-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Оброблені фрукти та овочі
Завершена
5 065 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 325.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 25 325.00 UAH
Номер:
2fd8b1a8f35f4af390818c16f5527f5a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-25-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.08.2022 00:00
Період моніторингу:
25.08.2022 16:17 - 16.09.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.08.2022 № 215
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 24.08.2022 № 215
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу
8 UA-2021-12-27-000497-c Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації Оброблені фрукти та овочі 5 065 000,00 Пункт 2 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 27.12.2021 № 22 (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «Плодоовоч» та ТОВ «Руол Стандарт», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 08.02.2022 № 108, повідомлення про намір укласти договір від 08.02.2022, договір від 21.02.2022 № 46, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 29.08.2022.
Період усунення порушень:
19.09.2022 16:12 - 23.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
19.09.2022 16:12
Запити/Пояснення
Номер:
dbac0abee42847e183f11fb509da90d8
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
26.08.2022 14:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі оброблених фруктів та овочів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-27-000497-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
57e37e6befe04a2b96a188e72e15d938
Назва:
Пояснення (інформація, документи) до запиту.
Дата опублікування:
29.08.2022 18:34
Опис:
«Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі оброблених фруктів та овочів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-27-000497-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.».
Виходячи зі змісту Запиту необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на
Запит наступного змісту:
Щодо «Обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі».
Для забезпечення потреби та необхідних умов повноцінного функціонування освітнього процесу закладів освіти підпорядкованих Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації (далі-Замовник/Управління), в тому числі, повноцінного та раціонального харчування вихованців закладів освіти Замовника та задоволення потреби продуктами харчування, зокрема, оброблені фрукти та овочі, Замовником здійснено закупівлю оброблені фрукти та овочі, код 15330000-0 – Оброблені фрукти та овочі за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» за позиціями, оскільки саме цей товар вживається вихованцями закладів дошкільної освіти.
При закупівлі оброблених фруктів та овочів, Замовником було враховано та дотримано норми законодавчих актів, зокрема, Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон про закупівлі) від 25.12.2015 № № 922-VIII, Закону України «Про повну загальну середню освіту» від 16.01.2020 № 463-IX, Закону України «Про освіту» від 05.09.2017 № 2145-VIII, Закону України «Про охорону дитинства» від 26.04.2001 №2402-III, Постанови Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 №116 «Про затвердження порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних закладах, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від оподаткування податком на додану вартість», спільного наказу МОН України та МОЗ України «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах» від 15.08.2006 № 620/563, Інструкцію з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах затверджену спільним наказом МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 р. № 298/227 (далі – Інструкція № 298/227), Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих акладах оздоровлення та відпочинку» від 24.03.2021 року № 305 (далі-Постанова №305), Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР.
Технічні та якісні характеристики соління та інших овочів визначено відповідно до вимоги до Інструкції № 298/227. Пунктом 4.17 Інструкції № 298/227 встановлено, зокрема, що соління та інші овочі вимагають особливих умов зберігання, комори для них повинні бути сухими, без природного освітлення та мати достатню вентиляцію.
Пунктом 4.11. Інструкції № 298/227 передбачено, що для зберігання продуктів, які особливо швидко псуються, необхідно використовувати холодильне обладнання (холодильники побутові, холодильні шафи, прилавки, морозильні камери).
Оскільки в харчувані дітей велика роль належить обробленим фруктам та овочам, саме тому воно повинно бути високої якості. У даному товарі міститься велика кількість цінних компонентів, які необхідні для розвитку дитини.
Характеристики оброблених фруктів та овочів, визначено відповідно до
Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих акладах оздоровлення та відпочинку» від 24.03.2021 року № 305, якою до переліку вітчизняних продуктів для харчування дітей включено даний товар у максимальному розмаїтті, різних формах, у складі готових стрв.
У різних сезонах можуть пропонуватися свіжі, морожені, сушені та квашені овочі, фрукти та ягоди відповідно до встановлених МОЗ вимог організації харчування в закладах загальної середньої освіти.
Кількість оброблених фруктів та овочів, розраховано виходячи з кількості дітей у закладах освіти Замовника.
Щодо «Розмір бюджетного призначення предмета закупівлі».
Згідно Кошторису на 2022 р. на КЕКВ 2230 «продукти харчування» виділено 5 065 000,00 грн. (аркуш 2 Бюджетного запиту від 06.01.2022 додається).
Щодо «Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі».
Для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником проаналізовано ринок, посилаючись на загальнодоступну інформацію, зокрема здійснений аналіз роздрібних цін в найбільших супермаркетах міста Києва та з урахуванням цін закупівлі минулого року. Інформація «Планування та Моніторинг цін» (аркушів 29) додається.
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://www.golosiivruo.gov.ua/index.php?w=section&cat=8&id=2852&subcat=151
З урахуванням викладеного вище та з метою ефективного та раціонального використання коштів Замовником та забезпечення потреби, здійснено закупівлю овочів ранніх та фруктів, яке за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідає вимогам та потребам замовника.