• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин А-92, А-95 (талони/скретч-картки)

Торги відмінено

490 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 452.50 UAH
Номер: 64f2999e96a4427497b492d54a9feb58
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-11-29-000070
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.11.2022 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 29.11.2022 19:12 - 21.12.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 29.11.2022 № 341 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 29.11.2022 № 341 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 4 UA-2021-12-24-016978-c 24.12.2021 ГУБИНИСЬКА СЕЛИЩНА РАДА Код ЄДРПОУ: 04338457 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, olga.kolecnik@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 встановлено недотримання приписів пункту 11 частини другої, частини третьої статті 22, статті 29, статті 31, частини шостої статті 33, статті 41 Закону №922. За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення частини шостої статті 33 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання не відміни тендеру при наявності підстав, визначених Законом № 922, встановлено порушення норми пункту 2 частини першої статті 32 Закону № 922. За результатами аналізу питання обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерних пропозицій, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ Постанови №710, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922 – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України від 26.01.1993 №2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни тендеру відповідно до вимог пункту 2 частини першої статті 32 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 грудня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922), повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі Постанова №710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерних пропозицій, не відміни тендеру у разі наявності підстав визначених Законом № 922, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу процедури закупівлі проаналізовано: інформацію ГУБИНИСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (далі Замовник) про закупівлю, річний план ID: UA-P-2021-12-24-012637-c на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи 23.12.2022 №154 (далі тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій від 11.01.2022, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.01.2022 №175, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 12.01.2022, скарга до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі колегія АМКУ) від 21.01.2022 UA-2021-12-24-016978-c.b2, рішення колегії АМКУ від 07.02.2022 № №2423-р/пк-пз, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 05.12.2022. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався. За результатами проведеного аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922 встановлено, що тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог Закону № 922, а саме: - при складанні тендерної документації в пункті 2 розділу ІІ тендерної документації Замовник визначив, що положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Вимоги щодо наявності цієї інформації не передбачені законодавством та є порушенням вимог частини третьої статті 22 Закону; - на порушення пункту 11 частини другої статті 22 Закону Замовником у пункті 4 розділу ІІІ тендерної документації та в пункті 2 Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, а не з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; - в частині першій розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначив про визначення критеріїв та методики оцінки з посиланням на частину першу статті 28 Закону №922, тоді як критерії та методика оцінки визначені у статті 29 Закону №922, а в статті 28 Закону № 922 йдеться про розкриття тендерних пропозицій/пропозицій; - в частині другій розділу V Замовник зазначив підстави відхилення тендерної пропозиції, які не відповідають вимогам статті 31 Закону; - у пункті 2 розділу VI тендерної документації визначено, що Замовник укладає договір про закупівлю послуги з учасником процедури закупівлі, якого визнано переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції не пізніше ніж через двадцять днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю послуги відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції Учасника процедури закупівлі-переможця процедури закупівлі. Проте не зазначено, що у випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів, чим не дотримано вимоги частини шостої статті 33 Закону №922; - в пунктах 3, 4 розділу VI тендерної документації Замовник визначив, що зміна умов договору про закупівлю здійснюється у порядку визначеному статтею 36 Закону та умовами цієї Документації. Проте, відповідно до Закону №922 у редакції, що діяла на момент проведення торгів, зміна умов договору визначена у статті 41 цього Закону. Відповідно до частини шостої статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Крім цього, відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Моніторингом установлено, що Замовником в електронній системі закупівель 12.01.2022 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з учасником процедури закупівлі, який визначений переможцем, ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ". При цьому установлено, що 21.01.2022 учасником процедури закупівлі - ТОВ "М-7 ТРЕЙД" до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України подана скарга щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі. Відповідно до рішення колегії АМКУ від 07.02.2022 № №2423-р/пк-пз зобов’язано ГУБИНИСЬКУ СЕЛИЩНУ РАДУ скасувати рішення про визначення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" переможцем процедури закупівлі "Бензин А-92, А-95 (талони/скретчкартки)". Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, Замовник звернувся до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовною заявою від 15.02.2022 №456 про визнання протиправним та скасування рішення колегії АМКУ від 07.02.2022 № №2423-р/пк-пз. Відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 Закону № 922-VIII орган оскарження - Антимонопольний комітет України. Відповідно до частини сімнадцятої статті 18 Закону № 922-VIII розгляд скарги зупиняє перебіг строків, передбачених для укладання договорів, установлених частиною шостою статті 33 Закону №922-VIII, частиною сьомою статті 40 Закону №922-VIII. Проте, призупинення перебігу строку дії тендерних пропозицій, строку розгляду тендерних пропозицій та строку для укладення договору про закупівлю через звернення до суду Законом № 922-VIII не передбачено. Проте, на дату початку моніторингу процедури закупівлі в електронній системі закупівель відсутня інформація щодо рішень, прийнятих Замовником після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, зокрема не оприлюднені договір про закупівлю, звіт про результати проведення процедури закупівлі. При цьому строки для укладання договору про закупівлю, які визначені частиною шостою статті 33 Закону №922, сплинули 15.04.2022 року. Водночас моніторингом установлено, що на дату початку моніторингу процедури закупівлі (30.11.2022) відповідно до даних електронної системи закупівель процедура має статус «Пропозиції розглянуті», проте, враховуючи, що дата розкриття тендерних пропозицій відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій 11 січня 2022 року, отже, строк дії тендерних пропозицій закінчився 11 квітня 2022. Надане Замовником протягом строку проведення моніторингу пояснення (інформація) через електронну систему закупівель на запит від 30.11.2022 щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, не спростувало виявлених порушень та підтверджує факт наявності підстав, визначених нормою пункту 2 частини першої статті 32 Закону № 922, зокрема відміни тендеру у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Проте, на порушення норми пункту 2 частини першої статті 32 Закону № 922 Замовником тендер не відмінено. Зазначена норма Закону є імперативною, а отже обов’язковою до виконання.
Період усунення порушень: 19.12.2022 12:08 - 03.01.2023 00:00
Дата публікації висновку: 19.12.2022 12:08

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Виконали рішення. Закупівля скасована.
Дата публікації звіту: 20.12.2022 17:26

Запити/Пояснення