-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з прання медичної білизни
Завершена
2 520 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 600.00 UAH
Номер:
61917c9c55d3459ca50f7ef72de401fd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-20-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.09.2022 00:00
Період моніторингу:
20.09.2022 16:44 - 12.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.09.2022 Одеса № 239
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 20.09.2022 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 20.09.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 20.09.2022 № 239
Витяг
з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
4 UA-2021-12-24-008325-b 24.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради «Львівська обласна клінічна лікарня» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 24.12.2021, тендерну пропозицію учасника фізичної особи-підприємця Чернецький Станіслав Олексійович (далі – ФОП Чернецький Станіслав Олексійович), повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 12.01.2022, договір від 25.01.2022 № 402, пояснення на запит Південного офісу Держаудитслужби, отримані 26.09.2022 та 29.09.2022 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено наступне.
У підпункті 3.1 пункту 3 Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника» до ТД Замовник визначив, що для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку про виконання аналогічного (их) договору (ів) (загалом не менше двох, в тому числі з них не менше як по 1-му по кожному із років у період 2020-2021 рр) згідно запропонованої форми у таблиці.
Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі (прання медичної білизни) та виконаний в повному обсязі, укладений не раніше 2020 року. Вартість аналогічного договору повинна становити не менше 50 % від очікуваної вартості закупівлі.
У складі тендерної пропозиції учасника ФОП Чернецький Станіслав Олексійович завантажено інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів, в якій міститься інформація про виконання договору від 22.04.2020 № 425 на суму 1 290 000,00 грн та договору від 01.04.2021 № 417 на суму 1 982 000,00 грн, які укладені з Комунальним некомерційним підприємством Львівської обласної ради «Львівська обласна клінічна лікарня».
Згідно з даних електронної системи закупівель встановлено, що на підставі додаткових угод від 24.12.2020 № 2, від 31.12.2020 № 3, від 03.02.2021 № 4 до договору від 22.04.2020 № 425 внесені зміни шляхом зменшення суми договору та продовження строку дії договору на наступний рік.
Отже, сума договору від 22.04.2020 № 425 з урахуванням усіх вищезазначених змін, які є невід’ємною частиною договору, становить 868 453,80 грн, що є менше 50 % від очікуваної вартості закупівлі (очікувана вартість закупівлі – 2 520 000,00 грн) та складає 34,5 %, чим не дотримано вимоги підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 2 до ТД.
Також, відповідно до даних електронної системи закупівель встановлено, що договір від 01.04.2021 № 417, про який зазначено учасником ФОП Чернецький Станіслав Олексійович в інформаційній довідці про виконання аналогічних договорів, не виконано у повному обсязі, про що свідчать додаткові угоди від 31.12.2021 № 3 та від 03.02.2022 № 4 до договору від 01.04.2021 № 417, якими продовжено строк дії договору на 2022 рік, чим не дотримано вимоги підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 2 до ТД.
У підпункті 3.2 пункту 3 Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника» до ТД Замовник визначив, що для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скановану копію з оригіналу аналогічного(их) договору(ів), що наведено в довідці про виконання аналогічних договорів.
Отже у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Чернецький Станіслав Олексійович завантажено аналогічні договори від 22.04.2020 № 425 та від 01.04.2021 № 417 не у повному обсязі, а саме: відсутні додаткова угода № 1 та додаткові угоди від 24.12.2020 № 2, від 31.12.2020 № 3, від 03.02.2021 № 4 до договору від 22.04.2020 № 425 та додаткова угода № 1, додаткові угоди від 30.12.2021 № 2, від 31.12.2021 № 3 до договору від 01.04.2021 № 417, які відповідно до пункту 11.4 зазначених договорів є їх невід’ємними частинами, чим не дотримано вимоги підпункту 3.2 пункту 3 Додатку 2 до ТД.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 26.09.2022 щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника ФОП Чернецький Станіслав Олексійович умовам підпунктів 3.1 та 3.2 пункту 3 Додатку 2 до ТД, Замовником 29.09.2022 надано пояснення, яке не спростовує факту встановлених порушень.
Таким чином, на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Чернецький Станіслав Олексійович у зв’язку із невідповідністю його такому кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, як наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
Період усунення порушень:
30.09.2022 13:54 - 15.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
30.09.2022 13:54
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідь-заперечення на висновок моніторингу процедури закупівлі № UA-2021-12-24-008325-b
Дата публікації звіту:
05.10.2022 16:30
Запити/Пояснення
Номер:
9cbae882d530498d9c3417a8fb9ce88e
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
21.09.2022 11:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
105d55bbe2464a25ae41d617dd4f7724
Назва:
Відповідь на запт
Дата опублікування:
26.09.2022 12:27
Опис:
Доброго дня. У відповідь на запит моніторингу повідомляємо наступне:
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) передбачене для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
Згідно з реєстром розпорядників та одержувачів бюджетних коштів (https://data.gov.ua/dataset/20180805) КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" є одержувачем державних коштів. Відтак положення, що передбачене п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не поширюється на КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ".
Номер:
7010fa93a30e45d1ad1ddb05e9851ed6
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
26.09.2022 19:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника фізичної особи-підприємця Чернецький Станіслав Олексійович умовам підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації, тоді як:
учасником у складі тендерної пропозиції завантажено аналогічний договір від 22.04.2020 № 425, вартість якого з урахуванням внесених змін, які є невід’ємною частиною договору, становить менше 50 % від очікуваної вартості закупівлі та складає 34,5 % (вартість договору з урахуванням внесених змін – 868 453,80 грн, очікувана вартість закупівлі – 2 520 000,00 грн)?
учасником у складі тендерної пропозиції завантажено аналогічний договір від 01.04.2021 № 417, який відповідно до даних електронної системи закупівель за номером ID: UA-2021-01-29-003286-c не виконаний у повному обсязі?
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника фізичної особи-підприємця Чернецький Станіслав Олексійович умовам підпункту 3.2 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації, тоді як:
учасником у складі тендерної пропозиції завантажено аналогічний договір від 22.04.2020 № 425 не з усіма додатками, які відповідно до пункту 11.4 договору є його невід’ємною частиною, а саме: відсутня додаткова угода № 1 та додаткові угоди від 24.12.2020 № 2, від 31.12.2020 № 3 та від 03.02.2021 № 4?
учасником у складі тендерної пропозиції завантажено аналогічний договір від 01.04.2021 № 417 не з усіма додатками, які відповідно до пункту 11.4 договору є його невід’ємною частиною, а саме: відсутня додаткова угода № 1 та додаткові угоди від 30.12.2021 № 2 та від 31.12.2021 № 3?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.