• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Реконструкція будівлі ДНЗ із добудовою в с. Воютичі Самбірського району Львівської області» (Коригування)

Обсяг виконання робіт: відповідно до Технічної специфікації (згідно до Додатку №3). Строк виконання робіт: До 31.12.2022 р. або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань.

Завершена

23 172 060.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 115 860.30 UAH
Номер: a9aa39ff29d440adbcc4d9438ed79116
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-04-26-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.04.2022 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 26.04.2022 15:49 - 20.05.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.04.2022 №1-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, доручення Держаудитслужби від 11.04.2022 № 003100-18/2714-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно- східного офісу Держаудитслужби в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.04.2022 №1-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10 UA-2021-12-24-017107-c 24.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Сумська, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби (Сумська обл.), +38 (0 54) 268-70-26, zakupivli_sumy_1@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень щодо тендерної документації та/або на вимогу учасника щодо усунення порушення, розгляду тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 травня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень щодо тендерної документації та/або на вимогу учасника щодо усунення порушення, розгляду тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 05.01.2022 (протокол № 79), звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 29.12.2021, роз’яснення Замовника від 30.12.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 14.01.2022, тендерну пропозицію приватного підприємства будівельно-торгова фірма «ЧЕРТУР», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 21.01.2022 № 6, вимога про усунення невідповідностей до 07.01.2022, повідомлення про намір укласти договір від 04.02.2022, договір від 15.02.2022 № 2.
Період усунення порушень: 11.05.2022 14:36 - 17.05.2022 00:00
Дата публікації висновку: 11.05.2022 14:36