• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з прання медичної білизни

Завершена

2 520 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 600.00 UAH
Номер: 61917c9c55d3459ca50f7ef72de401fd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-20-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.09.2022 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 20.09.2022 16:44 - 12.10.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 20.09.2022 Одеса № 239 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 20.09.2022 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 20.09.2022. Начальник Наталія СТОЯНОВА Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 20.09.2022 № 239 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 4 UA-2021-12-24-008325-b 24.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 705-51-89, sgi820921@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради «Львівська обласна клінічна лікарня» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 24.12.2021, тендерну пропозицію учасника фізичної особи-підприємця Чернецький Станіслав Олексійович (далі – ФОП Чернецький Станіслав Олексійович), повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 12.01.2022, договір від 25.01.2022 № 402, пояснення на запит Південного офісу Держаудитслужби, отримані 26.09.2022 та 29.09.2022 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено наступне. У підпункті 3.1 пункту 3 Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника» до ТД Замовник визначив, що для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку про виконання аналогічного (их) договору (ів) (загалом не менше двох, в тому числі з них не менше як по 1-му по кожному із років у період 2020-2021 рр) згідно запропонованої форми у таблиці. Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі (прання медичної білизни) та виконаний в повному обсязі, укладений не раніше 2020 року. Вартість аналогічного договору повинна становити не менше 50 % від очікуваної вартості закупівлі. У складі тендерної пропозиції учасника ФОП Чернецький Станіслав Олексійович завантажено інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів, в якій міститься інформація про виконання договору від 22.04.2020 № 425 на суму 1 290 000,00 грн та договору від 01.04.2021 № 417 на суму 1 982 000,00 грн, які укладені з Комунальним некомерційним підприємством Львівської обласної ради «Львівська обласна клінічна лікарня». Згідно з даних електронної системи закупівель встановлено, що на підставі додаткових угод від 24.12.2020 № 2, від 31.12.2020 № 3, від 03.02.2021 № 4 до договору від 22.04.2020 № 425 внесені зміни шляхом зменшення суми договору та продовження строку дії договору на наступний рік. Отже, сума договору від 22.04.2020 № 425 з урахуванням усіх вищезазначених змін, які є невід’ємною частиною договору, становить 868 453,80 грн, що є менше 50 % від очікуваної вартості закупівлі (очікувана вартість закупівлі – 2 520 000,00 грн) та складає 34,5 %, чим не дотримано вимоги підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 2 до ТД. Також, відповідно до даних електронної системи закупівель встановлено, що договір від 01.04.2021 № 417, про який зазначено учасником ФОП Чернецький Станіслав Олексійович в інформаційній довідці про виконання аналогічних договорів, не виконано у повному обсязі, про що свідчать додаткові угоди від 31.12.2021 № 3 та від 03.02.2022 № 4 до договору від 01.04.2021 № 417, якими продовжено строк дії договору на 2022 рік, чим не дотримано вимоги підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 2 до ТД. У підпункті 3.2 пункту 3 Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника» до ТД Замовник визначив, що для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скановану копію з оригіналу аналогічного(их) договору(ів), що наведено в довідці про виконання аналогічних договорів. Отже у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Чернецький Станіслав Олексійович завантажено аналогічні договори від 22.04.2020 № 425 та від 01.04.2021 № 417 не у повному обсязі, а саме: відсутні додаткова угода № 1 та додаткові угоди від 24.12.2020 № 2, від 31.12.2020 № 3, від 03.02.2021 № 4 до договору від 22.04.2020 № 425 та додаткова угода № 1, додаткові угоди від 30.12.2021 № 2, від 31.12.2021 № 3 до договору від 01.04.2021 № 417, які відповідно до пункту 11.4 зазначених договорів є їх невід’ємними частинами, чим не дотримано вимоги підпункту 3.2 пункту 3 Додатку 2 до ТД. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 26.09.2022 щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника ФОП Чернецький Станіслав Олексійович умовам підпунктів 3.1 та 3.2 пункту 3 Додатку 2 до ТД, Замовником 29.09.2022 надано пояснення, яке не спростовує факту встановлених порушень. Таким чином, на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Чернецький Станіслав Олексійович у зв’язку із невідповідністю його такому кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, як наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
Період усунення порушень: 30.09.2022 13:54 - 15.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 30.09.2022 13:54

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідь-заперечення на висновок моніторингу процедури закупівлі № UA-2021-12-24-008325-b
Дата публікації звіту: 05.10.2022 16:30

Запити/Пояснення