-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Сир кисломолочний жирністю 9 % - 13 000 кг., Сир твердий жирністю 50 % - 7 000 кг.
Завершена
3 235 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 175.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 175.00 UAH
Номер:
1f2edba25b9947d7953f7332e915b973
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-23-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.09.2022 00:00
Період моніторингу:
23.09.2022 14:51 - 15.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.09.2022
№ 43-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 23.09.2022 №43-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
22. UA-2021-12-28-002999-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що тендерна документація не відповідає вимогам пункту 18 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерних пропозицій учасників ФОП Книр Марії Никандрівни та ФОП Ковальчук Марії Григорівни, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель та відсутності механізму його усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущене порушення вимог пункту 18 частини 2 статті 22 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Управління освіти виконавчого комітету Нововолинської міської ради Волинської області (далі - Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Замовника від 10.01.2022 року, тендерна пропозиція учасника ФОП Книр Марії Никандрівни, тендерна пропозиція переможця фізичної особи-підприємця Ковальчук Марії Григорівни (далі – ФОП Ковальчук Марія Григорівна), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.01.2022 № 21, від 01.02.2022 № 23 та від 02.02.2022 № 24, повідомлення про намір укласти договір від 02.02.2022, договір про закупівлю товарів від 18.02.2022 № 22-6/ВТ, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 26.09.2022 року з посиланням на сторінку власного веб-сайту http://novovolynsk-mmk.edukit.volyn.ua/ upravlinnya_osviti_vikonavchogo_komitetu_novovolinsjkoi _misjkoi_radi/ publichni _zakupivli/.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що в порушення вимог пункту 18 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника містить імперативну вимогу щодо надання учасником інформації про залучення субпідрядника/співвиконавця або інформації, у довільній формі, щодо їх незалучення (пункт 8 розділу III тендерної документації), при тому, що предметом закупівлі є товари, а не роботи чи послуги.
Період усунення порушень:
14.10.2022 14:09 - 29.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
14.10.2022 14:09
Оскарження висновку в суді
Опис:
АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі від 25.10.2022 № 832/01-26.
Дата публікації:
31.10.2022 14:56
Дата відкриття провадження:
23.11.2022 00:00
Номер відкриття провадження:
140/7131/22
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовник вважає, що тендерну документацію процедури закупівлі № UA-2021-12-28-002999-b складено у повній відповідності до норм та положень чинного законодавства України, з дотриманням вимог статті 24 Закону, а Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2021-12-28-002999-b, опублікований в електронній системі закупівель 14.10.2022 р. в частині порушення пункту 18 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - є безпідставним та необґрунтованим.
Замовник не вбачає підстав для здійснення заходів, направлених на недопущення встановленого порушення у подальшому.
Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2021-12-28-002999-b від 14.10.2022 р. буде оскаржено Замовником до суду в порядку та строки, визначені чинним законодавством.
Дата публікації звіту:
21.10.2022 15:57
Запити/Пояснення
Номер:
bd658f91f7bb422e8930f3f05878e374
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
24.09.2022 16:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Сирні продукти» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-28-002999-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
21e69eda316446959139f20c1d2aeea5
Назва:
Надання пояснень відповідно до «Запиту про надання пояснень» в межах проведення моніторингу закупівлі: «Сирні продукти» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-28-002999-b)
Дата опублікування:
26.09.2022 15:07
Опис:
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснювалось на підставі «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))», затвердженого Протоколом щодо прийняття рішення Уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедур закупівель при управлінні освіти виконавчого комітету Нововолинської міської ради Волинської області від 31.12.2021 року № 119, відповідно до стандартів, технічних умов, норм та положень, установлених: ДСТУ, Законами України та інших нормативно-правових актів, діючих на території України, які регулюють якість Товару, зокрема: ДСТУ 4421:2005 «Сири тверді» (український асортимент) (СODEX STAN С-1-1966–С-35-1978, NEQ); ДСТУ 4554:2006 «Сир кисломолочний»; Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23 грудня 1997 року № 771/97-ВР; Законом України «Про дитяче харчування» від14.09.2006 №142-V; Законом України «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР.
Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована з урахуванням вартості за одиницю Товару згідно середніх споживчих цін на товари (послуги), які склались по Волинській області станом на листопад 2021 року, розміщених на сайті Державної служби статистики України, та потреби даної продукції для забезпечення харчування дітей у закладах дошкільної освіти на 2022 рік згідно Перспективного чотирьохтижневого меню в закладах дошкільної освіти при 3-х разовому харчуванні дітей ясельного та дошкільного віку.
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: «Сир кисломолочний жирністю 9 % - 13 000 кг., Сир твердий жирністю 50 % - 7 000 кг.» Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-28-002999-b»:
http://novovolynsk-mmk.edukit.volyn.ua/upravlinnya_osviti_vikonavchogo_komitetu _ novovolinsjkoi_misjkoi_radi/publichni_zakupivli/.
Найменування файлу: «Обґрунтування № 116 від 28.12.2021 р.».