• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Охоронні послуги

Завершена

3 498 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 3 960.00 UAH
Номер: 86e8ac861c85408aa44b95253772ac46
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-01-28-000096
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.01.2022 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 31.01.2022 07:50 - 22.02.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 28.01.2022 № 62 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 28.01.2022 № 62. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-12-28-001236-b, 28.12.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710 За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 17 та 19 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Сапсан - Еліт 1» по Лоту 1 встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, розгляду тендерних пропозицій по Лоту 2, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону у встановленому законодавством порядку, а саме вжити заходи щодо розірвання укладеного за результатами тендеру за Лотом 1 договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, письмово звернутися ТОВ «Сапсан - Еліт 1» щодо розірвання укладеного по Лоту 1 договору. Крім того здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю, а також вимог пунктів 17 та 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 лютого 2022 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель управління освіти Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2021-12-28-000196-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстри отриманих тендерних пропозицій (за Лотами 1–2); протоколи розкриття тендерних пропозицій (за Лотами 1–2); протокольні рішення про вибір переможця від 19.01.2022 (за Лотами 1–2); тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Сапсан - Еліт 1» (ТОВ «Сапсан - Еліт 1») по Лоту 1 та тендерну пропозицію Управління поліції охорони у Львівській області по Лоту 2; повідомлення про намір укласти договори (за Лотами 1–2); оприлюднені переможцями тендеру по Лотах 1 та 2 після аукціону документи та інформацію, договір №1899-С17С Еліт 1 від 01.02.2022 (по Лоту 1) та додаткові угоди №1 від 01.02.2022 і №2 від 02.02.2022 до вказаного договору; договір №5759 від 01.02.2022 (по Лоту 2) та додаткову угоду №1 від 01.02.2022 до вказаного договору; протоколи виправлення помилки при публікації від 01.02.2022 та від 04.02.2022; опубліковане Замовником під час моніторингу пояснення на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» (далі – Постанова КМУ №710) головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки зобов’язано забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; та оприлюднення такого обґрунтування шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Під час проведення моніторингу на запит Західного офісу Держаудитслужби Замовником надано відповідь щодо здійснення ним обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, в якому, зокрема, зазначено, що зазначена інформація не оприлюднювалась на власному веб-сайті замовника, через його відсутність. Таким чином, Замовником (як розпорядником бюджетних коштів) не забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі, чим порушено вимогу пункту 4-1 Постанови КМУ №710. Відповідно до пункту 17 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. Проте, проведеним моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації (пункт 2.3 розділу І) не вказано прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. Відповідно до вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Проведеним моніторингом встановлено, що в пункті 2 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» («Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій») наведено лише перелік (опис) формальних помилок згідно наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710. Проте, на порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону тендерна документація Замовника не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Відповідно до вимог пункту 1.1 частини 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема, інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно додатком №1 до тендерної документації), інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації. У пункті 5.2 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що перелік документів, що вимагається для підтвердження кваліфікаційних критеріїв, зазначено у додатку №1 до тендерної документації. Так, відповідно пункту 1.3 розділу 1 Додатку №1 тендерної документації учасник має надати документи, що підтверджують наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: довідку про наявність власного сертифікованого пульта централізованого спостереження (охорони), далі - ПЦС, із зазначенням марки та моделі пульта централізованого спостереження (охорони) та копію сертифікату(ів) відповідності. Проведеним моніторингом встановлено, що учасником ТОВ «Сапсан - Еліт 1» у складі тендерної пропозиції по Лоту 1 надано довідку про наявність власного сертифікованого ПЦС (від 11.01.2022 №26) із зазначенням, що учасник має власний сертифікований охоронний ПЦС «Ajax PRO Desktop» виробництва ТОВ «АС ДИСТРИБ’ЮШН» та надано скан-копію сертифіката відповідності №002454 Серії ДЦС на ПЦС «Ajax PRO Desktop». У вищевказаному сертифікаті відповідності вказано, що він виданий на ПЦС з ліцензійним програмним забезпеченням «Ajax PRO Desktop» версії 3.1 у складі згідно з додатком, всього 4 складові частини. Проте, учасником ТОВ «Сапсан - Еліт 1» у складі тендерної пропозиції по Лоту 1 додаток до сертифіката відповідності №002454 Серії ДЦС не надано. Також, відповідно до вимоги пункту 2.3 Додатку №1 до тендерної документації у складі документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам, а саме для документального підтвердження наявності не менше двох одиниць транспорту реагування (груп швидкого реагування), що розташовані в межах Стрийського району Львівської області учасники повинні, зокрема, надати: копії дозволів на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв (відповідно до «Порядку обладнання транспорту реагування суб’єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами, затвердженим Наказом МВС України від 18.04.2013 № 375 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16 травня 2013 р. за № 746/23278) та «Порядку обліку та видачі дозволів на встановлення та використання спеціальних світлових сигнальних пристроїв авто жовтого (оранжевого) кольору на транспортних засобах реагування суб’єктів охоронної діяльності, затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України 09.08.2016 № 771; а також копію довідки про перебування транспортних засобів (транспорту реагування) на військовому обліку, відповідно до Постанови КМУ від 17.06.2015 № 405; Проте, проведеним моніторингом встановлено, що учасником ТОВ «Сапсан - Еліт 1» у складі тендерної пропозиції по Лоту 1 не надано копії дозволів на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв та копії довідки про перебування транспортних засобів (транспорту реагування) на військовому обліку. З врахуванням вищенаведеного, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Сапсан - Еліт 1» по Лоту 1, яка не відповідала кваліфікаційним критеріям, у тендерній документації відповідно до статті 16 Закону, а визначено вказаного учасника переможцем тендеру та укладено з ним договір про закупівлю послуг за державні кошти від 01.02.2022 №1899-С17С на суму 3 017 400,00 грн з ПДВ.
Період усунення порушень: 09.02.2022 15:01 - 24.02.2022 00:00
Дата публікації висновку: 09.02.2022 15:01

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Щодо виявлених порушень, повідомляємо наступне: 1) Прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками, вказана в тендерній документації, а також в оголошенні про проведення відкритих торгів, до якого мають доступ всі бажаючі прийняти участь у процедурі закупівлі 2) Інформуємо, що на виконання наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710, замовником у тендерній документації вказано перелік із прикладами формальних помилок. 3) Повідомляємо, що на виконання кваліфікаційних вимог тендерної документації, учасником в складі пропозиції подано скан-копію сертифіката відповідності №002454 Серії ДЦС на ПЦС «Ajax PRO Desktop». У вищевказаному сертифікаті відповідності вказано, що він виданий на ПЦС з ліцензійним програмним забезпеченням «Ajax PRO Desktop» версії 3.1. Подання додатків до зазначеного документа замовником не вимагалось. 4) Інформуємо, що інформація про копії дозволів на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв та копії довідки про перебування транспортних засобів (транспорту реагування) на військовому обліку подані учасником у файлі "Довідка про ГШР.pdf". Таким чином, під час проведення процедури, та проведення оцінки пропозицій, замовником не допущено порушень чинного законодавства.
Дата публікації звіту: 16.02.2022 21:57

Запити/Пояснення