• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт мобільної системи на основі С-дуги для флюороскопії та радіографії EUROAMPLI ALIEN CARDIO (ДК 021:2015 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання)

Завершена

2 029 260.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 20 292.60 UAH
Номер: 7cde6e2df5fc4369983fe6146b63b06a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-08-15-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.08.2022 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 15.08.2022 16:22 - 06.09.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 12.08.2022 № 6-З Сєвєродонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 12.08.2022 № 6-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2021-12-24-016080-c 24.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Адреса: Ukraine, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 282-30-15, nakorenok1973@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця установлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення статті 31 Закону № 922 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 31 серпня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 зі змінами (далі – Закон № 922), розгляд тендерної пропозиції, визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Комунального некомерційного підприємства «Центральна міська клінічна лікарня» Сумської міської ради (далі - Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 24.12.2021 № 44); тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Екопел Інжиніринг» (далі – ТОВ «Екопел Інжиніринг»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 13.01.2022 № 72 щодо визначення переможця; договір на проведення ремонту медичного обладнання від 28.01.2022 № 2240/9 (далі - Договір); повідомлення про внесення змін до договору; додаткову угоду від 02.06.2022 № 1 до Договору. За результатами проведеного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією було визначено пропозицію ТОВ «Екопел Інжиніринг» з остаточною ціновою пропозицією в сумі 2 009 260,00 гривень. Моніторингом відповідності тендерної пропозиції ТОВ «Екопел Інжиніринг», вимогам тендерної документації встановлено, що згідно пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником визначено, перелік документів, що підтверджує інформацію учасника, щодо відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям наведених у Додатку 1. Окрім цього відповідно до підпункту 9 пункту 4 цього додатку учасник має надати інші документи, для підтвердження відповідності пропозиції умовам закупівлі, а саме: інформацію у вигляді довідки довільної форми, в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії, або замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію. Так, учасником надано наступні підтверджуючі документи: кольорові сканкопії Довідки від 10.01.2022 щодо наявності ліцензії строком дії до 17.05.2022 та Ліцензію щодо використання джерел іонізуючого випромінювання (далі – Ліцензія) видану Державною інспекцією ядерного регулювання України від 17.05.2019 № ОВ 011227. Проте, надана учасником Ліцензія (із змінами) у розділі 2 «Умови провадження діяльності» не містить інформацію, щодо джерела іонізуючого випромінювання встановленого параметру: мобільна система на основі С-дуги для флюороскопії та радіографії EUROAMPLI ALIEN CARDIO, чим не дотримано вимоги визначені Замовником відповідно підпункту 9 пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації. На порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону № 922 Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Екопел Інжиніринг», як таку, що не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону, визнав його переможцем та уклав з ним Договір. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником укладений договір на ремонт медичного обладнання з ТОВ «Екопел Інжиніринг», відповідно до пункту 10.1 якого цей договір діє до 31.12.2022 року, але будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. При цьому у пункті 4.4. Договору строк виконання робіт було визначено до 31.03.2022 року. Так, 02.06.2022 Сторонами укладено Додаткову угоду № 1, якою Сторонами узгоджено зміну строку виконання робіт до 29.07.2022 року. На запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 16.08.2022 в електронній системі закупівель, Замовником надано інформацію, щодо стану виконання договірних зобов’язань ТОВ «Екопел Інжиніринг», згідно акту приймання-передачі виконаних робіт № 2-07/22 від 01.08.2022 на загальну суму 2 009 260 грн з ПДВ.
Період усунення порушень: 31.08.2022 14:31 - 15.09.2022 00:00
Дата публікації висновку: 31.08.2022 14:31

Оскарження висновку в суді

Опис: Висновок управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 31.08.2022р. оскаржено в Луганському окружному адміністративному суді.
Дата публікації: 12.09.2022 15:47
Дата відкриття провадження: 12.09.2022 13:00
Номер відкриття провадження: 360/1767/22

Запити/Пояснення