відповідає умовам тендерної документації та в складі тендерної пропозиції ТОВ “Лівайн торг” наявна вся інформація яка вимагалась умовами тендерної документації.
Даний договір є розірваним відповідно до додаткової угоди №2 від 10 серпня 2022 року.
Також хочемо повідомити, що Замовником будуть вжиті всі заходи щодо недопущення порушень законодавства України в сфері публічних закупівель в подальшому.