-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Пересувна С-арочна рентгенівська діагностична система для операційних загального призначення (для проведення рентгеноскопічної та рентгенографічної діагностики під час виконання операцій та малоінвазивних інтервенційних втручань (Mobile C-arch X-ray diagnostic system for general-purpose operating rooms (for radioscopic and radiographic diagnostics during operations and minimally invasive interventions)
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі та очікувана вартість встановлені шляхом аналізу ринку можливих постачальників та проведення моніторингу в системі Internet
Завершена
5 600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 28 000.00 UAH
Номер:
3275cea9aca14f238ff7d8379784ce1e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-26-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.10.2022 00:00
Період моніторингу:
27.10.2022 16:25 - 17.11.2022 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.10.2022 № 56
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, доручення Державної аудиторської служби України від 09.02.2022 №003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 26.10.2022 № 56
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-12-28-002181-a 28.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель UA-P-2021-12-28-002708-a на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію з додатками до неї, тендерні пропозиції учасників торгів Товариство з обмеженою відповідальністю «Профімед-Сервіс» (далі – ТОВ «Профімед-Сервіс») та Товариство з обміжною відповідальністю АЛКОНТ-СЕРВІС (далі – ТОВ АЛКОНТ-СЕРВІС ) на предмет їх відповідності вимогам тендерної документації, протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол уповноваженої особи щодо розгляду тендерних пропозицій по закупівлі рентгенологічного обладнання для КНП «КЛ Святого Пантелеймона» СМР від 07.02.2022 №37, повідомлення про намір укласти договір, договір №39-П від 18.02.2022 з додатком до нього, додаткова угода №1 від 25.05.2022.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що пропозиції учасників: ТОВ «Профімед-Сервіс» та Товариство ТОВ «АЛКОНТ-СЕРВІС» правомірно допущені до аукціону, про що зазначено у протоколі розгляду тендерних пропозицій.
За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції ТОВ «АЛКОНТ-СЕРВІС», Замовником прийнято рішення про намір укласти договір з даним учасником.
Між Замовником та переможцем торгів - ТОВ «АЛКОНТ-СЕРВІС» укладено договір від 18.02.2022 №39-П.
Період усунення порушень:
31.10.2022 15:18 - 04.11.2022 00:00
Дата публікації висновку:
31.10.2022 15:18