-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля кам`яне
Завершена
2 520 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 25 200.00 UAH
мін. крок: 1% або 25 200.00 UAH
Номер:
8fcbc0baba8d4fa490fb6c20f9001d7b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-09-000101
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.02.2022 00:00
Період моніторингу:
09.02.2022 18:20 - 03.03.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.02.2022 48
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 09.02.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 09.02.2022 №48
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
5 UA-2021-12-27-000987-c 27.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За наслідками моніторингу питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
За наслідками моніторингу питання розгляду та оцінки тендерних пропозицій та відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення абзацу третього пункту першого та абзацу другого пункту другого частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору та відповідності його тендерній пропозиції, дотримання законодавства під час внесення змін до договору - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які (яке) є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця спрощених торгів із застосуванням електронної системи закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23.02.2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (в редакції чинній після 19.04.2020) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та відповідності його тендерній пропозиції, дотримання законодавства під час внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Комунального некомерційного підприємства «Люботинська міська лікарня» Люботинської міської ради Харківської області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету № 134 від 27 грудня 2021 року зі змінами від 05 січня 2022 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника-переможця Фізичної особи-підприємця Юхно Володимира Івановича (далі – ФОП Юхно В.І., учасник -переможець), протокол розкриття від 14.01.2022, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.01.2022 № 12-УО, повідомлення про намір укласти договір від 18.01.2022, договір про закупівлю від 31.01.2022 № 22, додаткові угоди до договору від 03.02.2022 № 1 та від 11.02.2022 № 2 та пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, надане через електронну систему закупівель 14.02.2022 року.
За наслідками моніторингу питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що відповідно до пункту 9 частини другої статті 21 Закону, оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію щодо виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій.
При цьому, відповідно до вимог пункту 2 розділу 3 тендерної документації (файл «тендерна документація вугілля 2022 05.01.doc») на проведення відкритих торгів UA-2021-12-27-000987-c, Замовник вимагає надання забезпечення тендерних пропозицій у вигляді страхової гарантії у розмірі 45 000,00 гривень. Однак, в оголошенні про закупівлю зазначено вид надання забезпечення тендерних пропозицій – електронна банківська гарантія, а також інформація щодо умов, надання забезпечення тендерних пропозицій Замовником в оголошенні не зазначена, що не відповідає вимогам пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасник-переможець ФОП Юхно В.І. не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Відповідно до вимог пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації (файл «Додатки_1-3 05.01.doc») встановлена вимога надання листа-згоди на збір та обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» (у разі якщо у пропозиції використовуються персональні дані осіб). Одночасно, Додатком 6 до тендерної документації (файл «Додатки_4-6.doc») передбачено надання листа-згода окремо на кожну особу, персональні дані якої використовуються у тендерній пропозиції Учасника.
При цьому, у складі тендерної пропозиції ФОП Юхно В.І. надано договір купівлі-продажу цілісного майнового комплексу від 24.03.2006 №31-В (файл «матеріально-технічна база.pdf»), який містить персональні дані Поливаного А.П., однак листа-згода на збір та обробку персональних даних Поливаного А.П. учасником-переможцем ФОП Юхно В.І. не надано.
Крім того, вимогами пункту 9 Додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога надання довідки (або інший документ) з податкової інспекції про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах, при цьому, відповідно до приміток, дата видачі документів не повинна бути раніше дати виходу оголошення про проведення цих торгів.
При цьому, у складі тендерної пропозиції ФОП Юхно Володимир Іванович надано «Дані про банківські рахунки у форматі IBAN» (файл «довідка банки та податкова.pdf»), однак зазначена інформація не містить ні реквізитів, ні підпису, що унеможливлює перевірку на відповідність вимогам тендерної документації зазначений документ.
Зазначене не відповідає вимогам пунктів 4 і 9 Додатку 2 та Додатку 6 до тендерної документації та є порушенням абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону в частині не відповідності вимогам, установленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону.
Також, моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця ФОП Юхно В.І. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Так, вимогами пунктів 1 та 2 Додатку 3 до тендерної документації (файл «Додатки_1-3 05.01.doc») встановлена вимога надання договору постачання вугілля з специфікаціями, тих сортів, що є предметом закупівлі, дійсного на весь 2022 рік, або дилерський (дистриб`юторський) договір з безпосереднім виробником сортів вугілля, що є предметом закупівлі. В разі, якщо учасник процедури закупівлі, планує постачання вугілля від підприємства, яке не є виробником сортового вугілля, учасник торгів повинен підтвердити наявність договірних відносин між учасником та тим суб’єктом господарювання, що здійснює йому (учаснику) реалізацію та відвантаження вугілля до кінця 2022 року, (не вимагається для учасників, що є безпосередніми виробниками вугілля, за умови надання у складі тендерної пропозиції документального підтвердження такого статусу через надання дозволів, ТУ, та інших документів), шляхом подання у складі пропозиції договору щодо відвантаження вугілля кам’яного (купівлі-продажу, поставки, тощо), разом з додатками та специфікаціями (обов’язково), на користь такого учасника (господарський договір), в якому вказано вугілля зазначеної в даній документації марки, сорту та кількість не менше, ніж та, що зазначено в даній закупівлі.
При цьому, у складі тендерної пропозиції ФОП Юхно Володимир Іванович надано договір поставки від 30.07.2020 №3007-20 1КТ-ЮВІ (файл «тех частина 2.pdf»), що не містить специфікацій, які відповідно до п.1.2 договору від 30.07.2020 №3007-20 1КТ-ЮВІ є його невід’ємними частинами, а також договір від 11.04.2018 №1104/18п, що не містить специфікацій.
Також, учасником-переможцем надано договір поставки від 05.01.2022 №2 (файл «тех вимоги 1.pdf»), специфікація якого не містить інформації щодо поставки вугілля марки А антрацити.
Зазначене не відповідає вимогами пунктів 1 та 2 Додатку 3 до тендерної документації та є порушенням вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону, в частині не відповідності тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Відповідно до абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Таким чином, Замовником порушено вимоги абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону в частині не відповідності вимогам, установленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону та порушено вимоги абзацу другого пункту другого частини першої статті 31 Закону, в частині не відхилення тендерної пропозиції учасника, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Однак, на порушення абзацу третього пункту першого та абзацу другого пункту другого частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Юхно В.І., визначив його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним договір про закупівлю від 31.01.2022 № 22 зі змінами.
Період усунення порушень:
23.02.2022 17:28 - 12.03.2022 00:00
Дата публікації висновку:
23.02.2022 17:28
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Керуючись статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник з метою усунення виявлених порушень вирішив припинити зобов’язання за договором шляхом розірвання Договору.
Дата публікації звіту:
11.07.2022 09:40
Запити/Пояснення
Номер:
589a61c65e734abda717a1612cf9ceaa
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.02.2022 08:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Вугілля кам’яне (ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-12-27-000987-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
9cadfe7bb64045ac8708eb45db66e73c
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
14.02.2022 09:58
Опис:
У відповідності до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-27-000987-c від 11.02.2022 року надаємо наступну інформацію