-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з прання і сухого чищення
Завершена
741 750.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 708.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 708.75 UAH
Номер:
b812375bf9ce4d0f8ec18616b8b2dfa2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-08-000060
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.08.2022 00:00
Період моніторингу:
23.08.2022 17:30 - 14.09.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
23.08.2022 № 226
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 23.08.2022 № 226
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
3 UA-2021-12-28-011169-c
28.12.2021 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення пункту 11 частини другої статті 22 Закону №922 та Наказу №710.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та змін до нього, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та Закону № 922 – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2019 №922 зі змінами (далі – Закон №922), розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та змін до нього, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та Закону № 922.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня №16» Дніпровської міської ради (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету від 28.12.2021р., реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.01.2022р. №15, повідомлення про намір укласти договір, тендерну пропозицію ФОП МИХАЙЛОВА ВАЛЕРІЯ ВАСИЛІВНА, договір про надання послуг від 26.01.2022р. № 10, додаткові угоди від 06.05.2022р. № 1, від 09.05.2022р. №2 та від 25.08.2022р. №3, пояснення Замовника надане через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник у пункті 4 розділу 3 тендерної документації зазначив, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів, чим порушив вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону №922, яким встановлено, що строк дії тендерної пропозиції не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Також, моніторингом установлено невідповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, а саме, перелік формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, зазначених Замовником у пункті 3 розділу 5 тендерної документації, не відповідає переліку формальних (несуттєвих помилок), затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 (далі – Наказ №710).
Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, проект договору про закупівлю, як підтвердження згоди учасника із даним проектом договору (Додаток 6).
Моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ФОП МИХАЙЛОВА ВАЛЕРІЯ ВАСИЛІВНА оприлюднений проект договору (файл «проект договору.PDF» 12.01.2022), який не відповідає вимогам Додатку 6 до тендерної документації, а саме:
- відсутній пункт 2.3 Розділу 2 «Ціна договору» Додатку 6 (в ціну Договору включені прямі витрати, накладні витрати, прибуток, який Виконавець планує одержати при виконанні цього Договору та усі податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені Виконавцем стосовно надання послуг та інше);
- у пункті 3.3 Розділу 3 «Порядок здійснення оплати» Додатку 6 тендерної документації зазначено: «У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 10-ти робочих днів з дня надходження коштів на рахунок Замовника», проте в проекті договору учасника ФОП МИХАЙЛОВА ВАЛЕРІЯ ВАСИЛІВНА зазначено: «У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 5-ти робочих днів з дня надходження коштів на рахунок Замовника»;
- у пункті 3.4 Розділу 3 «Порядок здійснення оплати» Додатку 6 тендерної документації зазначено: «Фінансування здійснюється за кошти Національної Служби Здоров’я України (НСЗУ)», проте в проекті договору учасника ФОП МИХАЙЛОВА ВАЛЕРІЯ ВАСИЛІВНА зазначено: «Фінансування здійснюється за кошти місцевого бюджету».
Під час здійснення моніторингу додатковою угодою від 25.08.2022р. №3 Замовником були внесені зміни до пунктів 2.3 Розділу 2, 3.3, 3.4 Розділу 3 договору про надання послуг від 26.01.2022р. № 10.
Період усунення порушень:
13.09.2022 21:17 - 28.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
13.09.2022 21:17
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ розглянувши висновок Східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-28-011169-c, здійснивши додаткову службову перевірку відповідної тендерної документації щодо закупівлі лікарнею № 16 послуг з прання і сухого чищення, було встановлено факт порушення з боку відповідальної особи тендерного комітету КНП «МКЛ №16» ДМР вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. (зі змінами).
За даних обставин застосовано до фахівця з публічних закупівель КНП «МКЛ №16» ДМР Синишиної Ю.В. дисциплінарне стягнення передбачене ст. 147 КЗпП України у вигляді догани.
Наказ від 15.09.2022р. № 334 «Про винесення фахівцю з публічних закупівель планово-економічного відділу КНП «МКЛ №16» ДМР Синишиній Ю.В. додається.
Дата публікації звіту:
16.09.2022 10:10
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
Порушення зазначене у висновку усунуто
Дата публікації:
20.09.2022 12:35
Запити/Пояснення
Номер:
0c311a4b39664b18ba40261be7381843
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.08.2022 12:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги з прання і сухого чищення (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-12-28-011169-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2019 №922 зі змінами (далі – Закон №922), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, проект договору про закупівлю, як підтвердження згоди учасника із даним проектом договору (Додаток 6).
У складі тендерної пропозиції учасника ФОП МИХАЙЛОВА ВАЛЕРІЯ ВАСИЛІВНА оприлюднений проект договору (файл «проект договору.PDF» 12.01.2022), який не відповідає вимогам Додатку 6 до тендерної документації, а саме:
- відсутній пункт 2.3 Розділу 2 «Ціна договору» Додатку 6 (в ціну Договору включені прямі витрати, накладні витрати, прибуток, який Виконавець планує одержати при виконанні цього Договору та усі податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені Виконавцем стосовно надання послуг та інше);
- у пункті 3.3 Розділу 3 «Порядок здійснення оплати» Додатку 6 тендерної документації зазначено: «У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 10-ти робочих днів з дня надходження коштів на рахунок Замовника», проте в проекті договору учасника ФОП МИХАЙЛОВА ВАЛЕРІЯ ВАСИЛІВНА зазначено: «У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 5-ти робочих днів з дня надходження коштів на рахунок Замовника»;
- у пункті 3.4 Розділу 3 «Порядок здійснення оплати» Додатку 6 тендерної документації зазначено: «Фінансування здійснюється за кошти Національної Служби Здоров’я України (НСЗУ)», проте в проекті договору учасника ФОП МИХАЙЛОВА ВАЛЕРІЯ ВАСИЛІВНА зазначено: «Фінансування здійснюється за кошти місцевого бюджету»
Відповідно до абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону №922 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Чому Замовник не відхилив учасника ФОП МИХАЙЛОВА ВАЛЕРІЯ ВАСИЛІВНА відповідно до абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
2302f258c755466ea40147f074ab2e22
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
29.08.2022 15:26
Опис:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Надання пояснень згідно закупівлі «Послуг з прання і сухого чищення" ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення за номером ID: UA-2021-12-28-011169-c.
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Згідно протоколу, щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.01.2022 р. №15 про намір укласти договір про закупівлю «Послуг з прання і сухого чищення" ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення за номером, уповноважена особа Синишина Ю.В. керувалась критерієм оцінки ціна як максимальна економія бюджетних коштів.
Договір про закупівлю повинен укладатися на умовах, зокрема тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, яка має відповідати вимогам тендерної документації, у тому числі умовам, передбаченим проектом договору про закупівлю, де критерієм оцінки є ціна як максимальна економія бюджетних коштів.
Згідно з пунктом 6 частини першої статті 1 Закону договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає придбання «Послуг з прання і сухого чищення" за номером ID: UA-2021-12-28-011169-c. де критерієм оцінки є ціна.
При розгляді тендерної пропозиції учасника закупівлі «Послуг з прання і сухого чищення" ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення за номером ID: UA-2021-12-28-011169-c , ФОП МИХАЙЛОВА ВАЛЕРІЯ ВАСИЛІВНА : не досконало перевірено договір і не виявлено невідповідності, що суттєво не вплинуло на закупівлю де більш прийнятна ціна.
Але, на жаль присутній людський фактор перенавантаження уповноваженої особи на при кінці року, технічні, механічні, формальні помилки та неуважність (довіра учаснику переможцю закупівлі), що і призвело до невідповідності у договорі, які визначені документацією, як формальні та жодним чином не спотворює і не впливає на зміст пропозиції і не нашкодило місцевому бюджету, а навпаки з економило місцеві кошти.
В залежності від виникнення підстав, що спричинили внесення відповідних змін у договір про закупівлю «Послуг з прання і сухого чищення" ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення за номером ID: UA-2021-12-28-011169-c які передбачені Законом та умовами такого договору, шляхом укладення додаткової угоди №3 від 25.08.2022 р. у спосіб, встановлений у договорі, поряд з цим, не передбачають можливості ані збільшення суми договору про закупівлю, ані зміни обсягів закупівлі після підписання цієї додаткової угоди про закупівлю.