• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з прання і сухого чищення

Завершена

741 750.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 708.75 UAH
Номер: b812375bf9ce4d0f8ec18616b8b2dfa2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-08-08-000060
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.08.2022 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 23.08.2022 17:30 - 14.09.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 23.08.2022 № 226 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 23.08.2022 № 226 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 3 UA-2021-12-28-011169-c 28.12.2021 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, zakupivli.dnipro@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення пункту 11 частини другої статті 22 Закону №922 та Наказу №710. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та змін до нього, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та Закону № 922 – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 вересня 2022 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2019 №922 зі змінами (далі – Закон №922), розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та змін до нього, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та Закону № 922. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня №16» Дніпровської міської ради (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету від 28.12.2021р., реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.01.2022р. №15, повідомлення про намір укласти договір, тендерну пропозицію ФОП МИХАЙЛОВА ВАЛЕРІЯ ВАСИЛІВНА, договір про надання послуг від 26.01.2022р. № 10, додаткові угоди від 06.05.2022р. № 1, від 09.05.2022р. №2 та від 25.08.2022р. №3, пояснення Замовника надане через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що Замовник у пункті 4 розділу 3 тендерної документації зазначив, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів, чим порушив вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону №922, яким встановлено, що строк дії тендерної пропозиції не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Також, моніторингом установлено невідповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, а саме, перелік формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, зазначених Замовником у пункті 3 розділу 5 тендерної документації, не відповідає переліку формальних (несуттєвих помилок), затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 (далі – Наказ №710). Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, проект договору про закупівлю, як підтвердження згоди учасника із даним проектом договору (Додаток 6). Моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ФОП МИХАЙЛОВА ВАЛЕРІЯ ВАСИЛІВНА оприлюднений проект договору (файл «проект договору.PDF» 12.01.2022), який не відповідає вимогам Додатку 6 до тендерної документації, а саме: - відсутній пункт 2.3 Розділу 2 «Ціна договору» Додатку 6 (в ціну Договору включені прямі витрати, накладні витрати, прибуток, який Виконавець планує одержати при виконанні цього Договору та усі податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені Виконавцем стосовно надання послуг та інше); - у пункті 3.3 Розділу 3 «Порядок здійснення оплати» Додатку 6 тендерної документації зазначено: «У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 10-ти робочих днів з дня надходження коштів на рахунок Замовника», проте в проекті договору учасника ФОП МИХАЙЛОВА ВАЛЕРІЯ ВАСИЛІВНА зазначено: «У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 5-ти робочих днів з дня надходження коштів на рахунок Замовника»; - у пункті 3.4 Розділу 3 «Порядок здійснення оплати» Додатку 6 тендерної документації зазначено: «Фінансування здійснюється за кошти Національної Служби Здоров’я України (НСЗУ)», проте в проекті договору учасника ФОП МИХАЙЛОВА ВАЛЕРІЯ ВАСИЛІВНА зазначено: «Фінансування здійснюється за кошти місцевого бюджету». Під час здійснення моніторингу додатковою угодою від 25.08.2022р. №3 Замовником були внесені зміни до пунктів 2.3 Розділу 2, 3.3, 3.4 Розділу 3 договору про надання послуг від 26.01.2022р. № 10.
Період усунення порушень: 13.09.2022 21:17 - 28.09.2022 00:00
Дата публікації висновку: 13.09.2022 21:17

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ розглянувши висновок Східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-28-011169-c, здійснивши додаткову службову перевірку відповідної тендерної документації щодо закупівлі лікарнею № 16 послуг з прання і сухого чищення, було встановлено факт порушення з боку відповідальної особи тендерного комітету КНП «МКЛ №16» ДМР вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. (зі змінами). За даних обставин застосовано до фахівця з публічних закупівель КНП «МКЛ №16» ДМР Синишиної Ю.В. дисциплінарне стягнення передбачене ст. 147 КЗпП України у вигляді догани. Наказ від 15.09.2022р. № 334 «Про винесення фахівцю з публічних закупівель планово-економічного відділу КНП «МКЛ №16» ДМР Синишиній Ю.В. додається.
Дата публікації звіту: 16.09.2022 10:10

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
Опис: Порушення зазначене у висновку усунуто
Дата публікації: 20.09.2022 12:35

Запити/Пояснення