• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 - 15110000-2 – М’ясо (м'ясо яловичини, м'ясо свинини та філе куряче) (2 лоти)

Завершена

443 520.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 811.80 UAH
Номер: 5228a18627694da49748d2d851d57892
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-04-12-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.04.2022 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 12.04.2022 16:41 - 06.05.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 12.04.2022 № 148 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 12.04.2022 № 148. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-12-28-006366-c, 28.12.2021. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, atv.zakup@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 18 квітня 2022 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: реєстри отриманих тендерних пропозицій (по Лотах 1 та 2); протоколи розкриття тендерних пропозицій (по Лотах 1 та 2); тендерні пропозиції ТОВ «ЄВРО-КОМЕРС» по Лоту 1 та Лоту 2 (в частині правомірності їх відхилення Замовником), тендерні пропозицію ФОП Білінський С.С. по Лоту 1 (в частині правомірності її відхилення Замовником) та по Лоту 2; тендерну пропозицію ФОП Поронюк Б.Ю. по Лоту 1 (в частині правомірності її відхилення); протокол розгляду тендерних пропозицій №18 від 17.01.2021 (Лот 1), протоколи розгляду тендерних пропозицій №23 від 19.01.2021 (Лот 1), №24 від 20.01.2022 (Лот 1), №19 від 17.01.2021 (Лот 2), протокол уповноваженої особи щодо розгляду тендерних пропозицій №20 від 18.01.2021 (Лот 2), протокол уповноваженої особи №36 від 01.02.2022 щодо виправлення технічної (механічної) помилки при оприлюдненні протокольних рішень уповноваженої особи щодо кваліфікації учасників, опубліковане повідомлення про необхідність обґрунтування аномально низької ціни учасника ФОП Білінський С.С. (Лот 1), повідомлення про намір укласти договір (Лот 2), опубліковані переможцем тендеру інформацію та документи після аукціону, договір про закупівлю продуктів харчування №2 від 01.02.2022, додаткову угоду №1 від 01.02.2022.
Період усунення порушень: 18.04.2022 11:53 - 22.04.2022 00:00
Дата публікації висновку: 18.04.2022 11:53
Номер: d9b4ce8375e946eea106d19c0d4c8450
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-02-16-000092
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.02.2022 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 16.02.2022 16:28 - 12.03.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 16.02.2022 № 97 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.02.2022 № 97. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-12-28-006366-c, 28.12.2021. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, atv.zakup@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону; відповідності тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 28 березня 2022 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідності тендерної документації вимогам Закону. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Закладу дошкільної освіти «Журавлик» Миколаївської міської ради Стрийського району Львівської області (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-12-28-005036-c ); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника по Лоту 1 та по Лоту 2, опубліковані під час моніторингу відповідь та документи Замовника на запит органу державного фінансового контролю (18.02.2022).
Період усунення порушень: 29.03.2022 15:50 - 02.04.2022 00:00
Дата публікації висновку: 29.03.2022 15:50

Запити/Пояснення