-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
пастеризоване молоко, 15510000-6 Молоко та вершки
Завершена
526 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2.9% або 15 000.00 UAH
мін. крок: 2.9% або 15 000.00 UAH
Номер:
2f99c281a40942c39c3fb3fdb63a6feb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-13-000099
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.10.2022 00:00
Період моніторингу:
13.10.2022 15:51 - 03.11.2022 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.10.2022 № 307
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.10.2022 № 307.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-12-28-003092-c, 28.12.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону..
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору тендерної документації та умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Дитяча лікарня імені В.Й. Башека» Житомирської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2021-12-28-003726-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «АВІДАЛЬ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.01.2022 №13, повідомлення про намір укласти договір, договір від 03.02.2022 №31/02, додаткову угоду від 10.06.2022 № 1 до вказаного договору, опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Перелік формальних помилок затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за №715/34998 (далі – Наказ Мінекономрозвитку №710).
Проведеним моніторингом встановлено, що в частині 2 розділу 5 тендерної документації Замовника зазначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, а також наведено перелік (опис) формальних (несуттєвих) помилок.
Проте, на порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону тендерна документація Замовника не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
27.10.2022 13:20 - 10.11.2022 23:00
Дата публікації висновку:
27.10.2022 13:20
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення усунуті шляхом ознайомлення з додатковою інформацією, з прикладами формальних помилок в тендерних документаціях інших замовників. А також недопущенням даних порушень в подальшій роботі
Дата публікації звіту:
01.11.2022 16:57
Запити/Пояснення
Номер:
d22342c6098d41da84d50dc315dd35d4
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
17.10.2022 17:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.10.2022 00:00
Опис:
України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-12-28-003092-c, яка проводилась Комунальним підприємством «Дитяча лікарня імені В.Й. Башека» Житомирської міської ради.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю та копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Просимо надати відповідну інформацію чи було надано переможцем тендеру при укладанні договору відповідні документи про підтвердження права підписання договору про закупівлю.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
8361c7dd209e4e88b03e6e89d1afd10a
Назва:
пояснення на запитання
Дата опублікування:
20.10.2022 11:35
Опис:
У відповідь на запитання в межах здійснення моніторингу, хочемо пояснити.
1. Відповідно до Примірної методики визначення предмета закупівлі при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі було опрацьовано три різні варіанти цін на ринку молочної продукції: статистичні дані, 2 прайси від продавців, і взяте середнє значення ціни. (скановані документи додаються). Кількісні показники визначаються з даних бухгалтерського обліку минулих років і від орієнтовної кількості пацієнтів в лікарні. Технічні та якісні характеристики визначаються дієтсестрою відповідно до державних стандартів по виробництву молока, його транспортуванню та зберіганню, а також відповідно до харчових характеристик для вживання в їжу дітям. Оскільки дана закупівля – це другі відкриті торги по закупівлі молока (перші було оголошено 09.12.2021 року і не відбулися через відсутність учасників), то орієнтовна вартість розраховувалася спираючись на ціни жовтня-листопада 2021 року.
2. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель повинні виконувати Головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), оскільки КП «Дитяча лікарня» ЖМР є одержувачем бюджетних коштів відповідно до п.38 статті 2 Бюджетного кодексу України, то у нас відсутній обовʼязок публікувати інформацію про закупівлю на власному веб-сайті.
3. Відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності, даний вид діяльності не підлягає ліцензуванню, тому переможець закупівлі не надавав ліцензію при укладенні договору. Але він надав документи, в яких підтверджується право на підписання договору (скановані копії даних документів додаються).
Номер:
2941fbd916c74c8cb1619e5468f6c760
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
17.10.2022 17:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.10.2022 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-12-28-003092-c, яка проводилась Комунальним підприємством «Дитяча лікарня імені В.Й. Башека» Житомирської міської ради.
Під час моніторингу встановлено, що за результатами проведеної закупівлі Замовником укладено з ТОВ «АВІДАЛЬ» договір про закупівлю від 03.02.2022 № 31/02 (далі – Договір №31/02) на суму 440 400,00 грн. з ПДВ.
Водночас, відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації, до Договору №31/02 сторонами укладено додаткову угоду №1 щодо зміни ціни товару, а саме збільшено ціну за одиницю товару з 22,02 грн з ПДВ до 24,18 грн з ПДВ.
Підставою для збільшення ціни за вищевказаною додатковою угодою зазначено пункт 2 частини 5 статті 41 Закону та пункт 11.3 Договору № 31/02, а також експертний висновок Хмельницької Торгово-промислової палати №Ц-16 від 27.05.2022.
Слід зазначити, що опублікована в електронній системі закупівель додаткова угода №1 до Договору №31/02 не містить відомостей щодо дати її укладання та підписання сторонами.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Пояснити причини відсутності в опублікованій в електронній системі закупівель додатковій угоді до Договору №31/02 такого реквізиту як дата угоди та надати до моніторингу відповідне документальне підтвердження щодо фактичної дати укладання додаткової угоди № 1 до Договору №31/02.
2. Надати відповідне документально підтверджене обґрунтування щодо наявності фактичного коливання (зростання) ціни товару на ринку (зокрема експертний висновок Хмельницької Торгово-промислової палати №Ц-16 від 27.05.2022) та наявності підстав для збільшення додатковою угодою №1 ціни товару, що є предметом Договору №31/02.
3. Надати до моніторингу інформацію та відповідні підтверджуючі документи (рахунки, акти приймання-передачі, накладні, платіжні доручення, видаткові накладні, тощо) щодо обсягів отриманого та оплаченого Замовником товару за Договором №31/02 в розрізі кожної поставки та в розрізі встановленої згідно з договором ціни (згідно Додатку 1 (Специфікація), в тому числі з врахуванням внесених додатковою угодою змін.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
eec3ef35f02b4667b7d5a9c25e3ac756
Назва:
пояснення на запитання
Дата опублікування:
20.10.2022 11:40
Опис:
У відповідь на запитання в межах здійснення моніторингу, хочемо пояснити.
1. Відсутність такого реквізиту як дата додаткової угоди пояснюю тим, що під час підготовки до опублікування додаткової угоди 1 до Договору № 31/02 в електронній системі закупівель була допущена механічна помилка, а саме відправлений робочий варіант сканованої копії додаткової угоди без реквізиту дати складання. Додаткова угода була укладена 10.06.2022 року (сканована копія додається)
2. На початку червня місяця від ТОВ «АВІДАЛЬ» було отримано електронного листа з пропозицією підвищити ціну за одиницю товару відповідно до експертного висновку Хмельницької Торгово-промислової палати №Ц-16 від 27.05.2022 (сканована копія додається). На основі цих даних, спираючись на п.п. 2, п.11.3 договору 31/02 від 03.02.2022р., було прийнято рішення про підвищення ціни за одиницю товару. Зміна істотних умов договору відбулася шляхом підписання додаткової угоди №1 від 10.06.2022 року. Перша поставка товару за зміненою ціною відбулася 13.06.2022 року.
3. Надаємо скановані копії накладних по місяцям поставки та платіжні доручення на оплату цих накладних, отримані на основі даних інтернет-банкінгу за весь період дії договору.