• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Кейтерингові послуги (Послуги по забезпеченню харчування учнів)»

Завершена

1 792 480.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 962.40 UAH
Номер: 2b424a442004456f9848d3220fd3f9b5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-13-000137
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.09.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 13.09.2022 22:35 - 05.10.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.09.2022 № 210 (дата) м.Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 13.09.2022 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 13.09.2022 № 210 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 45 UA-2021-12-24-009006-b 24.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 66) 443-16-54, ineta3103@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини 6 статті 33 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону За результатами аналізу питання оприлюднення додатків до договору про закупівлю установлено порушення вимог пункту 11 статті 10 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень до тендерної документації, стану виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710) – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, стану виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу Львівської обласної ради «Львівська спеціальна школа №100 І-ІІІ ступенів» (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 24 грудня 2021 року із змінами, реєстр пропозицій від 13.01.2022, протокол розкриття тендерних пропозицій від 17.01.2022, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КЕЙТЕРІНГ-ГРУП» (далі – ТОВ «КЕЙТЕРІНГ-ГРУП»), рішення Колегії АМКУ від 10.01.2022 № 292-р/ПК-ПЗ, договір про закупівлю робіт від 13.02.2022 №1 (далі – Договір), пояснення Замовника надані на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби 22.09.2022 через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовник в п. 6.3 розділу 6. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації зазначив, що «Основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору або щодо обставин, які склалися до укладення договору через оскарження процедури закупівлі, чи інші обставини, які не впливають на істотні умови договору», що суперечить нормі частини 6 статті 33 Закону, у якій зазначено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. За результатами моніторингу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено, що відповідно до пункту 3.2 розділу 3 та Додатку 2 тендерної документації учасником подається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). У Додатку № 2 «Технічна специфікація» передбачено, що для підтвердження відповідності послуг вимогам тендерної документації, Учасники у тендерній пропозиції повинні надати один варіант чотиритижневого меню з розрахунку на 5 днів та на 7 для учнів навчального закладу з п’ятиразовим харчуванням (сніданок, другий сніданок, обід, підвечірок, вечеря) із зазначенням калорійності та вартості на один діто-день з розробленими калькуляційними картами на кожну страву (калькуляція подається у складі пропозиції) із обов’язковим зазначенням їх хімічного складу (білки, жири, вуглеводи) та калорій. Слід зазначити, що відповідно до пункту 11 Національного положення (стандарт) бухгалтерського обліку 16 «Витрати», затвердженого наказом Міністерства фінансів України 31.12.99 № 318 в Міністерстві юстиції України 19 січня 2000 за № 27/4248, перелік і склад статей калькулювання виробничої собівартості продукції (робіт, послуг) установлюються підприємством. Отже, калькуляційна картка це документ для розрахунку собівартості й кінцевої ціни кожної страви, де наводиться перелік складових цієї страви, їх ціна і необхідна кількість. При цьому, у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «КЕЙТЕРІНГ-ГРУП» надано карточки-розкладки, що містять лише інформацію щодо ваги кожної страви в меню. Калькуляційні картки на кожну страву не надані, чим не дотримано вимоги підпункту 2 пункту 3 додатку 2 до тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «КЕЙТЕРІНГ-ГРУП» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та уклав з ним Договір. Крім того, моніторингом встановлено, що до договору від 03.02.2022 №1 внесені зміни щодо зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника в зв’язку з чим укладені додаткові угоди. Проте, в порушення пункту 11 статті 10 Закону Замовник не опублікував в електронній системі закупівель додаток до додаткової угоди від 23.02.2022 №2 до Договору та додаток до додаткової угоди від 30.08.2022 №3 до Договору протягом трьох робочих днів з дня внесення змін. На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби 15.09.2022 щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі Замовник надав інформацію лише 22.09.2022, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону. В ході проведення моніторингу встановлено, що Замовником 22.09.2022 оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю UA-2021-12-24-009006-b.
Період усунення порушень: 27.09.2022 15:20 - 12.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 27.09.2022 15:20

Запити/Пояснення