-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021-2015 (CPV): 15110000-2 - М’ясо
Категорія - юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Місцезнаходження: 19950, Черкаська обл., Іркліїв, вул. Б. Хмельницького, 7. Процедура закупівлі: відкриті торги. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова чи російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Завершена
1 212 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 064.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 064.50 UAH
Номер:
e21001c19603419e880bdcef9dcc1373
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-01-14-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.01.2022 00:00
Період моніторингу:
14.01.2022 11:01 - 05.02.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.01.2022 № 9
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Сергій МЕЛЬНИК
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 14.01.2022 № 9
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-12-24-007261-b, 24.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; розгляду тендерних пропозицій – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи у встановленому законом порядку, зокрема шляхом відміни процедури закупівлі відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Відділу освіти виконавчого комітету Іркліївської сільської ради (далі – Замовник) на 2022 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 24.12.2021 б/н; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця ПАНЧЕНКО АНАТОЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ (далі – ФОП ПАНЧЕНКО А.А.); протокольне рішення уповноваженої особи від 11.01.2022 № 1; пояснення Замовника, отримане 20.01.2022 в електронній системі закупівель; повідомлення про намір укласти договір.
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону установлено, що у пункті 5.3 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації щодо документального підтвердження інформації про відповідність учасника підставам, встановленим статтею 17 Закону, пункти 5 та 6 частини першої цієї статті не відповідають нормам Закону, чим недотримано вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
25.01.2022 15:25 - 09.02.2022 00:00
Дата публікації висновку:
25.01.2022 15:25
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
23-9/2022
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У зв'язку з тим, що 24.01.2022 року було підписано договір про закупівлю №8 з переможцем торгів Замовник, на жаль, не може усунути виявлені порушення, а саме, те що у п.5.3 р.ІІІ тендерної документації щодо документального підтвердження інформації про відповідність учасника підставам, встановленим статтею 17 Закону, пункти 5 та 6 частини першої цієї статті не відповідають нормам Закону України "Про публічні закупівлі", чим не дотримано вимог п.2 ч.2 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі", шляхом відміни процедури закупівлі відповідно до п.2 ч.1 ст.32 Закону України "Про публічні закупівлі".
Дата публікації звіту:
31.01.2022 19:51
Запити/Пояснення
Номер:
aefcaea218344551a70f54c95d4b87a3
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
17.01.2022 16:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.01.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-24-007261-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2021-12-24-007261-b відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
- з яких підстав у п.5.3 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації щодо документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 Закону, пункти 5 та 6 частини першої цієї статті не відповідають нормам Закону?
- з яких підстав не відхилена тендерна пропозиція ФОП ПАНЧЕНКО АНАТОЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ, якщо на вимогу п. 5.4 розділу ІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації надана ним довідка щодо підтвердження відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі згідно ч.1 та ч.2 ст. 17 Закону, зокрема пункти 5 та 6 ч. 1 ст. 17 не відповідають нормі Закону?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
c363db8c1b7a40ccaf8d971568513286
Назва:
Відповіді на питання
Дата опублікування:
20.01.2022 19:49
Опис:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
Відповідно до ч.4 ст.4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники МОЖУТЬ проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.
Замовник скористався даною можливістю та зробив запит цінових пропозицій до постачальників м’яса. Дані цінові пропозиції додаються окремими файлами у поясненні.
Також, Замовник скористався інтернет-ресурсами у формуванні очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме сайтами: https://kyivopt.com/ua/dlya-pokupciv/tsini/myaso-ta-myasoprodukti , https://metro.zakaz.ua/uk/categories/chicken-metro/ , https://produktoff.ua/produkty-pitaniya-napitki-292/myaso-myasoprodukty-5/subprodukty-myasnye-55.html . Формування розміру витрат обумовлене кількістю товару, який необхідний для забезпечення річного меню закладів освіти Іркліївської територіальної громади.
Також, додаються протокол уповноваженої особи від 21.12.2022р. щодо формування очікуваної вартості за одиницю товару за предметом закупівлі ДК 021-2015 (CPV): 15110000-2 - М’ясо та протокол уповноваженої особи від 22.12.2022р. про затвердження річного плану закупівель за предметом закупівлі ДК 021-2015 (CPV): 15110000-2 - М’ясо.
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2021-12-24-007261-b відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
У зв’язку з відсутністю власного вебсайту Замовник оприлюднив обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на сайті Іркліївської територіальної громади https://irkliiv-rada.gov.ua/publichna-informatsiia/publichni-zakupivli/zakupivli-viddilu-osvity .
- з яких підстав у п.5.3 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації щодо документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 Закону, пункти 5 та 6 частини першої цієї статті не відповідають нормам Закону? - з яких підстав не відхилена тендерна пропозиція ФОП ПАНЧЕНКО АНАТОЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ, якщо на вимогу п. 5.4 розділу ІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації надана ним довідка щодо підтвердження відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі згідно ч.1 та ч.2 ст. 17 Закону, зокрема пункти 5 та 6 ч. 1 ст. 17 не відповідають нормі Закону?
У зв’язку з великим навантаженням на уповноважену особу (кінець року, а також уповноважена займає посаду головного бухгалтера) було допущено НЕСВІДОМУ ТЕХНІЧНУ ПОМИЛКУ у п.5.3 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації щодо документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 Закону, пункти 5 та 6 частини першої цієї статті, а саме замість словосполучення «кримінальне правопорушення» застосовано старий варіант – «злочин», про що дуже шкодуємо. На рахунок того, з яких підстав не відхилена тендерна пропозиція ФОП ПАНЧЕНКО АНАТОЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ, то маємо зазначити, що тендерна документація — це, по суті, інструкція, на підставі якої учасники зобов’язані готувати свої тендерні пропозиції. Тендерна ж пропозиція ФОП ПАНЧЕНКО АНАТОЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ у повній мірі відповідає умовам та вимогам тендерної документації і саме через несвідому помилку Замовника Переможець закупівлі надав підтвердження відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі згідно ч.1 та ч.2 ст. 17 Закону, зокрема пункти 5 та 6 ч. 1 ст. 17, «слово в слово» як того вимагав Замовник. При цьому Переможцем є фізична особа , яка надала довідку видану Департаментом інформатизації МВС України про те, що Панченко Анатолій Анатолійович на території України станом на 13.01.2022 до кримінальної відповідальності не притягався, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. Переможець закупівлі характеризується як надійний постачальник, має позитивні відгуки від інших замовників.
Ураховуючи викладене, Замовник розуміє, що допустив помилку при складанні тендерної документації та зобов’язується, що подібна ситуація для нас неприпустима і більше не повториться, і при складанні тендерної документації Замовник буде неухильно дотримуватися вимог статті 22 Закону. А також просимо Вас зважити на те, що закупівля м’яса для Замовника дуже гостро стоїть на порядку денному, адже закупівля стосується харчування у закладах освіти нашої громади.