- 
                    Переговорна процедура (скорочена)
 - 
                        Безлотова
 - 
                        КЕП
 - 
                        Без аукціону
 
Послуги з централізованого постачання теплової енергії
                        Завершена
                        
                                                                    
                
            
                3 926 000.00
                UAH з ПДВ
            
                            
        
                    Номер:
                    101aaaddda594b6ba55f44dab72c5a4c
                
                                                                        
                    Ідентифікатор моніторингу:
                    UA-M-2022-01-19-000055
                
                                                                        
                    Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
                    19.01.2022 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Період моніторингу:
                    19.01.2022 16:01 - 10.02.2022 00:00
                
                                                                        
                    Статус:
                    Порушення виявлені
                
                                                                        
                    Опис:
                    ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
19.01.2022                                                                                                  №40 
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)
НАКАЗУЮ: 
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
        3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник	Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області	                      Євген ДЕРЖЕРУКА        
Додаток 
до наказу 
Західного офісу 
Держаудитслужби  
від 19.01.2022 № 40
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4.	UA-2021-12-28-001608-b від 28.12.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
                
                                                                        
                                                                        
                                                        
                Етапи закупівельного процесу:
                
                                            - Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
 - Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
 
                Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
                
            - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
 
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
                    Статус порушень:
                    Виявлені
                
                                                        
                Тип порушень:
                
                                                            - Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
 
                    Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
                    За результатами моніторингу питання дотримання законодавства при оприлюднені договору встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами моніторингу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, дотримання законодавства при укладанні договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
                
                                                                        
                    Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
                    З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
                
                                                                        
                    Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
                    Дата закінчення моніторингу: 09 лютого 2022 року.   
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, дотримання законодавства при укладанні договору та його оприлюднення, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
	          Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Чортківського гуманітарно-педагогічного фахового коледжу ім.О.Барвінського (далі - Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір від 28.12.2021, договір від 10.01.2022 за №14047/14063 (далі – договір №14047/14063),  пояснення Замовника від 21.01.2022, оприлюднене в електронній системі закупівель.
	          Аналізом оприлюдненого договору від 10.01.2022 за №14047/14063 встановлено, що Замовником не оприлюднено протягом трьох робочих днів з дня укладання договору додатки до нього, а саме: 
- договір № 14047 про надання послуги з постачання теплової енергії від 30.12.2020; 
-додаток №1 до договору №14047 про надання послуги з постачання теплової енергії-об’єкти постачання теплової енергії споживачу від 30.12.2020 та таблиця даних споживача;,
- додаток №2 до договору №14047 про надання послуги з постачання теплової енергії – схема теплотрас, що перебувають на балансі споживача; 
додаток № 3 до договору №14047 про надання послуги з постачання теплової енергії –інформація про вузол (вузли) комерційного обліку теплової енергії станом на 01.01.2021;
- договір №14063 про надання послуги з постачання теплової енергії від 30.12.2020;
-додаток №1 до договору №14063 про надання послуги з постачання теплової енергії-об’єкти постачання теплової енергії споживачу від 30.12.2020 та таблиця даних споживача;
- додаток №2 до договору №14063 про надання послуги з постачання теплової енергії – схема теплотрас, що перебувають на балансі споживача; 
- додаток № 3 до договору № 14063 про надання послуги з постачання теплової енергії –інформація про вузол (вузли) комерційного обліку теплової енергії станом на 01.01.2021, ( які відповідно до пункту 12.1 договору №14047/14063 є його невід’ємною частиною),  оприлюднено лише 20.01.2022, чим порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон).   
          Окрім цього, в оприлюдненому файлі «Укладений договір» окремі положення (сторінки)  договору №14047/14063,  з п.5.2 по п.п.6.3.3- сторінки 2 та з розділу 8 по розділ 11- сторінки 3 завантаженого договору за результатами торгів  є нечитабельними.
                
                                                                        
                    Період усунення порушень:
                    10.02.2022 15:30 - 25.02.2022 00:00
                
                                                                        
                    Дата публікації висновку:
                    10.02.2022 15:30
                
                        Інформація про усунення порушення
                    Опис звіту:
                    Доброго дня! Дякуємо за ваше рішення та у відповідь повідомляємо, що з Уповноваженою особою було здійснено заходи направлені на не допущення під час проведення майбутніх закупівель встановлених та будь яких інших порушень. Зобов’язуємося в майбутньому не допускати порушень законодавства в сфері публічних закупівель. Також, додаємо повторно відсканований договір з додатками.
                
                                                                        
                    Дата публікації звіту:
                    11.02.2022 16:49
                
                        Підтвердження факту усунення порушення
                    Результат:
                    Усунуто
                
                                                        
                Результат по типу порушення:
                
                                                            - corruptionPublicDisclosure: Так
 
                    Опис:
                    Порушення усунуто.
                
                                                                        
                    Дата публікації:
                    17.02.2022 09:15
                
                        Запити/Пояснення
                    Номер:
                    2442ff4a5a5041318512fc4383ff511e
                
                                                                        
                    Назва:
                    Запит про надання пояснення
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    19.01.2022 16:25
                
                                                                        
                    Дата до якої повинна бути надана відповідь:
                    25.01.2022 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з централізованого постачання теплової енергії», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-28-001608-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
                
                        
                    Номер:
                    95fb1c47479747d6a7672cf22778a426
                
                                                                        
                    Назва:
                    Відповідь на запит
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    21.01.2022 09:47
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    У відповідь на ваш запит повідомляємо наступне: 
1.	Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог Законів України «Про теплопостачання», «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», Правил користування тепловою енергією, Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж та інших нормативних документів, що регулюють відносини сторін з приводу теплопостачання. 
2.	Щодо обгрунтування розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі: 3 926 000,00 (Три мільйони дев’ятсот двадцять шість тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом отриманої послуги з централізованого постачання теплової енергії за 2021 календарний рік (бюджетний період). Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
3.	Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту: Надаємо інформацію, що на нашому сайті ( http://chpu.te.ua/zacupivli/obgruntuvaniaharakterustuk.html ) у розділі «Державні закупівлі» розміщено обгрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі послуги  з централізованого постачання теплової енергії, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі від 28.12.2021р. Розміщену інформацію на сайті додаємо до відповіді на ваш запит окремим файлом.