-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Арматура контактної мережі (консоль) для Знам’янського регіону регіону Код ДК 021:2015 - 44210000-5 Конструкції та їх частини
Джерело фінансування – власні кошти. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: згідно п. 2,3 Розділу III Тендерної документації
Завершена
1 897 728.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 488.64 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 488.64 UAH
Номер:
2c12cab9d9df4863a7f0dab18d2bf76a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-13-000096
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.10.2022 00:00
Період моніторингу:
13.10.2022 15:50 - 03.11.2022 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.10.2022 № 307
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.10.2022 № 307.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-12-28-007404-c, 28.12.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, розгляду тендерних пропозицій, надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення в подальшому порушень вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 листопада 2021 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Регіональної філії «Одеська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2021-12-17-022059-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію та зміни до неї; опубліковані в електронній системі закупівель запитання та вимоги щодо перенесення кінцевого строку подання пропозицій, перегляду рівня очікуваної вартості, внесення змін до тендерної документації та відповіді Замовника на такі запитання та вимоги; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «ТАНДЕМ ЕНЕРГО СЕРВІС»; повідомлення про намір укласти договір, опубліковані після аукціону переможцем документи; договір від 09.03.2022 №ОД/НХ-22-44НЮ; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Проведеним моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що в пункті 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника зазначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції та її відповідність, зокрема, вимогам Додатків до тендерної документації, а саме - технічні помилки та описки, а також наведено перелік формальних помилок, які відповідають Переліку формальних помилок, затвердженому наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710.
Однак, на порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону тендерна документація Замовника не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
02.11.2022 14:08 - 17.11.2022 00:00
Дата публікації висновку:
02.11.2022 14:08
Оскарження висновку в суді
Опис:
Регіональною філією «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник) 09 листопада 2022 року подано АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ від 07 листопада 2022 року № НЮ-14/1559 до Львівського окружного адміністративного Суду про визнання протиправним та скасування Висновку Західного офісу Держаудитслужби від 02.11.2022 щодо наявності порушень законодавства при проведенні процедури за предметом закупівлі: «арматура контактної мережі (консолі) для Знам’янського регіону (ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-28-007404-c).
Дата публікації:
09.11.2022 14:28
Дата відкриття провадження:
21.11.2022 00:00
Номер відкриття провадження:
П/380/16695/22
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
485205c303cc4027ae5535a2ff49aca4
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
14.10.2022 15:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.10.2022 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-12-28-007404-c, яка проводилась Регіональною філією «Одеська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
ad374c93a92749118bbb17cc07130b9e
Назва:
щодо заданих питань у межах проведення моніторингу UA-M-2022-10-13-000096 від 13.10.2022
Дата опублікування:
19.10.2022 17:39
Опис:
ПОЯСНЕННЯ щодо заданих питань
у межах проведення моніторингу
UA-M-2022-10-13-000096
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПОЯСНЕННЯ на Запит про надання пояснень у ході моніторингу закупівлі UA-2021-12-28-007404-c Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ).
1. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Згідно вищенаведеного питання запиту ДАСУ надаємо пояснення:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та розмір очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті оdz.gov.ua. в розділі «Закупівлі» - «Активні торги» за посиланням на предмет закупівлі та його унікальний номер оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу, так як на зазначеному веб-сайті Замовника встановлена можливість відображення дзеркала його закупівель.
Додатки:
1. Обґрунтування закупівлі №НХ-09/21716 від 24.12.2021;
Заступник начальника служби організації
та проведення закупівель Дмитро ТЮРІН