-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 24950000-8 – Спеціалізована хімічна продукція. Пісок з домішками (піскосоляна суміш).
Місцезнаходження замовника: 79057, Україна, Львівська обл.,м. Львів, вул.Генерала Т.Чупринки,85. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - орган місцевого самоврядування. Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції - українською мовою. Обсяг товару - 1510м.куб. КЕКВ 2210.
Завершена
3 020 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 100.00 UAH
Номер:
73f383e95028499fb35d38f45ddbdecd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-31-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.10.2022 00:00
Період моніторингу:
31.10.2022 13:23 - 22.11.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.10.2022 № 41-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 28.10.2022.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 29.10.2022 № 41-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 7 UA-2021-12-28-001061-b 28.12.2021
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2022 рік Франківської районної адміністрації Львівської міської ради (далі – Замовник), оприлюднений 28.12.2021 (ідентифікатор - UA-P-2021-12-28-001199-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету Замовника від 28.12.2021; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2021-12-28-001061-b; тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Західне інноваційне об'єднання»; протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи Замовника від 20.01.2022 № 3/2; повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 20.01.2022; договір від 01.02.2022 № 1/22.
Період усунення порушень:
22.11.2022 09:49 - 26.11.2022 00:00
Дата публікації висновку:
22.11.2022 09:49
Запити/Пояснення
Номер:
f6a73fc6b186449a9b5bf2865316e84a
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації та документів
Дата опублікування:
11.11.2022 14:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.11.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 24950000-8 — Спеціалізована хімічна продукція. Пісок з домішками (піскосоляна суміш)» (ІД: UA-2021-12-28-001061-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
f7eba86b733346ad9abebae900b7a154
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
14.11.2022 16:39
Опис:
На Ваш електронний запит про надання пояснень від 11.11.2022 щодо закупівлі «ДК 021:2015: 24950000-8 – Спеціалізована хімічна продукція. Пісок з домішками (піскосоляна суміш)» (UA-2021-12-28-001061-b) у межах здійснення моніторингу UA-M-2022-10-31-000003 повідомляємо наступне:
Очікувана вартість предмета закупівлі розраховується замовником з урахуванням орієнтовних потреб для забезпечення належного утримання вулично-шляхової мережі району у зимовий період, враховуючи показники минулих років на підставі закупівельних цін власних закупівель, а також шляхом порівняння цін на даний вид товар (аналіз ринку). Очікувана вартість – це гранична ціна товару, яка формується за рахунок коштів бюджетних асигнувань.
Бюджетні призначення визначено відповідно до ухвали Львівської міської ради від 20.12.2021 №1794 «Про бюджет Львівської міської територіальної громади на 2022 рік».
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: у відповідності до ДСТУ Б.В.2.7.-32-95 «Пісок щільний природний для будівельних матеріалів, виробів та конструкцій і робіт. Технічні умови», до ДСТУ 4246:2023 «Сіль для промислового переробляння», Наказу Мінрегіонбуду від 17.07.2013 «Про затвердження Методики підготовки вулично-дорожньої мережі населених пунктів до зимового періоду», Закону України «Про благоустрій населених пунктів», тощо.
Технічні та якісні характеристики викладені у Додатку 3 до Тендерної документації, за ІД закупівлі є у вільному доступі на сайті Проззорро.
Посилання: https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/frankivska-raiadministratsiia/obhruntuvannia-zakupivli/2021/20752/download?cf_id=36
Районна адміністрація не має власного веб-сайту, обгрунтування закупівель скеровуються в ЛКП «МЦІТ» для публікування на сайті міської ради.