• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

"Система нейром'язової реабілітації" (Код за НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів":47517 Віртуальна реабілітаційна система, з механізованою підтримкою) (ДК 021:2015 33154000-4 Механотерапевтичні апарати)), ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається

Завершена

1 920 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 600.00 UAH
Номер: c903fd7c502b42a99365ac2d8726bf91
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-13-000133
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.09.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 14.09.2022 15:14 - 06.10.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.09.2022 № 210 (дата) м.Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 13.09.2022 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 13.09.2022 № 210 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 44 UA-2021-12-28-004537-c 28.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 134-01-90, a-l-e-n-aserg@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VІІІ від 25.12.2015 (далі-Закон), своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та дотримання законодавства під час внесення змін до договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання вимог Постанови № 710, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VІІІ від 25.12.2015 (далі-Закон), своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та дотримання законодавства під час внесення змін до договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Державної установи «Територіального медичного об’єднання Міністерства внутрішніх справ України по Хмельницькій області» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 28.12.2021 № 2, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 14.01.2022, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «РМЕД» (далі – ТОВ «РМЕД»), протокол розкриття від 17.01.2022, повідомлення про намір укласти договір від 17.01.2022, договір про закупівлю від 27.10.2022 №01, додаткову угоду до Договору від 01.02.2022 № 1, пояснення Замовника, отримане через електрону систему закупівель 16 вересня 2022 року.
Період усунення порушень: 26.09.2022 20:15 - 30.09.2022 00:00
Дата публікації висновку: 26.09.2022 20:15

Запити/Пояснення