-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з підкачки холодної води
Завершена
28 569 371.86
UAH з ПДВ
Номер:
e1537082d20f4e5880f8f066e4686d69
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-16-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.11.2022 00:00
Період моніторингу:
16.11.2022 12:14 - 08.12.2022 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.11.2022 №43-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 05.09.2022 №003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Виконувач обов’язків начальника Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 16.11.2022 №43-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2021-12-24-003856-a 24.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, відповідності повідомлення про намір укласти договір вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність повідомлення про намір укласти договір вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Черкасиводоканал» Черкаської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік, обґрунтування застосування переговорної процедури, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 24.12.2022 №696, повідомлення про намір укласти договір від 24.12.2021, договір від 10.01.2022 №4, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 21.11.2022 року.
Період усунення порушень:
23.11.2022 14:55 - 29.11.2022 00:00
Дата публікації висновку:
23.11.2022 14:55
Запити/Пояснення
Номер:
7b054b4c1b9d41d6840160a7b42ea26c
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
16.11.2022 13:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.11.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом:
«Послуги з підкачки холодної води» (інформацію опубліковано в електронній
системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-24-003856-a) та відповідно до
пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення
державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону
України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про
Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області,
затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25
серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації,
документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів
здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та
якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому
розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета
закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до
вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р.
№ 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Просимо надати експертні, нормативні, технічні та інші документи, що
підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну
систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
714973509e6e47c1b7badb283c8a6a6d
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
21.11.2022 17:02
Опис:
На запит Держаудитслужби у межах проведення моніторингу закупівлі (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-24-003856-a) за предметом Послуги з підкачки холодної води за кодом CPV за ДК 021:2015 65130000-3 Експлуатування систем водопостачання, КП «Черкасиводоканал» надає наступні пояснення:
Щодо питання обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі.
Згідно ч.1 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток зокрема у разі наявності підстав, що визначені згідно п.2 ч. 2 статті 40 Закону України « Про публічні закупівлі», в тому числі така процедура може бути застосована у разі відсутності конкуренції з технічних причин на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним учасником.
Так, відповідно до прийнятої та усталеної у місті Черкаси системи водопостачання, для забезпечення тиском помешкань верхніх поверхів багатоповерхових житлових будинків використовуються підвищувальні насосні станції нашого підприємства (ПНС) та насосні станції центральних теплових пунктів (ЦТП), які належать іншому комунальному підприємству (надавачу житлово-комунальних послуг) - КПТМ «Черкаситеплокомуненерго».
Інше, альтернативне забезпечення централізованим водопостачанням з необхідним тиском помешкань абонентів багатоквартирних будинків де розташовані ЦТП як належать балансі КПТМ « Черкаситеплокомуненерго», у нашого підприємства - відсутне.
Отже, з урахуванням зазначеної специфіки системи водопостачання у м. Черкаси, надання послуг з підкачки холодної води в певних багатоквартирних будинках може бути надане лише із залученням послуг КПТМ «Черкаситеплокомуненерго», оскільки не укладення з КПТМ « Черкаситеплокомуненерго» договору на підкачку холодної води може призвести до негативних соціальних процесів та небажаних наслідків, а також відсутність централізованого водопостачання з належним тиском верхніх поверхів багатоповерхових житлових будинків м. Черкаси.
Перелік ЦТП КПТП «Черкаситеплокомуненерго», які використовуються на підкачку води додається.
Щодо питання обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі. Очікувана вартість.
Технічні та якісні характеристики даного предмета закупівлі, а саме : послуг із підкачки холодної води, враховуючи сферу застосування та технічну сумісність, відповідають потребам замовника для забезпечення верхніх поверхів багатоповерхових житлових будинків наявними у КПТМ «Черкаситеплокомуненерго» технічними засобами встановленими на центральних теплових пунктах, які використовуються на підкачку холодної води на об’єктах замовника, та є аналогічними, які застосовувалися у попередніх періодах.
Очікувана вартість закупівлі була визначена у відповідності до наданих виконавцем (КПТМ «Черкаситеплокомуненерго») розрахунків виходячи з кількості насосних станцій, необхідного персоналу для їх обслуговування, вартості електричної енергії для роботи підвищуючих насосів холодної води, які працюють на ЦТП КПТМ «Черкаситеплокомуненерго» та графіків планово-попереджувальних ремонтів обладнання, та з урахуванням цін відповідних закупівель минулих періодів (комерційна пропозиція КПТМ «Черкаситеплокомуненерго» на суму 28 569 371,86 грн. додається). В подальшому, на етапі переговорів, остаточна сума цінової пропозиції була визначена сторонами на рівні 24 720 594,76 грн.
Також зазначаємо, що розміщення інформації зазначеної в запиті щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі, передбачена постановою КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» ( із змінами) і стосується, відповідно до вимог пункту 4-1 цієї постанови, головних розпорядників бюджетних коштів ( розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки. Вказаною постановою визначено необхідність оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті ( або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Згідно ст. 78 Господарського кодексу України, комунальне підприємство «Черкасиводоканал» Черкаської міської ради - є комунальним унітарним підприємством, яке утворюється компетентним органом місцевого самоврядування в розпорядчому порядку на базі відокремленої частини комунальної власності і входить до сфери його управління. Орган, до сфери управління якого входить комунальне унітарне підприємство, є представником власності відповідної територіальної громади і виконує його функції у межах, визначених цим Кодексом та іншими законодавчими актами та не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки.
Для закупівлі послуг з підкачки холодної води державні кошти не виділялись, закупівля здійснюється за власні кошти підприємства. КП «Черкасиводоканал», як суб’єкт господарювання при проведенні закупівлі використовує власні кошти, а тому, не зобов’язане розміщувати вищезазначену інформацію на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель, оскільки не є головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних кошті нижчого рівня) та не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки.