• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Молоко коров’яче питне, жирністю 2,5% - 80 000 кг., Молоко коров’яче питне, жирністю 3,2% - 20 000 кг.

Завершена

2 890 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 450.00 UAH
Номер: 62454c0bd409446886fdacc081d39a95
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-11-03-000086
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.11.2022 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 04.11.2022 08:43 - 26.11.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 03.11.2022 № 42-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 03.11.2022. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 03.11.2022 № 42-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель № 1 UA-2021-12-28-000948-b 28.12.2021 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 63) 707-54-45, viktoriaaleshina.dasy@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення пункту 3 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 листопада 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Управління освіти Виконавчого комітету Нововолинської міської ради Волинської області (далі – Замовник) (ID плану: UA-P-2021-12-28-000771-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 10.01.2022 № 04; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників: фізичної особи-підприємця Ковальчук Віктор В’ячеславович та фізичної особи-підприємця Книр Марія Никандрівна; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 02.02.2022; договір про закупівлю товарів від 18.02.2022 № 22-4ВТ; пояснення Замовника, отримані 08.11.2022 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону інформація, розміщена Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів шляхом заповнення електронних полів, не містить відомостей щодо місця поставки товарів.
Період усунення порушень: 28.11.2022 12:11 - 13.12.2022 00:00
Дата публікації висновку: 28.11.2022 12:11

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15511000-3 — Молоко (Молоко коров’яче питне, жирністю 2,5% - 80 000 кг, Молоко коров’яче питне, жирністю 3,2% - 20 000 кг)», ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-11-03-000086, опублікованого 28.11.2022 р.
Дата публікації звіту: 05.12.2022 12:10

Запити/Пояснення