-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Будівництво незавершеної будівлі закладу дошкільної освіти в с. Задвір’я по вул. Шкільна, 3 Буського району Львівської області. Коригування»
Обсяг виконання робіт: відповідно до Технічної специфікації (згідно до Додатку №3) Строк поставк виконання робіт: До 31.12.2022 р. або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань.
Завершена
19 110 791.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 95 553.96 UAH
мін. крок: 0.5% або 95 553.96 UAH
Номер:
c3e012842aa14cdba30f314894e7a569
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-16-000102
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.02.2022 00:00
Період моніторингу:
16.02.2022 16:46 - 12.03.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
16.02.2022
№ 75
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 16.02.2022 № 75.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
9. UA-2021-12-24-008296-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини 4 статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації відповідно до вимог Закону, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 15.02.2022 № 1, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 лютого 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Замовника, тендерні пропозиції учаснкиів ТОВ «Аспект Інвестбуд» та ТОВ «Орбудсервіс», тендерна пропозиція переможця ТОВ «Золочівагробуд», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.01.2022 № 8 та від 25.01.2022 № 9, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 21.01.2022 та від 26.01.2022, повідомлення про намір укласти договір від 31.01.2022, пояснення Замовника з копіями документів, надане через електронну систему закупівель 21.02.2022, договір про закупівлю від 15.02.2022 № 1.
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено, що на порушення вимог частини 4 статті 23 Закону, технічна специфікація Замовника (Додаток № 3) в тендерній документації (пункти 136, 147, 179, 227, 240, 251, 328, 330, 424-428, 442, 443, 445-447, 462, 463, 468-468, 480, 490, 507, 508, 611 Додатку № 3 тендерної документації) містить посилання на конкретні торгові марки та виробників, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання («TARKETT», «Ceresit», «PURMO», «SANFLEX», «WILO», «Вентс» та «Galmar») з виразом «або еквівалент», але без обґрунтування необхідності такого посилання.
Відповідно до пункту 6 розділу 3 тендерної документації, від учасників у складі тендерної документації імперативно вимагалось надання копії всіх дозвільних документів на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Разом з тим, Додатком № 3 («Технічне завдання») тендерної документації передбачено відомість обсягів робіт, яка містить перелік та обсяги робіт, які є предметом вищевказаної процедури закупівлі.
Вищевказаним Додатком № 3 тендерної документації, зокрема пунктами 193, 196, 204, 210, 261, 262, 266, 267, 278, 279, 290, 291, 324 Додатку № 3 тендерної документації, передбачено виконання робіт з нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпаклівок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо).
Слід відмітити, що відповідно до вимог пункту 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 (в редакції яка діє з 10.03.2021 року, далі – Порядок № 1107), виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у пункті 17 Переліку видів робіт підвищеної небезпеки групи Б Додатку № 2 Порядку № 1107, а саме: «Нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпаклівок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо)», здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Однак, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «Золочівагробуд» відсутня декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання вищевказаних робіт підвищеної небезпеки, що не відповідає вимогам пункту 6 розділу 3 тендерної документації.
Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Золочівагробуд», як таку, що не відповідала встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та не відповідала іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, Замовник відміняє тендер.
Період усунення порушень:
23.02.2022 16:59 - 12.03.2022 00:00
Дата публікації висновку:
23.02.2022 16:59
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на висновок моніторингу повідомляємо наступне:
З огляду на встановленні зауваження за результатами проведеного моніторингу процедури відкритих торгів на закупівлю «Будівництво незавершеної будівлі закладу дошкільної освіти в с. Задвір’я по вул. Шкільна, 3 Буського району Львівської області. Коригування» (45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) (ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-24-008296-c), зазначаємо, що вимоги тендерної документації формувались відповідно до чинного законодавства у сфері публічних закупівель, в тому числі згідно з ч. 5, ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» в Додатку №3 до тендерної документації міститься примітка: всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». У Висновку за результатами моніторингу вказано що Додатку № 3 тендерної документації) містить посилання на конкретні торгові марки та виробників, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання («TARKETT», «Ceresit», «PURMO», «SANFLEX», «WILO», «Вентс» та «Galmar») з виразом «або еквівалент», але без обґрунтування необхідності такого посилання. Однак Законом не встановлено вимогу щодо такого обгрунтування саме в тендерній документації. Додаток №3 тендерної документації було сформовано на підставі затвердженої проектної документації, в якій міститься перелік робіт із використанням певних матеріалів та ресурсів, відповідно до кошторисних норм. Замовником виконано норму закону ч. 5, ст. 23 Закону: Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Щодо відсутності у складі пропозиції дозволу на виконання робіт з нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпаклівок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо) повідомляємо, що не у всіх покриттях в складі містяться зазначені речовини.
Щодо здійснення заходів, щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 15.02.2022 № 1:
З огляду на встановленні порушення законодавства запропоновано прийняти до уваги зауваження викладені у висновку Держаудитслужби та вжити заходів щодо недопущення таких помилок в майбутньому під час проведення наступних закупівель, а також наголошено на додатковому вивченні та опрацюванні чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Крім цього повідомляємо, що на виконання моніторингу проведеного ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ та з метою усунення виявлених порушень, Замовником прийнято рішення про розірвання Договору №1 від 15.02.2022 р. На даний час Замовник вживає заходів, щодо розірвання договору, однак узв’язку з запровадження воєнного стану в Україні з 24.02.2022 р., ситуацією в країні та проблемами у логістиці станом на сьогодні не можливо підписати додаткову угоду про припинення зобов’язань за договором. Інформація про припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 15.02.2022 № 1 буде оприлюднена на веб – порталі Уповноваженого органу, згідно із вимогами чинного законодавства, інформація про що буде оприлюднена на веб – порталі Уповноваженого органу.
Дата публікації звіту:
01.03.2022 18:59
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом розірвання договору про закупівлю
Дата публікації:
06.07.2022 20:50
Запити/Пояснення
Номер:
ef6d4d9ab8b94f98a775f2e4b3209721
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.02.2022 12:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Будівництво незавершеної будівлі закладу дошкільної освіти в с. Задвір’я по вул. Шкільна, 3 Буського району Львівської області. Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-24-008296-c) та частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b0232e42c43146d2896c2e32f9d756f0
Назва:
У відповідь на ваш запит повідомляємо наступне:
Дата опублікування:
21.02.2022 12:04
Опис:
1. Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Відповідно до розпорядження Львівської обласної державної адміністрації «Про передачу функцій замовника будівництва від Красненської селещної ради Золочівського району Львівської області» Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації визначено замовником будівництва об’єкта «Будівництво незавершеної будівлі закладу дошкільної освіти в с. Задвір’я по вул. Шкільна, 3 Буського району Львівської області. Коригування». Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначаються відповідно до потреб у закупівлі з урахування вимог законодавства. Технічні та якісні характеристики відображені в проектній документації за робочим проектом по об’єкту «Будівництво незавершеної будівлі закладу дошкільної освіти в с. Задвір’я по вул. Шкільна, 3 Буського району Львівської області. Коригування», а саме: у відомостях обсягів робіт, зведеному кошторисному розрахунку об’єкта будівництва. У проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Управлінням капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації було отримано експертний звіт, щодо розгляду кошторисної частини проектної документації.
2. Щодо визначення очікуваної вартість:
Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації отримало проектно - кошторисну документацію та експертний звіт (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом: «Будівництво незавершеної будівлі закладу дошкільної освіти в с. Задвір’я по вул. Шкільна, 3 Буського району Львівської області. Коригування» виданий ТОВ «Євроекспертиза» від 25 листопада 2021 року № 25/0617-11/21.
Замовником визначено очікувану вартість, виходячи із зведеного кошторисного розрахунку, без врахування витрат, передбачених на технічний нагляд, авторський нагляд, виготовлення проектно-кошторисної документації, експертизу проєктної документації та витрат щодо введення об’єкта в експлуатацію.
3. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів:
Повідомляємо, що власного сайту Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації немає. На разі кошти на створення веб- сайту відсутні та не передбачено зокрема.
Також, звертаємо Вашу увагу, що у п. п. 1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» зазначено: «Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель», а тому вважаємо за необхідне звернути увагу на те, що дані норми носять рекомендаційний характер (відповідно до тексту Постанови: «Рекомендовано»), тобто не є імперативними і не зобов’язують Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації здійснювати відповідні дії. Спеціальним Законом (яким є Закон України «Про публічні закупівлі») не покладено на замовника додаткового обов’язку оприлюднювати вказану інформацію.