• Переговорна процедура (скорочена)
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з централізованого постачання теплової енергії

Завершена

3 926 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 101aaaddda594b6ba55f44dab72c5a4c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-01-19-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.01.2022 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 19.01.2022 16:01 - 10.02.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 19.01.2022 №40 Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16) НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 19.01.2022 № 40 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 4. UA-2021-12-28-001608-b від 28.12.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопільська, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Тернопільська обл.), +38 (0 98) 505-61-40, janna30081971@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання дотримання законодавства при оприлюднені договору встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами моніторингу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, дотримання законодавства при укладанні договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 лютого 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, дотримання законодавства при укладанні договору та його оприлюднення, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Чортківського гуманітарно-педагогічного фахового коледжу ім.О.Барвінського (далі - Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір від 28.12.2021, договір від 10.01.2022 за №14047/14063 (далі – договір №14047/14063), пояснення Замовника від 21.01.2022, оприлюднене в електронній системі закупівель. Аналізом оприлюдненого договору від 10.01.2022 за №14047/14063 встановлено, що Замовником не оприлюднено протягом трьох робочих днів з дня укладання договору додатки до нього, а саме: - договір № 14047 про надання послуги з постачання теплової енергії від 30.12.2020; -додаток №1 до договору №14047 про надання послуги з постачання теплової енергії-об’єкти постачання теплової енергії споживачу від 30.12.2020 та таблиця даних споживача;, - додаток №2 до договору №14047 про надання послуги з постачання теплової енергії – схема теплотрас, що перебувають на балансі споживача; додаток № 3 до договору №14047 про надання послуги з постачання теплової енергії –інформація про вузол (вузли) комерційного обліку теплової енергії станом на 01.01.2021; - договір №14063 про надання послуги з постачання теплової енергії від 30.12.2020; -додаток №1 до договору №14063 про надання послуги з постачання теплової енергії-об’єкти постачання теплової енергії споживачу від 30.12.2020 та таблиця даних споживача; - додаток №2 до договору №14063 про надання послуги з постачання теплової енергії – схема теплотрас, що перебувають на балансі споживача; - додаток № 3 до договору № 14063 про надання послуги з постачання теплової енергії –інформація про вузол (вузли) комерційного обліку теплової енергії станом на 01.01.2021, ( які відповідно до пункту 12.1 договору №14047/14063 є його невід’ємною частиною), оприлюднено лише 20.01.2022, чим порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон). Окрім цього, в оприлюдненому файлі «Укладений договір» окремі положення (сторінки) договору №14047/14063, з п.5.2 по п.п.6.3.3- сторінки 2 та з розділу 8 по розділ 11- сторінки 3 завантаженого договору за результатами торгів є нечитабельними.
Період усунення порушень: 10.02.2022 15:30 - 25.02.2022 00:00
Дата публікації висновку: 10.02.2022 15:30

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Доброго дня! Дякуємо за ваше рішення та у відповідь повідомляємо, що з Уповноваженою особою було здійснено заходи направлені на не допущення під час проведення майбутніх закупівель встановлених та будь яких інших порушень. Зобов’язуємося в майбутньому не допускати порушень законодавства в сфері публічних закупівель. Також, додаємо повторно відсканований договір з додатками.
Дата публікації звіту: 11.02.2022 16:49

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
Опис: Порушення усунуто.
Дата публікації: 17.02.2022 09:15

Запити/Пояснення