• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з прибирання та підмітання вулиць на території Золотоніської міської територіальної громади)

Завершена

3 029 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 146.50 UAH
Номер: 3a7ddc2c3c194252b55218fb36cc6e95
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-12-09-000067
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.12.2022 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 12.12.2022 13:40 - 03.01.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 09.12.2022 № 56-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 09.12.2022 № 56-З Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг UA-2021-12-25-000052-a, ДК 021:2015 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з прибирання та підмітання вулиць на території Золотоніської міської територіальної громади), яка проведена Управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Золотоніської міської ради
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 96) 538-55-70, pomulev_leonid@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 5 та 6 частини 1 статті 17 Закону, пункту 8 частини другої статті 22 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, шляхом недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «30» грудня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням тендерного комітету Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Золотоніської міської ради (далі – Замовник) (протокол від 24.12.2021 №215); тендерна пропозиція переможця – ПП "БАЗИС ПЛЮС"; повідомлення про намір укласти договір; протокол рішення тендерного комітету щодо визначення переможця торгів від 12.01.2022 №6; укладений договір від 24.01.2022 №31. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено невідповідність ТД Замовника вимогам пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону. Так, Додатком 1 до ТД Замовник передбачає надання учасником торгів документів, які підтверджують відсутність такої підстави для відхилення, як наявність у фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі або службової особи, учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), судимості за злочин, учинений з корисливих мотивів. Отже, допущено порушення пунктів 5 та 6 частини 1 статті 17 Закону, якими передбачені такі підстави для відхилення тендерних пропозицій учасників тендеру, як наявність у фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі або службової особи, учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, судимості за кримінальне правопорушення, учинене з корисливих мотивів. Крім того, проєкт договору Додатку 4 до ТД не містить порядку змін його умов, чим порушено вимоги пункту 8 частини другої статті 22 Закону, де зазначено, що ТД повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерних пропозицій - порушень не установлено.
Період усунення порушень: 30.12.2022 10:25 - 14.01.2023 00:00
Дата публікації висновку: 30.12.2022 10:25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: УЖКГ виконавчого комітету Золотоніської міської ради здійснені заходи направлені на недопущення встановлених під час фінансового моніторингу порушень у подальшій роботи, для чого начальником управління виданий наказ № 2 від 03.01.2023р. «Про вжиття заходів за результатами моніторингу» , в якому дані доручення відповідальним працівникам щодо недопущення виявлених порушень у подальшій роботі
Дата публікації звіту: 05.01.2023 17:03