-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Овочі, фрукти свіжі та горіхи (капуста білокачанна, капуста пекінська, морква, буряк, цибуля, помідор, огірок, перець солодкий, часник, редис, яблука, апельсини, мандарини, банани, персик, виноград, груші, лимон, кавун, сливи, арахіс очищений смажений) (код за ЕЗС ДК 021:2015 - 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи)
Завершена
476 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
e4a637d224ca423da326c8899febd436
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-01-17-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.01.2022 00:00
Період моніторингу:
17.01.2022 15:47 - 08.02.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.01.2022 № 10
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 14.01.2022 № 10
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2021-12-24-004906-b 24.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації у повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) встановлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимоги абзацу першого частини сьомої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 січня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури), наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу «Березнянський навчально-реабілітаційний центр» Чернігівської обласної ради (далі – Замовник) на 2022 рік, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) оприлюднене 24.12.2021 в електронній системі закупівель, протокол від 24.12.2021 № 63, договір від 31.12.2021 № 11, укладений між Замовником та ФОП Бубен Катерина Петрівна (далі – Договір), додаткові угоди від 17.01.2022 № 1 та від 24.01.2022 №2 до Договору, пояснення Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднене в електронній системі закупівель 21.01.2022.
Згідно з положеннями пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Проте, в порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
У ході моніторингу встановлено, що Замовником 24.12.2021 оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) та 31.12.2021 (на 7-й день з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю) з ФОП Бубен Катерина Петрівна укладено договір від 31.12.2021 № 11.
Відповідно до вимог абзацу першого частини сьомої статті 40 Закону Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Частиною першою статті 253 Цивільного кодексу України визначено, що перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок.
Таким чином встановлено, що договір про закупівлю між Замовником та ФОП Бубен Катерина Петрівна від 31.12.2021 № 11, укладений з порушенням строків, передбачених абзацом першим частини сьомої статті 40 Закону та, як наслідок, відповідно до вимог пункту 4 частини першої статті 43 Закону договір про закупівлю є нікчемним.
Період усунення порушень:
26.01.2022 16:26 - 10.02.2022 00:00
Дата публікації висновку:
26.01.2022 16:26
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
В зв’язку з моніторингом № UA-M-2022-01-17-000042 закупівлі № UA-2021-12-24-004906-b, який проводився 17.01.2022 15:47 - 08.02.2022 00:00 Північним офісом Держаудитслужби (обл.) UA-EDR: 40919597, за результатами якого договір № 11 від «31» грудня 2021 р. було визнано нікчемним , дія даного договору припиняється.
Дата публікації звіту:
27.01.2022 16:32
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто
Дата публікації:
28.01.2022 13:54
Запити/Пояснення
Номер:
04b5969ef21348e8a14d82977033ad4b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.01.2022 16:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.01.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу переговорної процедури закупівлі «Овочі, фрукти свіжі та горіхи (капуста білокачанна, капуста пекінська, морква, буряк, цибуля, помідор, огірок, перець солодкий, часник, редис, яблука, апельсини, мандарини, банани, персик, виноград, груші, лимон, кавун, сливи, арахіс очищений смажений) (код за ЕЗС ДК 021:2015 - 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи), очікуваною вартістю 476000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-24-004906-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. У зв’язку з чим, договір про закупівлю від 31.12.2021 № 11 укладено на 7-й день з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, при тому, що частиною сьомою статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено право замовника на укладання договору про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
74c347f0319649e1a5b6c5b06c7eeb41
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
21.01.2022 15:55
Опис:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення визначено за очікуваною річною потребою. Якісні характеристики визначено відповідно до особливостей продуктів харчування та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі. Очікувана вартість визначена відповідно до довідки Головного Управління статистики у Чернігівській області, яка надається помісячно на запити Управління освіти і науки (Головного розпорядника Центру), яка є у вільному доступі на сайті Управління освіти і науки Чернігівській області державного адміністрування та враховано поріг інфляції на наступний рік.
http://bereznainternat.ucoz.ua, КЗ "Березнянський НРЦ" - офіційний сайт - Головна сторінка, Державні закупівлі, Обґрунтування закупівель, Обґрунтування овочі свіжі.
2. Договір про закупівлю був укладений у зв'язку з безперебійним харчування дітей Центру.