-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
масло вершкове
Торги відмінено
264 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 320.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 320.00 UAH
Номер:
d7bee7183dbc44abb5ded19029d49c40
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-01-18-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.01.2022 00:00
Період моніторингу:
18.01.2022 10:21 - 09.02.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.01.2022 № 33
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 18 січня 2022 року № 33
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2021-12-24-016672-c від 24.12.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель встановлені порушення вимог пункту третього Порядку № 1082 та Постанови № 749.
За результатами розгляду питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу другого частини другої статті 24, пункту третього частини першої статті 10 Закону.
За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 січня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Чудейської сільської ради Чернівецького району Чернівецької області (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2021-12-24-012987-c); оголошення про проведення відкритих торгів (далі – Оголошення); тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника із змінами, внесеними 29.12.2021 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 10.01.2022; протокол розкриття тендерних пропозицій від 18.01.2022; протокол уповноваженої особи Замовника від 12.01.2022; пояснення Замовника, надане через електронну систему закупівель 18.01.2022.
Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок № 1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю.
Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис (далі – КЕП) посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку.
Отже, уповноважена особа повинна використовувати виключно КЕП, який повинен бути виданим на фізичну особу, яка працює в юридичній особі.
Згідно з Порядком використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.08.2018 р. № 749 (далі — Постанова № 749), у кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа підписувача додатково до ідентифікаційних даних фізичної особи, яка є працівником державної установи, зазначаються ідентифікаційні дані відповідної державної установи (найменування та ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України).
Так, під час перевірки електронного підпису уповноваженої особи Замовника на сайті центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України за посиланням https://czo.gov.ua/verify отримано такі дані щодо електронного підпису: тип носія особистого ключа – «Незахищений», тип підпису – «Удосконалений», сертифікат – «Кваліфікований».
Таким чином, уповноваженою особою Замовника оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію оприлюднено та підписано з накладанням удосконаленого електронного підпису, що не відповідає вимогам пункту третього Порядку № 1082 та Постанови № 749.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовник 29.12.2021 оприлюднив в електронній системі закупівель нову редакцію тендерної документації додатково до початкової редакції.
Проте, Замовник разом із новою редакцією тендерної документації перелік змін, що вносяться, в окремому документі не оприлюднив, чим порушив вимоги абзацу другого частини другої статті 24, пункту третього частини першої статті 10 Закону.
На підставі зазначеного вище, виникла необхідність в отриманні пояснень від Замовника з питання причин не оприлюднено в окремому документі переліку змін до тендерної документації, що вносились, тому, Замовнику 18.01.2022 через електронну систему закупівель оприлюднено запит про надання пояснень.
У відповідь Замовник 18.01.2022 оприлюднив протокол уповноваженої особи від 18.01.2022 № 16 щодо відміни процедури закупівлі вершкового масла, та, 18.01.2022 відмінив дану процедуру закупівлі у зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, чим усунув виявлені порушення.
Період усунення порушень:
27.01.2022 13:24 - 11.02.2022 00:00
Дата публікації висновку:
27.01.2022 13:24
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовник 18.01.2022 відмінив дану процедуру закупівлі у зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, на підставі частини 2 ст. 32. Закону Про публічні закупівлі. Протокол уповноваженої особи додається.
Дата публікації звіту:
27.01.2022 15:41
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- documentsForm: Так
Опис:
-
Дата публікації:
27.01.2022 16:35
Запити/Пояснення
Номер:
b60bb99b03464bdaa39d1e55f958c5e8
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
18.01.2022 10:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.01.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Масло вершкове» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-24-016672-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із такого питання:
1) З яких причин не оприлюднено в окремому документі перелік змін до тендерної документації, що вносяться?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
4459312317ab43da9cc7840401c723e6
Назва:
Відповідь на запит, ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом „Масло вершкове”, за номером ID: UA-2021-12-24-016672-c)
Дата опублікування:
18.01.2022 16:53
Опис:
Тендерним комітетом Чудейської сільської ради в електронній системі закупівель було оголошено відкриті торги на закупівлю „Масла вершкового” код національного класифікатора України ДК 021:2015:15530000-2 Вершкове масло UA-2021-12-24-016672-c.
У зв’язку з недостовірним розміщенням тендерної документації на електронному майданчику виникла необхідність внести зміни до тендерної документації виклавши її в новій редакції, згідно ч. 2 .ст.24 Замовником були внесені відповідні зміни які були затверджені Протоколом засідання тендерного комітету Чудейської сільської ради № 156 від 29 грудня 2021 року (додається). Підчас оприлюднення змін через авторизований електронний майданчик, у порядку передбаченому ст. 10 Закону України Про публічні закупівлі, було допущено механічну помилку яка призвела до не оприлюднення в електронній системі переліку змін до тендерної документації.