-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з централізованого постачання теплової енергії
Завершена
3 926 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
101aaaddda594b6ba55f44dab72c5a4c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-01-19-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.01.2022 00:00
Період моніторингу:
19.01.2022 16:01 - 10.02.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
19.01.2022 №40
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби
від 19.01.2022 № 40
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2021-12-28-001608-b від 28.12.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питання дотримання законодавства при оприлюднені договору встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами моніторингу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, дотримання законодавства при укладанні договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 лютого 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, дотримання законодавства при укладанні договору та його оприлюднення, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Чортківського гуманітарно-педагогічного фахового коледжу ім.О.Барвінського (далі - Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір від 28.12.2021, договір від 10.01.2022 за №14047/14063 (далі – договір №14047/14063), пояснення Замовника від 21.01.2022, оприлюднене в електронній системі закупівель.
Аналізом оприлюдненого договору від 10.01.2022 за №14047/14063 встановлено, що Замовником не оприлюднено протягом трьох робочих днів з дня укладання договору додатки до нього, а саме:
- договір № 14047 про надання послуги з постачання теплової енергії від 30.12.2020;
-додаток №1 до договору №14047 про надання послуги з постачання теплової енергії-об’єкти постачання теплової енергії споживачу від 30.12.2020 та таблиця даних споживача;,
- додаток №2 до договору №14047 про надання послуги з постачання теплової енергії – схема теплотрас, що перебувають на балансі споживача;
додаток № 3 до договору №14047 про надання послуги з постачання теплової енергії –інформація про вузол (вузли) комерційного обліку теплової енергії станом на 01.01.2021;
- договір №14063 про надання послуги з постачання теплової енергії від 30.12.2020;
-додаток №1 до договору №14063 про надання послуги з постачання теплової енергії-об’єкти постачання теплової енергії споживачу від 30.12.2020 та таблиця даних споживача;
- додаток №2 до договору №14063 про надання послуги з постачання теплової енергії – схема теплотрас, що перебувають на балансі споживача;
- додаток № 3 до договору № 14063 про надання послуги з постачання теплової енергії –інформація про вузол (вузли) комерційного обліку теплової енергії станом на 01.01.2021, ( які відповідно до пункту 12.1 договору №14047/14063 є його невід’ємною частиною), оприлюднено лише 20.01.2022, чим порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон).
Окрім цього, в оприлюдненому файлі «Укладений договір» окремі положення (сторінки) договору №14047/14063, з п.5.2 по п.п.6.3.3- сторінки 2 та з розділу 8 по розділ 11- сторінки 3 завантаженого договору за результатами торгів є нечитабельними.
Період усунення порушень:
10.02.2022 15:30 - 25.02.2022 00:00
Дата публікації висновку:
10.02.2022 15:30
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Доброго дня! Дякуємо за ваше рішення та у відповідь повідомляємо, що з Уповноваженою особою було здійснено заходи направлені на не допущення під час проведення майбутніх закупівель встановлених та будь яких інших порушень. Зобов’язуємося в майбутньому не допускати порушень законодавства в сфері публічних закупівель. Також, додаємо повторно відсканований договір з додатками.
Дата публікації звіту:
11.02.2022 16:49
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
17.02.2022 09:15
Запити/Пояснення
Номер:
2442ff4a5a5041318512fc4383ff511e
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
19.01.2022 16:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.01.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з централізованого постачання теплової енергії», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-28-001608-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
95fb1c47479747d6a7672cf22778a426
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
21.01.2022 09:47
Опис:
У відповідь на ваш запит повідомляємо наступне:
1. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог Законів України «Про теплопостачання», «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», Правил користування тепловою енергією, Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж та інших нормативних документів, що регулюють відносини сторін з приводу теплопостачання.
2. Щодо обгрунтування розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі: 3 926 000,00 (Три мільйони дев’ятсот двадцять шість тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом отриманої послуги з централізованого постачання теплової енергії за 2021 календарний рік (бюджетний період). Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
3. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту: Надаємо інформацію, що на нашому сайті ( http://chpu.te.ua/zacupivli/obgruntuvaniaharakterustuk.html ) у розділі «Державні закупівлі» розміщено обгрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі послуги з централізованого постачання теплової енергії, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі від 28.12.2021р. Розміщену інформацію на сайті додаємо до відповіді на ваш запит окремим файлом.