-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт даху, інженерних мереж, ґанку та приміщень будівлі за адресою: м. Дніпро, вул. Нестерова, буд. 29»
Завершена
13 106 182.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 65 530.91 UAH
мін. крок: 0.5% або 65 530.91 UAH
Номер:
793046f4bffc4e0780c0005b2d70804e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-11-000129
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.02.2022 00:00
Період моніторингу:
14.02.2022 14:38 - 10.03.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.02.2022 №68
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 09 лютого 2022 року №003100-18/1510-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 11.02.2022 №68 Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14. UA-2021-12-24-014032-c, 24.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, відповідності вимогам Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 березня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, відповідності вимогам Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 24 грудня 2021 року (із змінами від 05 січня 2022 року), протокол уповноваженої особи від 20 січня 2022 року б/н, тендерну пропозицію ПП «ДНЕПРОГОРСТРОЙ», вимогу про усунення невідповідностей до 25 січня 2022 року, протокол уповноваженої особи від 25 січня 2022 року №1698, повідомлення про намір укласти договір, договір підряду від 11 лютого 2022 року №05ПД/22, звіт про результати проведення процедури закупівлі, та пояснення від 17 лютого 2022 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
30.03.2022 10:44 - 05.04.2022 00:00
Дата публікації висновку:
30.03.2022 10:44
Запити/Пояснення
Номер:
d880cdc865284059b949829572fddcb4
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
14.02.2022 16:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту даху, інженерних мереж, ґанку та приміщень будівлі за адресою: м. Дніпро, вул. Нестерова, буд. 29 (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) здійсненої Департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради (далі – Замовник) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-24-014032-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Яким чином Замовником при розміщенні повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника ПП "ДНЕПРОГОРСТРОЙ" до 25 січня 2022 року дотримано вимог частини 16 статті 29 Закону та пункту 8 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації в частині усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.