-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М`ясо свинини (м’якоть) охолоджене без кістки; Філе курки охолоджене
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Завершена
338 250.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 691.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 691.25 UAH
Номер:
ed8d83d5324c481c98d7eb86fbfc6ac8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-11-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.10.2022 00:00
Період моніторингу:
12.10.2022 09:43 - 02.11.2022 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.10.2022 № 53
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 11.10.2022 № 53
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2021-12-28-005215-c 28.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Гощанського обласного ліцею Гощанської селищної ради Рівненської області (далі – Замовник) на 2022 рік за номером ID: UA-P-2021-12-28-004743-c; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї, затверджена рішенням уповноваженої особи від 28.12.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «Євро-Комерс» (далі – ТОВ «Євро-Комерс»), Товариство з обмеженою відповідальністю «МК Яглєвєць» (далі – ТОВ «МК Яглєвєць») на предмет правомірності відхилення та тендерну пропозицію учасника переможця ФОП «Шпорталюк Оксана Олександрівна», протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи про прийняття рішення уповноваженої особи: від 20.01.2022 № 1, від 24.01.2022 № 4, від 24.01.2022 № 5, повідомлення про намір укласти договір від 24.01.2022, договір від 04.02.2022 №5, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 14.10.2022.
За результатами аналізу питання розгляду (підстав відхилення) тендерних пропозицій встановлено, що тендерні пропозиції ТОВ «Євро-Комерс» та ТОВ «МК Яглєвєць», Замовником відхилені правомірно з підстав, зазначених у протоколах розгляду тендерних пропозицій.
Замовником визначено переможцем процедури закупівлі учасника ФОП «Шпорталюк Оксана Олександрівна» та прийнято рішення про намір укласти договір з ним.
Між Замовником та переможцем торгів ФОП «Шпорталюк Оксана Олександрівна» укладено Договір від 04.02.2022 №5 на загальну суму 284990,00 без ПДВ.
Період усунення порушень:
24.10.2022 16:34 - 28.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
24.10.2022 16:34
Запити/Пояснення
Номер:
3b38ca42de13466ebfd6a225e6b85b3b
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
12.10.2022 10:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «М`ясо свинини (м’якоть) охолоджене без кістки; Філе курки охолоджене», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-28-005215-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Згідно протоколу № 1 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 20.01.2022 відхилено пропозицію учасника процедури закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «Євро-Комерс» (далі – ТзОВ «Євро-Комерс»), тому, що учасник не подав у складі своєї тендерної пропозиції:
«Пунктом 1 Розділу III. Тендерної документації від учасників вимагався лист-згода з проектом договору, викладеним у Додатку 2 до тендерної документації, складений у довільній формі».
На виконання даної вимоги, учасник ТзОВ «Євро-Комерс» в складі поданої ним пропозиції надав лист-згоду з істотниними (основними) умовами договору від 10.01.2022 №001/ТП-ЛЗ-ІУД в якому зазначено що Учасник даної процедури закупівлі гарантує належне та своєчасне виконання усіх узятих на себе зобов’язань, що передбачені згідно Договору, проект якого було надано в складі тендерної документації, відповідно до Додатку 2.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чому Вами неправомірно відхилено тендерну пропозицію учасника ТзОВ «Євро-Комерс»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
9a5aef33a3874321b7538e12b188d22e
Назва:
Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області ПОЯСНЕННЯ на запит від 12.10.2022 у процедурі UA-2021-12-28-005215-c
Дата опублікування:
14.10.2022 12:14
Опис:
На вимогу управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області щодо «неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТзОВ «Євро-Комерс»» надаю пояснення.
Обґрунтовую прийняте рішення про відхилення наступними позиціями:
1. П. 1 Розділу III. Тендерної документації визначено, що учасник у складі тендерної пропозиції надає «лист-згоду з проєктом договору, викладеним у Додатку 2 до тендерної документації, складений у довільній формі».
2. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРО-КОМЕРС» (далі - Учасник) наявний лист № 001/ТП-ЛЗ-ІУД від 10.01.2022, в якому Учасник:
«гарантує надання згоди з усіма, попередньо визначеними істотними (основними) умовами Договору, проект котрого було надано в складі тендерної документації, відповідно до Додатку 2».
Тобто надана згода з істотними умовами, викладеними в проєкті договору.
П.4 Розділу VІ. Тендерної документації визначені «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю», зокрема:
«Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі».
Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі, крім випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції без зменшення обсягів закупівлі.
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару;
3) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування;
7) зміни умов у зв’язку із продовженням дії договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку».
В Додаток 2 до Тендерної документації включені ці істотні умови.
З цими істотними умовами Учасник і надав згоду в листі № 001/ТП-ЛЗ-ІУД від 10.01.2022.
3. В листі № 001/ТП-ЛЗ-ІУД від 10.01.2022 Учасник також «гарантує виконання усіх узятих на себе зобов’язань, що передбачені проектом договору».
Тобто наявна гарантія виконання зобов’язань, передбачених проєктом договору.
Зобов’язання Учасника викладені в п. 1.1., п. 6.3.3 проєкту договору.
Водночас, проєкт договору, викладений в Додатку 2 до тендерної документації, містить, окрім істотних умов та умов про зобов’язання Учасника (з якими погоджується Учасник), і інші умови (щодо якості, порядку здійснення оплати, порядку приймання-передачі товару, прав та обов’язків Замовника, відповідальності Сторін, обставин непереборної сили, вирішення спорів тощо), щодо яких у листі № 001/ТП-ЛЗ-ІУД від 10.01.2022 та інших документах, поданих у тендерній пропозиції, відсутня інформація про надання згоди.
Таким чином, наданий ТОВ «ЄВРО-КОМЕРС» лист не містить згоди з проектом договору (з усіма умовами проєкту договору в цілому), а лише із істотними умовами договору та умовами щодо зобов’язань Учасника, що не відповідає умовам Тендерної документації в цій частині.
4. Такої ж позиції дотримується АМКУ у рішенні № 2414 -р/пк-пз від 05.03.2019 (номер оголошення UA-2019-01-25-002257-a):
«…1. Скаржник зазначає, що у складі Пропозиції Переможця міститься документ, в якому відсутня інформація саме про згоду з проектом договору. Переможцем у тексті документу зазначено лише про згоду з істотними умовами договору і їх включення до договору, що, на думку Скаржника, не відповідає умовам пункту 1 розділу III Документації.
У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Документації Пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення Замовником), та завантаження файлів, зокрема, з листом-згодою з проектом договору, викладеним у додатку 2 Документації, складеним у довільній формі. Відповідно до пункту 3 розділу VІ Документації проект договору про закупівлю викладений в додатку 2 Документації.
Додаток 2 Документації містить проект договору. У складі Пропозиції Переможця (файл "Лист-згода з проектом договору.pdf") міститься лист-згода з проектом та істотними (основними) умовами договору від 08.02.2019 № 310/0802, за змістом якого ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" погоджується з тим, що у разі перемоги всі умови, зазначені в істотних умовах договору, будуть включені замовником та ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" до договору про закупівлю та зобов'язується виконувати їх відповідно до вимог цього договору.
Пунктом 4 розділу VI Документації визначено перелік істотних умов договору:
1) обов’язок постачальника забезпечити споживача всією необхідною інформацією про загальні умови постачання (у тому числі ціни), права та обов’язки постачальника та споживача, зазначення актів законодавства, якими регулюються відносини між постачальником і споживачем, наявні способи досудового вирішення спорів з таким постачальником шляхом її розміщення на офіційному веб-сайті постачальника;
2) обов’язок постачальника забезпечити споживача інформацією про обсяги та інші показники споживання природного газу таким споживачем на безоплатній основі;
3) обов’язок постачальника повідомити споживачу про намір внесення змін до договору в частині умов постачання до початку дії таких змін та гарантування права споживача на дострокове розірвання договору постачання, якщо нові умови постачання є для нього неприйнятними;
4) обов’язок постачальника забезпечити споживачу вибір способу оплати з метою уникнення дискримінації;
5) обов’язок постачальника забезпечити споживача прозорими, простими та доступними способами досудового вирішення спорів з таким постачальником;
6) порядок відшкодування та визначення розміру збитків, завданих внаслідок порушення договору постачання. Разом з тим, проект договору, викладений у додатку 2 Документації містить також інші умови, які не віднесені Замовником до істотних.
Таким чином, наданий Переможцем лист не містить згоди з проектом договору (з усіма умовами проекту договору в цілому), а лише із істотними умовами договору, що не відповідає умовам Документації в цій частині.…».
Отже, враховуючи відсутність у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРО-КОМЕРС» листа – згоди з проєктом договору, викладеним у Додатку 2 до тендерної документації в цілому, уповноваженою особою було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції.
14.10.2022
Уповноважена особа Володимир ЮСЬКО