-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
«ДК 021:2015 код 15510000-6 Молоко та вершки» (Молоко пастеризоване вітамінізоване 2,5% жирності)
Завершена
4 160 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 800.00 UAH
Номер:
668a1f311feb45c6873e90c618bac278
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-02-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.08.2022 00:00
Період моніторингу:
02.08.2022 15:48 - 24.08.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.08.2022 №201
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1.Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3.У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 02.08.2022 № 201
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу
14. UA-2021-12-24-004275-c Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації Молоко та вершки» (Молоко пастеризоване вітамінізоване 2,5% жирності) 4 160 000,00 Пункт 2 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення вимог пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31, частини 2 статті 32, пункту 10 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі та очікуваної вартості, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі та очікуваної вартості, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності його умов тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації № 1393 від 24.12.2021 (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «Переяслав-Молпродукт», ТОВ «Фірма «Фавор» (далі – Переможець), протокол розгляду тендерних пропозицій від 15.01.2022, реєстр пропозицій від 31.01.2022, протокол розкриття тендерних пропозицій від 04.02.2022, повідомлення про намір укласти договір від 04.02.2022, договір від 21.02.2022 № 359, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 05.08.2022 та 11.08.2022.
Моніторингом встановлено невідповідність тендерних пропозицій Переможця та Учасника вимогам законодавства та умовам ТД.
Так, відповідно до пункту 1 розділу ІІІ ТД тендерна пропозиція учасника повинна містити інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (відповідно до Додатку 1 до ТД).
Згідно із пунктом 1 Додатку 1 таблиці 1 ТД учасники процедури закупівлі для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 Закону повинні надати довідку про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зокрема, про холодильне обладнання, спеціальних вантажних транспортних засобів, ваговимірювальної техніки, тощо.
Також, на підтвердження наявності холодильного обладнання учасники повинні надати договір купівлі-продажу холодильного обладнання, яке планує використовувати учасник під час виконання умов договору, укладеного за результатами цієї процедури закупівлі або інші документи, що підтверджують право власності та оборотно-сальдову відомість по рахунку 10 «необоротні активи», яка складена та завірена учасником не пізніше ніж 30 днів до кінця строку подання тендерних пропозицій.
Так, у складі тендерної пропозиції Переможця надано довідку від 20.01.2022 № 680 про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зокрема про холодильне обладнання, спеціальних вантажних транспортних засобів, ваговимірювальної техніки, у якій зазначена інформація про наявність 7 холодильних камер, які є власністю Переможця.
Разом із тим, у складі тендерної пропозиції Переможця відсутній договір купівлі-продажу або інший документ, який підтверджує право власності на вказане холодильне обладнання.
Крім того, у вказаній довідці відсутня інформація про наявність у Переможця ваговимірювальної техніки. Також вказана інформація не зазначена в оборотно-сальдовій відомості по рахунку 10 «необоротні активи» станом на 31.12.2021, яка надана Переможцем у складі тендерної пропозиції, чим не підтверджено наявність на балансі підприємства вказаного обладнання та правовий статус права власності або права користування вказаним обладнанням.
Слід зазначити, у складі тендерної пропозиції відсутня пояснювальна довідка щодо невідображення в оборотно-сальдовій відомості по рахунку 10 вказаного обладнання із посиланнями на чинні нормативно-правові акти, норми, закони тощо.
Враховуючи зазначене, Переможцем не виконано вимоги встановлені пунктом 1 частини 1 Додатку 1 таблиці 1 до ТД.
Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922- VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам до учасника процедури закупівлі, установленою статтею 16 цього Закону № 922-VIII.
Таким чином в порушення пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовник не відхилив тендерну пропозицію Переможця як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам до учасника процедури закупівлі, установлені статтею 16 цього Закону № 922-VIII, а уклав з ним договір на загальну суму 3 697 200 грн.
Крім того, за результатами проведення моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам законодавства та умовам ТД.
Аналізом інформації, розміщеної на веб порталі Уповноваженого органу встановлено, що в складі тендерної пропозиції ТОВ «Переяслав-Молпродукт» відповідно до довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 21.01.2022 №718, серед іншого, зазначена інформація про наявність у власності компресора напівгерметичного, Frascold (Італія) у кількості 1 шт.; повітроохолоджувач, Lu-Ve (Італія) у кількості 2 шт.; віброгасник 2 1/8, CPS(США) у кількості 1 шт.; віброгасник 1 3/8 , CPS (CША) у кількості 1 шт.; теплообмінник-конденсатор BP 113P626,LEL (Чехія) у кількості 1 шт.; щит керування спеціальний у кількості 1 шт.; холодоагент R-507 балон 11, 3 кг у кількості 4 шт.; ваги електронні ADS-100 «Axis» у кількості 1 шт.;ваги лабораторні електронні TBE 0,5-0,01 у кількості 1 шт.; ваги лабораторні L3-1000 у кількості 1 шт.; набір гирь T-24/1000 у кількості 1 шт.; ваги TBE-2, 1-0, 01-a у кількості 1 шт.
На підтвердження вказаної інформації Учасником ТОВ «Переяслав-Молпродукт» надано, зокрема, витяг з оборотно-сальдової (балансової) відомості по рахунку 10 станом на 4 січня 2022 (далі – витяг).
Однак, в оборотно-сальдовій відомості відсутнє вказане обладнання, чим не підтверджено наявність окремої одиниці власної матеріально-технічної бази на балансі учасника, що не відповідає вимогам пункту 1 додатку 1 таблиці 1 ТД.
Слід зазначити, у складі тендерної пропозиції відсутня пояснювальна довідка щодо невідображення в оборотно-сальдовій відомості по рахунку 10 вказаного обладнання та техніки із посиланнями на чинні нормативно-правові акти, норми, закони тощо.
Враховуючи зазначене, учасником ТОВ «Переяслав-Молпродукт» не виконано вимоги, встановлені пунктом 1 частини 1 таблиці 1 Додатку 1 до ТД.
Таким чином, в порушення частини 1 статті 31 Закону №922-VIII Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Переяслав-Молпродукт» як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та не відповідаєв становленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону №922-VIII вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Вищевказане призвело до порушення пункту 2 частини другої статті 32 Закону №922-VIII , відповідно до якої тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону.
Крім того, відповідно до пункту 10 частини 2 статті 22 Закону № 922-VIII ТД повинна містити, зокрема, перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію.
Приписами частини 3 статті 29 Закону № 922-VIII зазначається, що критеріями оцінки є ціна, або вартість життєвого циклу, або ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із предметом закупівлі.
Перевіркою відповідності умов тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що відповідно до підпункту 1.2 пункту 1 чаcтини V ТД замовником визначено наступні критерії оцінки для визначення найбільш економічно-вигідної пропозиції: «натуральність продукту», відповідно до якого учасники повинні надати сертифікат відповідності критеріям натуральності згідно ДСТУ ISO 14024 та атестат акредитації з підтвердженням сфери акредитації; «відстань від заводу–виробника до дислокації замовника», відповідно до якого є надання інформації у довільній формі щодо прокладання маршрутів на відстані (в км) дорогами загального користування до адреси кожної дислокацій, зазначених у проекті договору; «місцева складова зарахування податків», відповідно до якої є надання скан-копії оригіналу витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, де зазначена інформація про місце реєстрації учасника. Залежно від наявності таких показників учасникам присуджуються відповідно відсоток та кількість балів для застосування приведеної ціни.
Разом із тим, вимогами частини 3 статті 29 Закону № 922-VIII не передбачені такі критерії оцінки, як «натуральність продукту», «відстань від заводу–виробника до дислокації замовника», «місцева складова зарахування податків» тощо.
Таким чином, визначені замовником критерії оцінки у ТД суперечить вимогам пункту 3 частини 3 статті 29 Закону № 922-VIII, у зв’язку з чим тендерна документація складена із порушенням вимог пункту 10 частини 2 статті 22 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень:
23.08.2022 16:11 - 07.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
23.08.2022 16:11
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації заявляє про намір припинити дію (розірвати) Договору № 359 від 21 лютого 2022 року та направляє Товариству з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор" відповідну Додаткову угоду.
Дата публікації звіту:
29.08.2022 15:36
Запити/Пояснення
Номер:
d8bb064570364038b4bf8319964157dc
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
03.08.2022 16:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів з молока та вершків (код ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки» (Молоко пастеризоване вітамінізоване 2,5% жирності), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-24-004275-c) очікуваною вартістю 4 160 000 грн. та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель впродовж трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
fad43817d3824194a8a54e88c74c767c
Назва:
Пояснення щодо моніторингу ID: UA-M-2022-08-02-000049
Дата опублікування:
05.08.2022 14:24
Опис:
Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення щодо моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 код 15510000-6
Молоко та вершки» (Молоко пастеризоване вітамінізоване 2,5% жирності) (UA-2021-12-24-004275-c) та в межах своєї компетенції зазначає наступне:
Очікувану вартість закупівлі визначено відповідно до ринкових цін у місті Києві, відповідно до потреби та в межах бюджетних призначень.
Технічні та якісні характеристики «ДК 021:2015 код 15510000-6 Молоко та вершки» (Молоко пастеризоване вітамінізоване 2,5% жирності) (UA-2021-12-24-004275-c) сформовано відповідно до показників безпечності та якості для харчових продуктів, згідно з чинними
нормативними документами, зокрема, Законів України: «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР (зі змінами), «Про дитяче харчування» від 14.09.2006 р. №142-V, постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. N 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», зі змінами, а також спільних наказів МОН України та МОЗ України «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах» від 17.04.2006 р. № 298/227, «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах» від 15.08.2006 р. №620/563.
Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - (https://svyatruo.org.ua/blog/2022/05/23/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-2/ )
Номер:
a951108fabcd45bc83ca1e22938eaa1b
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
09.08.2022 15:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів з молока та вершків (код ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки» (Молоко пастеризоване вітамінізоване 2,5% жирності), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-24-004275-c) очікуваною вартістю 4 160 000 грн. та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні документального підтвердження визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що свідчить про здійснення Замовником аналізу ринкових цін (запити комерційних пропозицій у виробників, постачальників відповідної продукції, посилання на процедури закупівель, тощо).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
0989d596c954468fa9bf18b36684bad4
Назва:
Пояснення щодо моніторингу ID: UA-M-2022-08-02-000049
Дата опублікування:
11.08.2022 16:54
Опис:
Щодо визначення очікуваної вартості предмету закупівлі Замовником, здійснювався аналіз споживчих цін, у межах повноважень, на основі огляду даних середніх споживчих цін, які надавалися Головним управлінням статистики у місті Києві, протягом вересня-листопада 2021 року.