-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реагентні катриджі до портативного аналізатора КЛС, газів крові, метаболітів і електролітів і15
Код за НК 024:2019:52858 Множинні аналіти газів крові/гемоксіметрія/електроліти IVD, набір, комбінація методів аналізу; 52859 Множинні аналіти газів крові/гемоксиметрія/електроліти IVD, калібратор; 52860 Множинні аналіти газів крові/гемоксиметрія/електроліти IVD, контрольний матеріал.
Завершена
150 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Номер:
32f7eb6e42e041cba8fdfb1c9b7d42da
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-15-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.11.2022 00:00
Період моніторингу:
16.11.2022 10:23 - 08.12.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.11.2022 № 256
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 15.11.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 15.11.2022 № 256
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
62 UA-2021-12-28-003486-b 28.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЛАБВІТА», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ОКНП «Чернівецька лікарня швидкої медичної допомоги» (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 28.12.2021 № 314; тендерні пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛАБВІТА» (далі – ТОВ «ЛАБВІТА»), реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозиції від 17.01.2022; протокол уповноваженої особи від 17.01.2022 № 20; повідомлення про намір укласти договір від 17.01.2022; договір від 31.01.2022 № 40, пояснення та документи Замовника на запит Держаудитслужби, надані через електронну систему закупівель 29.11.2022.
На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби про надання пояснень (інформації та документів) щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості, оприлюдненого через електронну систему закупівель 21.11.2022, Замовник надав відповідь 29.11.2022 чим перевищив термін у три робочі дні та як наслідок порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
07.12.2022 21:47 - 22.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
07.12.2022 21:47
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З огляду на встановлені Держаудитслужбою порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону, згідно моніторингу UA-M-2022-11-15-000055 повідомляємо, про заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому.
З уповноваженою особою з питань закупівель Масловським Артуром проведена роз’яснювальна робота щодо дотримання вимог законодавства у сфері закупівель, попереджено про відповідальність в разі допущення в майбутньому таких та інших порушень.
Дата публікації звіту:
14.12.2022 12:17
Запити/Пояснення
Номер:
dd6faebd7d1e4f37b034d47b02d037a2
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.11.2022 23:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.11.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Реагентні катриджі до портативного аналізатора КЛС, газів крові, метаболітів і електролітів і15» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-12-28-003486-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
9d4e797aea77460a8d2ee1467483a6ae
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
29.11.2022 09:48
Опис:
Інформація та пояснення на запит
У відповідь на запит Держаудитслужби про надання пояснення у межах здійснення моніторингу UA-M-2022-11-15-000055 від 21.11.2022р. 23:18 год. повідомляємо наступне:
Щодо першого питання – розмір витрат та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі
Під час визначення очікуваної вартості закупівлі Замовник керується Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженою Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. № 275, зокрема, методом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну, яка міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках.
Щодо другого питання – обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до Наказу від 16.11.2021р. № 188 «Про організацію проведення закупівель в ОКНП "Чернівецька лікарня швидкої медичної допомоги" на 2022 рік» (скан-копія додається) з урахуванням реальних потреб Замовника.
До формування опису предмета закупівлі (як видно з наказу), залучаються відповідні фахівців Замовника, які відповідають за подальше використання товарів, що будуть закуплені.
Уповноважена особа з питань публічних закупівель - Артур Масловський