-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Ноутбук
Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна (100 %). Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні.
Завершена
49 172 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 245 860.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 245 860.00 UAH
Номер:
eeaa5d6aa1714c519f82a4ffc8b8a038
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-03-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.10.2022 00:00
Період моніторингу:
03.10.2022 12:27 - 25.10.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.10.2022 № 234
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2021-12-24-004754-a 24.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозицій переможців, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «Укрпошта» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 29.12.2021 б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД» (далі – ТОВ «ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД»), товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ» (далі –
ТОВ «ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ»), товариства з обмеженою відповідальністю «НАВІГАТОР СИСТЕМ» (далі – ТОВ «НАВІГАТОР СИСТЕМ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛМАКС СІСТЕМС» (далі – ТОВ «ОЛМАКС СІСТЕМС»), протокол розгляду тендерних пропозицій, протокольне рішення від 03.02.2022, повідомлення про намір укласти договір від 03.02.2022, договір поставки від 14.02.2022 № 140222-04Е (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до Договору від 01.07.2022, видаткова накладна від 30.06.2022 № 339, повідомлення про внесення змін до Договору від 07.07.2022, видаткова накладна від 06.07.2022 № 351, додаткова угода до Договору поставки від 12.09.2022 № 1, повідомлення про внесення змін до Договору від 22.09.2022, видаткова накладна від 20.09.2022 № 468, від 21.09.2022 № 473, повідомлення про внесення змін до Договору від 23.09.2022, видаткова накладна від 23.09.2022 № 479, повідомлення про внесення змін до Договору від 26.09.2022, видаткова накладна від 26.09.2022 № 484, повідомлення про внесення змін до Договору від 30.09.2022, видаткова накладна від 30.09.2022 № 485, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 10.10.2022.
Період усунення порушень:
25.10.2022 18:00 - 29.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
25.10.2022 18:00
Запити/Пояснення
Номер:
d96e3373f578434ea93ad82a276d5318
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
07.10.2022 13:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ноутбуків (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-24-004754-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем торгів ТОВ «ОЛМАКС СІСТЕМС» умов пункту 6 розділу VI тендерної документації та пункту 7.2 договору поставки від 14.02.2022
№ 140222-04Е (далі – Договір) в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
4. Просимо надати інформацію та підтвердні документи про стан виконання Договору, а саме - видаткові накладні, акти прийому-передачі та підтвердні документи в частині здійснення розрахунків за поставлену продукцію (копії платіжних доручень).
5. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо об’єктивних обставин продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань відповідно до укладеної додаткової угоди від 12.09.2022 № 1 до Договору.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
2695787e9df347db8901279c75723aa3
Назва:
Пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
10.10.2022 16:51
Опис:
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне.
1. Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована на підставі діючого на момент оголошення даної процедури в АТ «Укрпошта» Положення «Про організацію закупівель». Очікувана вартість розрахована шляхом оцінки не менше трьох пропозицій потенційних постачальників щодо товарів, які повністю відповідають кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, при цьому, її розмір не може перевищувати середнього значення таких пропозицій: ТОВ «ОЛМАКС СІСТЕМС» – 51 863 520,00 грн., ТОВ «АЙТІ Планета» – 54 658 560,00 грн., ТОВ «ЛИТЕР-ІКТ» – 62 624 424,00 грн. (Комерційні пропозиції додаються). Розрахунок очікуваної вартості складено з урахуванням загального обсягу ноутбуків, що закуповувались. Середнє арифметичне, згідно отриманих пропозицій, складає - 56 382 168,00 грн. з ПДВ. Для розрахунку очікуваної вартості обрана вартість нижче середньо-ринкової, що склала 49 172 000 грн. 00 коп. (сорок дев’ять мільйонів сто сімдесят дві тисячі гривень 00 копійок) з ПДВ.
Очікувана вартість закупівлі передбачена фінансовим планом підприємства та річним планом закупівель на 2022 рік та сформована шляхом моніторингу середньо-ринкових цін на аналогічні та подібні товари.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: закупівля здійснюється з метою забезпечення робочих місць комп’ютерною технікою для працівників АТ «Укрпошта». Параметри закупівлі визначені відповідно до визначених Замовником потреб. Обрані технічні та якісні характеристики товару, який закуповується, повністю відповідають потребам користувачів. Технічні та якісні характеристики відповідають діючим галузевим нормам та стандартам, не є унікальними та такими, що потенційно можуть обмежити коло учасників закупівлі. Обсяги формувалися відповідно до існуючої потреби у 2022 році. Визначені в документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб товариства та відповідають пропозиціям відповідного ринку.
2. На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 зі змінами АТ «Укрпошта» організовано, з використанням можливостей електронних майданчиків, на сторінці власного веб-сайту https://www.ukrposhta.ua/ у розділі «Закупівлі» розміщення інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета кожної конкурентної закупівлі та очікуваної вартості предмета такої закупівлі. (Пошук за ідентифікатором UA-2021-12-24-004754-a, посилання https://www.ukrposhta.ua/ua/zakupivli, у віджеті від майданчику «Смарт тендер»).
3. Переможцем процедури закупівлі ТОВ «ОЛМАКС СІСТЕМС» виконано вимоги пункту 6 розділу VI тендерної документації та надано в електронному вигляді забезпечення виконання договору – оригінал гарантії виконання зобов’язань за №BGV/UA/03-2-01524, підписаної у АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНО - ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК», у сумі, що відповідає 3 % (трьом відсоткам) вартості Договору, а саме UAH 1084242.60 гривень (один мiльйон вiсiмдесят чотири тисячi двiстi сорок двi гривнi 60 копiйок). ТЕРМІН ДІЇ ГАРАНТІЇ: з «14» лютого 2022 року по «31» січня 2025 року включно (Гарантія виконання зобов’язань №BGV/UA/03-2-01524 додається).
4. Станом на 07.10.2022 року ТОВ «ОЛМАКС СІСТЕМС» поставлено товару на суму 40 002 587,48 грн, що підтверджується видатковими накладними №339 від 30.06.2022р., №351 від 06.07.2022р., №468 від 20.09.2022р., №473 від 21.09.2022р., №479 від 23.09.2022р., №484 від 26.09.2022р. та №485 від 30.09.2022р. (Видаткові накладні додаються).
У відповідності до умов п. 3.3.1. Договору №140222-04Е від 14.02.2022 - оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем впродовж строку, зазначеного у Специфікації, на підставі належно оформленої видаткової накладної або Акту приймання-передачі Товару (далі – Первинні документи), а також реєстрації Постачальником в Єдиному реєстрі податкових накладних належним чином оформленої податкової накладної (ця умова не застосовується якщо Постачальник не є платником податку на додану вартість та/або Товар не є об`єктом оподаткування податком на додану вартість) та за умови відсутності неусунених Постачальником зауважень Покупця до змісту та форми зазначених документів. Відповідно до п. 10 Специфікації, наведеній у Додатку 1 до цього Договору, оплата Товару здійснюється впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару.
Станом на 07.10.2022р. оплата АТ «Укрпошта» за поставлену продукцію за Договором №140222-04Е від 14.02.2022 склала 19 044 193,87 грн. з ПДВ, що підтверджується платіжними дорученнями №142626 від 18.07.2022р., №148432 від 25.07.2022р., №212418 від 05.10.2022р., №213101 від 06.10.2022р. та №214342 від 07.10.2022р. (Платіжні доручення додаються). За частиною видаткових накладних оплата АТ «Укрпошта» ще не здійснена, у зв’язку чим документи щодо здійснення розрахунків за поставлену продукцію відсутні на момент запиту.
5. АТ «Укрпошта» було отримано лист ТОВ «ОЛМАКС СІСТЕМС» від 02.09.2022р.вих.№1/02/09/22 з пропозицією внесення змін до Договору про закупівлю №140222-04Е від 14.02.2022р. Відповідно до п.4.2.1. Договору, поставка Товару (надалі – зобов’язання) здійснюється Постачальником протягом 210 (двісті десяти) календарних днів, з моменту підписання цього Договору. Однак, об’єктивні обставини в країні виробника Товару (Китай), зумовлені введенням з 27 квітня 2022 року локдауну на загальнодержавному рівні та забороною будь-яких логістичних операцій, призвели до порушення строків відправки Товару виробником більше ніж на 50 днів, що, в свою чергу, призвело до затримки поставки Товару Постачальником, та, як наслідок, - своєчасне виконання Постачальником Зобов’язань стало неможливим. Об’єктивність вищезазначених обставин підтверджуються інформаційним листом виробника Товару - Acer від 01.09.2022 р. щодо настання обставин непереборної сили. З урахуванням зазначеного Сторони дійшли згоди про наявність підстав для продовження строку виконання зобов’язань за Договором та продовження строку дії Договору у зв’язку з виникненням зазначених документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження. Враховуючи викладене, Сторони, керуючись положеннями п.4 ч. 5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.. 8.7. Договору, домовились продовжити строк виконання зобов’язань за Договором, а саме: поставку першої партії в кількості 2302 одиниці Товару здійснити протягом 240 (двісті сорок) календарних днів з моменту підписання цього Договору, - та, відповідно, продовжити строк дії Договору до 30.01.2025 року, включно, про що була укладена додаткова угода №1.
Вище перелічені обставини викладено у додатковій угоді від 12.09.2022 № 1 до цього Договору.
(Лист виробника Acer від 01.09.2022р. б/н щодо настання обставин непереборної сили та лист ТОВ «ОЛМАКС СІСТЕМС» від 02.09.2022р.вих.№1/02/09/22 щодо внесення змін до Договору про закупівлю №140222-04Е від 14.02.2022р. додаються).
Уповноважена особа Анісіфорова С.А.