• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Арматура контактної мережі (консоль) для Шевченківського регіону Код ДК 021:2015 - 44210000-5 Конструкції та їх частини

Джерело фінансування – власні кошти. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: згідно п. 2,3 Розділу III Тендерної документації

Завершена

2 373 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 865.00 UAH
Номер: 552e899643014e4c81cb4981b5f4f074
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-20-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.09.2022 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 20.09.2022 16:54 - 12.10.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 20.09.2022 № 48 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 05.09.2022 № 003100-18/6851-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 20.09.2022 № 48 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2021-12-24-002389-a 24.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель UA-P-2021-12-15-017009-c на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (із змінами) з додатками до неї, тендерну пропозицію учасника ТОВ ІНФІНІТ ТРЕЙД в частині її відхилення, тендерну пропозицію переможця ТОВ «ТАНДЕМ ЕНЕРГО СЕРВІС», реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол від 20.01.2022 №54, протокол розгляду тендерних пропозицій від 02.02.2022 №109, протокол розгляду тендерних пропозицій від 02.02.2022 №110, повідомлення про намір укласти договір, договір поставки від 11.05.2022 ОД/НХ-22-105НЮ, пояснення замовника оприлюднені в електронній системі 23.09.2022, рішення постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) від 17.02.2022 №3410-р/пк-пз, від 21.04.2022 №4021-р/пк-пз. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТАНДЕМ ЕНЕРГО СЕРВІС», Замовником прийнято рішення про намір укласти договір з даним учасником. Між Замовником та переможцем торгів – ТОВ «ТАНДЕМ ЕНЕРГО СЕРВІС» укладено договір поставки від 11.05.2022 ОД/НХ-22-105НЮ на загальну суму 2702757,60 грн (з ПДВ). З врахуванням розгляду Органом оскарження скарги ТОВ «ІНТЕР ХОЛД ТРЕЙД», ТОВ «ТРЕЙД ІНДЕКС КОМПАНІ» та прийняття відповідного рішення за результатами такого розгляду, моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився.
Період усунення порушень: 26.09.2022 16:42 - 30.09.2022 00:00
Дата публікації висновку: 26.09.2022 16:42

Запити/Пояснення